Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Travian - Selainpohjainen MMOG

Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vinnie sanoi:
sictir lisätty viholliseksi, mutta en usko että aivan heti hyökkää uudelleen,
kaverilla on kuitenkin vain noin 50 asukasta, eikä siten varaa menettää kovinkaan montaa sotilasta.

ja kunhan allianssi on suuri ja mahtava (lue: kaikki halukkaat sisällä ja resursseja militarismiin)
voimme porukalla raivata nuo "pahikset" tieltämme ja häiriköimästä meitä

ja mitä resurssien turvaamiseksi voi tehdä, on keinotella, lähetelkää niitä toisillenne
tai päivittäkää kätköä. kunhan saan kasarmin, ajattelin lähettää jokaiseen kylään muutaman sotilaan, vaikka vain koristeeksi :D
Täälläkin kasarmi rakentumassa, jahka saan ne resurssit kuntoon. Nyt on marketti valmis...
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Lähetin kaksi nuijamiestä viereistä tonttia vaklailemaan. Ei kuulunut enään takaisin. Liekö susi syönyt tai löysivät parempaa tekemistä :) Täällä kasarmi pystyssä ja uutta sotilassukupolvea luomassa resurssien puitteissa.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Marketti valmistuu piakkoin ja tarjolla on ylimääräistä viljaa sekä rautaa. Ken tarvitsee?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Mitäs resursseja tarvitset tällä hetkellä seuraavaan lähetystöön? Voisin lähettää kaikkea muuta paitsi viljaa (sitä ei ole juuri ollenkaan).

EDIT: Etenkin raudasta olen valmis luopumaan hyvillä mielin.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Linkitys sanoi:
Marketti valmistuu piakkoin ja tarjolla on ylimääräistä viljaa sekä rautaa. Ken tarvitsee?

Meikäläinen tarvitsisi hieman viljaa, niin sasisin pari peltoa rakennettua ja näin viljantuotannon kuntoon. Sitten saisin marketin pystyyn ja pystyisin lähettään savea ja puuta.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Riittääkö 100?
Pystyn helposti lähettämään enemmän kyllä jos tarve vaatii.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Lloope sanoi:
Mitäs resursseja tarvitset tällä hetkellä seuraavaan lähetystöön? Voisin lähettää kaikkea muuta paitsi viljaa (sitä ei ole juuri ollenkaan).

EDIT: Etenkin raudasta olen valmis luopumaan hyvillä mielin.

rautaa, puuta ja savea, viljaakin tarvitaan, mutta sitä ei tarvitse lahjoittaa allianssia varten,
koska viljasta on aina pulaa.. :)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Tuotanto:
Puu: 25 tunnissa
Savi: 30 tunnissa
Rauta: 25 tunnissa
Vilja: 24 tunnissa
Aamuresot käytän näihin ainakin vielä. :O
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jooseppi sanoi:
Mä tarviaisin viljaa todellakin. Vastalahjaa?

Vastalahjana se, että pääsette jaloilleen ja ryöstelemään. :cool:
Olen aika hyvässä jamassa juuri nyt itse, niin ei turhaa kannata tännepäin lähetellä mitään tällä hetkellä.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Nothingille lähtee ensin 100 viljaa, sitten Joosepille 100 viljaa, ja lopulta 100 rautaa Vinnielle.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Ensimmäinen virallinen liittolainen allianssillemme:

Karhu

muistakaa että kaikkien muiden kimppuun on lupa hyökätä, mutta karhun poijjaat on kauppakumppaneita ;)

edit:
Lähetystön nosto tasolle 5 on ajankohtaista kun:

puuta on 182 yksikköä lisää
savea on 113 yksikköä lisää
rautaa on 52 yksikköä lisää
viljaa 191 yksikköä lisää

rakennusaika kestää 1 h. 19 min. 40 sek.

mutta jollei ole kiirus niin voisin koittaa vähän puunhakkaajia,savimonttua ja viljapeltoja päivitellä,
ettei resurssit huutais jatkuvasti ei oota. :(

edit2: ai niin unohtakaa vilja, tein aamulla kauppoja, 200 viljaa 100 savesta. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Niin juu tuo 100 auttaisi jo todella paljon, mutta pystynkös ottamaan edes vastaan kun ei ole markettia?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pystyt, ei vain tule ilmoistusta siitä kun saat ne, eli ne ilmestyy 'tyhjästä'.

Tai näin ainakin tässä threadissa on sanottu.


Kätkössä lukee: "Piilotettuja resursseja: 100"
Tarkoittaako tuo 100 jokaista resurssia, vai 100 yhteensä?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Tälläinen kaveri on vartin päästä ryöstelemässä Perähikiän resursseja :eek:

Wanha Waasa WP (20|-2)
Heimo: Gallialaiset
Liittouma: #WP#
Omistaja: Psycho_Mike
Asukkaita: 69
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Harmillisesti tuon ryöstelevän maanvaivan takia en saa sotilaita vielä hyvään toviin. Kasarmi on tulossa, mutta etenkin rautaa puuttuu sotilaiden koulutuksesta.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Linkitys sanoi:
Pystyt, ei vain tule ilmoistusta siitä kun saat ne, eli ne ilmestyy 'tyhjästä'.
Kyllä niistä tulee viesti ihan sinne "raportit" -välilehdelle. Tai ainakin minulle tuli kun minulle lähetettiin resursseja ennen kuin olin rakentanut markettia.

Kätkössä lukee: "Piilotettuja resursseja: 100"
Tarkoittaako tuo 100 jokaista resurssia, vai 100 yhteensä?
100 jokaista resurssia.


Nisupulla: Keksittiin tässä juuri hyvä kikka. Eli jos ylivoimainen rosvojoukko on tulossa ryöstelemään niin lähetät kaikki resurssisi mitkä eivät kätköön mahdu jollekin kaverillesi. Sitten kun ryöstö on ohi niin kaverisi lähettää resurssit takaisin. Siinäpä jää rosvo nuolemaan näppejään :p.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Lloope sanoi:
Nisupulla: Keksittiin tässä juuri hyvä kikka. Eli jos ylivoimainen rosvojoukko on tulossa ryöstelemään niin lähetät kaikki resurssisi mitkä eivät kätköön mahdu jollekin kaverillesi. Sitten kun ryöstö on ohi niin kaverisi lähettää resurssit takaisin. Siinäpä jää rosvo nuolemaan näppejään :p.

Korotin kätkön tasoa ja nyt jäljelle jäi niin vähän resursesseja että siinähän hyökätköön. Nimi lähtee muistivihkoon :D

EDIT:

Aihe: Wanha Waasa WP hyökkäsi kylään Perähikiä
lähetetty: 01.02.07 kello 14:18:13

Hyökkääjä Psycho_Mike Kylästä Wanha Waasa WP

Joukkoja 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Menetykset 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Saalis 0 0 0 0

:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom