Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Travian - Selainpohjainen MMOG

Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Roomalaiskylä löytyy -60/-76. Rausku pelaili tätä eilen meillä laneilla ja ajattelin kokeilla ja hyvältä vaikuttaa. Tein kyläni Lyykkylandia:p ) lounaaseen kun en ollut viellä lukenut tätä threadia, mutta pelailen sitten yksikseni jos olen liian kaukana.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

KFIN perui liittoutuman hp liittouman kanssa. 18.02.07 21:39

Mitäs hittoa? Jos tässä on pakko valita noiden kahden liittouman väliltä, vaihdan KFINin puolelle ja lähetän Vinnielle resurssit. Koitan kuitenkin ensin neuvotella rauhansopimusta liittojen välille.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jona Asih sanoi:
KFIN perui liittoutuman hp liittouman kanssa. 18.02.07 21:39

Mitäs hittoa? Jos tässä on pakko valita noiden kahden liittouman väliltä, vaihdan KFINin puolelle ja lähetän Vinnielle resurssit. Koitan kuitenkin ensin neuvotella rauhansopimusta liittojen välille.
Karsimme hieman pikkuliittoumia pois. Ei ole oikein kiva kun kanssamme liitossa on älytön määrä jotain ranking 50> liittoumia. Häiritsee farmaustakin ikävästi ;).
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vähänkö hajoilen tuohon kun en pääse/osaa päästä siihen witun irkkiin.

ja hymiö :mad:
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Liittoumassa on ilmeisesti enemmänkin paikkoja vapaana, joten uudet naamat ja vanhat unohdetut ilmoitelkaa itsestänne, mikäli mukaan haluatte!
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Eli olisin kiinnostunut Konsolifinistä, jos siihen vielä pääsee mukaan?
Kylän koordinaatit ovat seuraavat:
6 / -41
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Aloin tuota traviania pelaamaan tässä tälle päivälle ja ole ymmärtänyt että siinä jonkin asteen liittoutumiakin on. Onko täällä kellään sellaista ja onko mahdollista päästä mukaan? Kylän kordinaatit: -114/-31 ja pelaaja nimi Furi.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Olen kuullut huhua, että kun osallistuu keskusteluun, voisi vaikka vähän lueskella mitä aiemmin on puhuttu, ties vaikka selviäisi, että liki koko ketju on omistettu KonsoliFIN-liittoumalle.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

makedin sanoi:
Olen kuullut huhua, että kun osallistuu keskusteluun, voisi vaikka vähän lueskella mitä aiemmin on puhuttu, ties vaikka selviäisi, että liki koko ketju on omistettu KonsoliFIN-liittoumalle.

Niin minäkin olen ymmärtänyt ja näin olen myös tehnyt. No korjatakseni asian: Onko liitoutumaan mahdollista päästä vielä mukaan?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

edward sanoi:
Niin minäkin olen ymmärtänyt ja näin olen myös tehnyt. No korjatakseni asian: Onko liitoutumaan mahdollista päästä vielä mukaan?

en nyt tiedä tarkkaa määrää moniko mahtuu mutta kutsut ovat vetämässä seuraaville henkilöille:

Furi
Lyykky
pZiuz
ode_rome

nopein ehtii siis ensin.

ja edelleen, jos joku on halukas liittymään, eikä täällä noteerata,kannattaa ottaa yhteyttä
itse pelissä privaviestinä jollekulle seuraavista:

VinnieFIN
XShava
lulvi
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vinnie sanoi:
en nyt tiedä tarkkaa määrää moniko mahtuu mutta kutsut ovat vetämässä seuraaville henkilöille:

Furi
Lyykky
pZiuz
ode_rome

nopein ehtii siis ensin.

ja edelleen, jos joku on halukas liittymään, eikä täällä noteerata,kannattaa ottaa yhteyttä
itse pelissä privaviestinä jollekulle seuraavista:

VinnieFIN
XShava
lulvi

Jep jep. Liityin KFINiin. Kiitos kutsusta. :)
Kylä on pieni, mutta yritän sitä tässä kasvatella. :)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Nayru sanoi:
Olisiko mitään hyviä suomiservun klaaneja listattu jonnekkin? Ja mitenkäs klaaneihin pitäisi pyrkiö. Ja vielä mikä olisi paras klaani lounaisessa ilmansuunnassa?

Lounaisessa ilmansuunnassa on muuan KFIN-allianssi,
pistä pelissä privaa VinnieFIN-nickille resurssientuotanto ja sotilaiden määrä mukana,
kutsu tulee, jos katsomme määrän riittäväksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Nyt taitaisi olla tilaa taas meidän liittoumassa uusille pelaajille? Vai?
 
Ylös Bottom