Jaahas mistäs sitä aloittaisi? Tätä peliä lähes kaikki kehuu maasta taivaisiin, mutta omalla kohdalla on pakko todeta, että tämän pelin kohdalla tuntuu, että rahat menivät hukkaan. Todella turhauttava peli. Turhautusta aiheuttaa tietysti moni asia, mutta ensimmäisenä nyt vaikeustaso. Olis voinut jättää kulta mitali vaatimuksesta pois tuollaiset 0 tai 1 virhe vaatimukset suosiolla. Turhauttavaa kun monenkymmenen yrityksen jälkeen pääset kultamitaliin tarvittavan ajan alle, mutta sulla on muutama virhe niin hopeaksi jää. Itselleni on sama homma kuin Trials HD:ssa eli Medium radat pakkaa olemaan sen verran haasteellisia, että enään vaikeammaksi ei tarvitsisi mennä, mutta meneehän se. HD:ssa sain Mediumiin asti kaikki kultaan ja olin tyytyväinen siihen, mutta tässä jää sitten sekin saavuttamatta kiitos Giga Trackin. Voin vaan kuvitella kuinka tuossakaan ei saa tehdä yhtään virhettä varmaan kultaan.
Prätkien tuunauskin oli täysi pettymys. Olisi saanut olla niin, että noiden ajo ominaisuuksia voi parannella. Nyt on sama vika kuin HD:ssa eli rumin prätkä on pelin paras eli Phoenix Evo. Mä en jaksa satoja kertoja vedellä yhtä rataa se on mulle turhauttavaa ja tässä sitä saa harrastaa jo medium tasolla useasti. Jonkun mielestä voi olla hauskaa yrittää lyödä omalla frendi listalla olevien aikoja, mutta ei mun mielestäni. Pahimpia pettymyksiä itselleni tämän konsoli sukupolven peleistä.