Simulaatio
Member
Vastaus: Trine [PSN]
In your dreams toi tummennettu.. Trophyt eivät nykyisellään ole vaikeita (imo), mutta ne vaativat vain hieman syventymistä, eikä kovin montaa trophya pelkällä huolettomalla läpipeluulla saada.
Itsekin odotan pelonsekaisin tuntein tuota vikaa kenttää, vaikka hieman lisää haastetta tämä toisaalta on tähän mennessä kaivannutkin.
Odottelen jo kauhulla tuota viimeistä kenttää. Eilen pelailin kentän 12 alkuun, eli enää ei pitäisi olla pitkä matka. Vieno toive Frozenbyten suuntaan olisikin, että nopeasti tulisi patchi, joka ensinnäkin laskisi Trophy-vaatimuksia ja toisekseen säätäisi tuota loppuhuipennuksen vaikeustasoa. Tuollaiset aikaa vastaan tapahtuvat trial & error -kentät pitäisi olla Pelisuunnittelun ABC -kurssin ehdottomalla Ei, ei ja vielä kerran ei -listalla.
In your dreams toi tummennettu.. Trophyt eivät nykyisellään ole vaikeita (imo), mutta ne vaativat vain hieman syventymistä, eikä kovin montaa trophya pelkällä huolettomalla läpipeluulla saada.
Itsekin odotan pelonsekaisin tuntein tuota vikaa kenttää, vaikka hieman lisää haastetta tämä toisaalta on tähän mennessä kaivannutkin.