Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials Evolution

Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Toi kenttä on varmaan pelin paskin rata. Varsinkin just se vika suihku tuntuu niin randomilta + muistaakseni siinä ei nää missä asennossa se ukko on tulossa maahan kun suihku peittää näkyvyyden.
Jaa-a. Oli tuokin ärsyttävä, mutta siellä on pari ärsyttävämpää vielä edessä: se, missä painovoima vaihtelee sinne sun tänne (en meinannut niitä kahden metrin hyppyjä päästä yli!) ja se Limbo Trials, joka oli yhtä ärsyttävä kuin Trials HD:n 1 Bit Trip.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Jaa-a. Oli tuokin ärsyttävä, mutta siellä on pari ärsyttävämpää vielä edessä: se, missä painovoima vaihtelee sinne sun tänne (en meinannut niitä kahden metrin hyppyjä päästä yli!) ja se Limbo Trials, joka oli yhtä ärsyttävä kuin Trials HD:n 1 Bit Trip.

Noi taas on musta pelin parhaimpia kenttiä varsinkin Mind Bender. Limbo mapista en niin välitä muttei se huonokaan ole. Ja näitten läpi pääsy on taidosta kiinni eikä randomista miten joku este saattaa sut heittää ilmaan..
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Noniin... etenin tuonne Gigatrackiin asti ja tää ei ainakaan ole mun lemppariratoja tule olemaan. Toivottavasti ovat jatkossa hieman lyhyempiä :D
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Jos joku on törmännyt track centralissa hyvään rataan niin voisi tänne siitä ilmoittaa. Mitä itse kokeilu niin kaikki ollu hirveetä kuraa. Palikat leijuu ilmassa jne..

Jou. Jos kiinnostaa lyhyet n.20 sekunnin radat niin olen saanut 3 valmiiksi, samalla opetellen editoria. Kaikissa on sama idea, selviää pelaamalla. Etippä mun nickillä ratoja eli: Jaaach (huomaa iso kirjain).
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Tänään tuli ostettua sekä pelattua kaikki radat läpi :D
Turnauksia ja moninpeliä ei ole vielä tullut kokeiltua, mutta eiköhän niillekkin aikaa löydy, kunhan ensin hankkii platinat kaikista radoista.
Loistopeli joka tapauksessa, vaikka hieman petyinkin ratojen helppouteen, tosin johtuu varmaan siitä että HD:tä pelattu useampikin hetki :D
Inferno 3 jäi mieleen mukavimpana ratana, sopivan haastava.

P.S. Trials HD:stä kaikki radat platinalla ja kaikki turnaukset vähintään kullalla.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

^No huh. Toihan on ollu melkeen työpäivän mittainen rupeama. :D

Istuskelin itsekin tv:n ääressä melkoisen pitkään ja hardit olisi nyt kerran vedetty läpi. Sitten alkaa mitskujen kiillottaminen. Mites muuten jos pelaan ensin pronssin ja myöhemmin hopean/kullan, niin saanko tavallaan lisämitaleja? Extremeradat ei ole vielä auki lainkaan vaikka hardit on jo läpi.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Mites muuten jos pelaan ensin pronssin ja myöhemmin hopean/kullan, niin saanko tavallaan lisämitaleja?

Kyllä. Eli pronssista tulee yksi lisämitali taskuun, kun kullasta noita kertyy yhteensä kolme kappaletta.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Kyllä. Eli pronssista tulee yksi lisämitali taskuun, kun kullasta noita kertyy yhteensä kolme kappaletta.

Paitsi että et, jos ymmärsin kysymyksen oikein. Samat kolme mitalia saat radasta vaikka pelaisit sen ensin pronssillle, sitten hopealle ja lopuksi kullalle. Eli et saa 1+2+3, mitalia vaan 1+1+1. Mutta siis tavallaan sama vastaus kuin ylhäällä, tulkitaan vaan kysymystä erilailla.

E: ja noista vesisuihkuista, kyllä ne minusta loogisesti toimii. Oma kultanikin oli työn takana, mutta en voi laittaa vesisuihkujen piikkiin vaan oman kädettömyyden.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Jos hyvää pelaajien tekemää kenttää haluaa ajella, niin suosittelen rataa nimeltään Silhouette Redux. Tää on todella absurdi kenttä ja aivan mielettömän taitavasti tehty.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Miks mun paita on sini/puna/valkonen tossa kamulistassa kun kaikilla muilla on sinivalkonen? Oon kuvitellu että ne on kansallisuuksien mukaan? Vai oonko joku jenkki vai? :p
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Onko noita muiden tekemiä ratoja nähtävissä PC:n selaimen välityksellä? Olis kiva päästä ihailemaan niitä, vaikken itse peliä omistakaan (enkä konsolia). :<
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Jou. Jos kiinnostaa lyhyet n.20 sekunnin radat niin olen saanut 3 valmiiksi, samalla opetellen editoria. Kaikissa on sama idea, selviää pelaamalla. Etippä mun nickillä ratoja eli: Jaaach (huomaa iso kirjain).

Ihan mukiinmeneviä leppoisia hiillostusratoja ja hienonnäköisiä :) Pituutta sais radoilla olla tietty enempi, pitääpi laittaa omaki "kikaträkki" jakoon kunhan sen saa valmiiksi, tässä nyt pari päivää väännellyt yhtä rataa ja opetellut pro-editoria ja on siinä kyllä opettelemistakin, mutta kun pääsee vähän jyvälle niin tuntuu että vain taivas ja mielikuvitus on rajana mitä tolla pystyy vääntämään. juupatuubasta löytyy muuten hyviä tutoriaaleja jos porukkaa kiinnostaa toi editorin opettelu.

Tässä esim ensimmäinen jakso Trials Evolution - Editor Basics #0 - Introduction - YouTube
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Sain nyt ladattua ratani track centraliin.
Nimi: Almost Full Circle
Vaikeustaso: Medium-hard kääntyy enemmän hardin puolelle.
Tube: Trials Evolution: Custom Track - Almost full Circle - YouTube

Ja palautetta voi saa pitää antaa. Risuja ruusuja niin ehkä seuraavasta kentässä tulee parempi mikäli joskus uuden kentän jaksan tehdä :)

Tyylikäs maaliintulo, onneks kesti pärrä kasassa maaliin saakka :)
Pitääpä käydä lataamassa, ilman virheitä ei taida kyllä mennä sen verta vinkeeltä vaikuttaa, mutta koitetaan.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Noniin... etenin tuonne Gigatrackiin asti ja tää ei ainakaan ole mun lemppariratoja tule olemaan. Toivottavasti ovat jatkossa hieman lyhyempiä :D
Oli muuten reijästä metsästää platinumia tuosta. Voittaja fiilis on kaukana kun on ajanut päälle viisi minuuttia ja kaatuu. Nimim. Kokemusta on. :D
Miks mun paita on sini/puna/valkonen tossa kamulistassa kun kaikilla muilla on sinivalkonen? Oon kuvitellu että ne on kansallisuuksien mukaan? Vai oonko joku jenkki vai? :p
Kyllä tuo paita maan mukaan määräytyy. Konsolin asetuksista kannattaa tsekata minkä maalainen olet.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Huh huh, kyllä melkoisesti kuumottelisi nyt tämän hankinta, vaikka vähän tulee pelejä nykyään osteltua eikä aikaakaan tunnu olevan liikaa.

HD:ssä tuli jostain syystä rataeditori skipattua, mutta vehreämmissä maisemmissa ja uusilla lisäsäädöillä tuokin houkuttelisi. Riittäisi hyvin kesäksi hommaa, kun lähtisi editorilla vähän genrerajoja rikkomaan.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Mahtava juttu tuo redlynxin päivittyä suosituslista tuolla ratahaun puolella. Hienoja kenttiä/minipelejä siellä ja hyvää uutta pelattavaa riittää.
Extreme-kenttiä on hieman miellyttävämpi tahkoa läpi nyt kuin trials hd:ssä. Liekö sitten tuo maisemien vaihtelu syynä. .. Mutta tottakai ohjain meinaa kuitenkin lentää seinään :)
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Kyllä tuo paita maan mukaan määräytyy. Konsolin asetuksista kannattaa tsekata minkä maalainen olet.

No kappas, mullapas olikin asetuksissa Locale United States :p Jääny vissiin jenkkitilin säädön jälkeen joskus. No nyt ilmesty sini-valko paitakin tonne listoille kun paransin vanhaa suoritusta. Kaikissa jo ajamissa ajoissa on edelleen tuo jenkkipaita :)
No selvispähän sekin, kiitokset.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Sain nyt ladattua ratani track centraliin.
Nimi: Almost Full Circle
Vaikeustaso: Medium-hard kääntyy enemmän hardin puolelle.
Tube: Trials Evolution: Custom Track - Almost full Circle - YouTube

Ja palautetta voi saa pitää antaa. Risuja ruusuja niin ehkä seuraavasta kentässä tulee parempi mikäli joskus uuden kentän jaksan tehdä :)

Noniin ei mennyt kuin reilu 5 min. ja 50 virhettä :p. Rata oli mukavan haastava ja muutenkin ihan jees, mutta checkpointin välit oli muutamassa kohdassa turhan etäällä tällaiselle amatöörille :) varsinkin se viimeinen.
Heitän haasteen myös omasta radastani joka tuli vihdoin viimein valmiiksi. rata löytyy siis Derekki-gamertagin alta ja on nimeltään Tour de mountain, on siellä se toinenkin rata mutta se ei ole yhtä eeppinen :)
 
Ylös Bottom