Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Travian - Selainpohjainen MMOG

Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Kaikki täälä olijat joilla on pelistä kokemusta ja ovat joskus omanneet ylitse 5000 asukasta ja olisivat kiinnostuneita liittymään mun klaaniini pistäkää mulle privaa. Viime erässä liittoni kapusi 50 parhaan joukkoon mutta tuo oli vasta kokeilukierros joten nyt olisi tarkoitus kilpailla voitosta tosissaan! Elikkä siis privaviestiä mulle vain niin ilmoittelen aloitus-ilman-suunnista ja liittouman nimistä. Valmiiksi on jo tulossa vanhoja liittoumani jäseniä. Lusmuja en liittooni kaipaa niitä tuli otettua yhdessä välissä vähän liikaa ja jouduinkin pudottamaan loppua kohden liittoni väkimäärää n.30:llä hengellä eikä se vaikuttanut sijoitukseen edes kymmentä. Joten kaikki aktiiviset ja hyvin pelaavat nolifet mukaan vaan :D
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Uusi speed alkaa maanantaina 10.12. klo 7:00 aamulla.

Ensirekisteröinti alkaa 7.12.
Vielä tarvitaan lisää KonsoliFINistejä Travianiin, että voidaan vallata speed ;)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Onko konsolifiniläisiä tulossa peliin oikeasti? Mihin ilmansuuntaan kannattaisi suunnistaa?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Itse otin (vip)paikan koillisesta. Kaikki vaan mukaan niin saadaan konsolifin-liitto tehtyä.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Peli alkoi aamulla, ja nyt on kasassa jo 25 asukasta. Näillä näkymin menen vanhan speedin liittoon, joka oli ihan hyvä. Toinen syy on se, että pääsen sinne 100 % varmasti ja se on aika hyvällä sijoituksella. Mutta, "tuttuja" olisi kiva nähdä, ja oman pelaajanimenne (ja sijaintinne) voitte laittaa tänne. Oma nimi on todelle yllätyksellisesti Jiikax ja sijainti on (98 | 23). Katsotaan nyt jos tätä jaksaisi pelailla, vie meinaan aika paljon aikaa ja pitäisi välillä jäädä aikaa kavereiden kanssa olemiseen ja pelaamiseen pleikkarilla. No, ei sitä niin tosissaan tarttee pelata.

edit: Sain muntun mukaan :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jokos speediservulla on liittouma jossa ois foorumilaisia?

Ottakaa pelissä yhteyttä T-aneli
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

BUMP:)

Siinä sijalla 110> oltiin kaverin kanssa, mutta sitten eräät tyypit pöllivät kylän, ja hyvin pöllivätkin: Ensin kunnon nyrkki, ja heti perään viisi päällikköä samoille sekunneille. Viimeisessä hyökissä sitten tulikin pakkeja aika hyvin, että ei siitäkään ole kiinni. Kohta kylä taas vaihtaa omistajaa, sanokaa minun sanoneen... Tällä hetkellä sijoitus on jotain 130.

Missäs liittoumissa muuten tyypit täällä pelaa, jos pelaa ollenkaan? Ja milläs serverillä?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pelaako kukaan tätä enää täällä?Ite aloitin s.4 serverillä pelailemaan ja kaakossa ollaan.:)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jos joku pelailis vielä serveri kakkosessa, niin liittolaisia ettisin. Sijainti on (-64|-103). Rompuilla pelailen.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Travian - Selainpeli - roomalaiset, gallialaiset & teutonit

Traviania on joskus tullut kokeiltua ja nyt taas osuin mainoksen myötä kyseisen pelin saitille. Huomasin, että uusi serveri olis alkamassa ihan näillä näpyttimillä, eli huomenna alkaa rekisteröityminen ja parin päivän päästä itse peli.

Näin muuten ei peli hirveästi housuja kostuta, mutta olis hauskaa herättää henkiin KonsoliFIN-liittoumatoiminta, jollaista on täällä joskus ennen ollut. Ja serverin alusta asti kun on mukana, niin olis jopa tsäänssejä päästä ehkä hyville sijoillekin.

Oisko halukkuutta moiseen? Viidellä pelaajalla saatais varmaan jo ihan kivasti autettua toisiamme ja mitä enemmän, sen parempi.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Häpeämätön nosto, mutta toivon jonkun innostuvan KFIN-liittoumasta.

Serveri 3:n ensirekisteröinti on nyt alkanut ja peli alkaa 45h päästä. KonsoliFINiläiset, menkää kaakkoon:

Travian fi3
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Kai sitä voisi koittaa jos vielä jaksais innostua.

Minkäs heimon ottas eikös noissakin ollu jotain eroja?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Minkäs heimon ottas eikös noissakin ollu jotain eroja?
Mä otan gallialaiset, kun sopivat kuulemma aloittelijalle ja puolustusvoittoisempaan pelaamiseen. Roomalaiset on kai jotain siltä väliltä, ja teutonit sitten sopivat parhaiten aggressiiviseen pelaamiseen ja kokeneemmille jampestereille.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Taidan tulla kanssa kokeilemaan gallialaisilla ainakin joksikin aikaa.

Edit: Sijaintina 8/-18
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Olisinpas voinut tähän lähtä mukaan, mutta just parisen viikkoa sitten lopetin 9kk:n kestäneen erittäin aktiivisen pelaamisen. Edellisellä kerralla jaksoin sen puol vuotta pelata, nyt tylsistyminen iski pikkasen myöhemmin. Se on pahin paikka pelissä, kun resursseja tulee jo niin paljon, että niille ei enää keksi käyttöä. Kyliä on 10+ ja kaikissa viljat miinuksilla ja varastot koko ajan täynnä, kun ei ole mitään mihin niitä käyttää. Tämä on se vaihe mitä en ole vielä päässyt ylittämään tässä pelissä.

Ehkä ensi vuonna sitten voisi kokeilla taas uudestaan - ehkä..
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

No niin, meikku löytyy kordinaateista 12/-1 ja omasta mielestäni melko huonoon jamaan jouduin. Nimittäin samalla ruudulla löytyy 20 muuta (vihamielistä) kylää. :D

Näin aluksi laitoin kylän nimen eteen "(KFIN)", mutta kait sen liittouman jossain vaiheessa saa pystyyn. Itse olen täysi amatööri pelissä, enkä tiedä missä vaiheessa se kannattaa perustaa yms.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Kylä perustettu, saas nähä kuinka kauan jaksaa

-10 / -134
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom