Vastaus: Trine [PSN]
Odottelen jo kauhulla tuota viimeistä kenttää. Eilen pelailin kentän 12 alkuun, eli enää ei pitäisi olla pitkä matka. Vieno toive Frozenbyten suuntaan olisikin, että nopeasti tulisi patchi, joka ensinnäkin laskisi Trophy-vaatimuksia ja toisekseen säätäisi tuota loppuhuipennuksen vaikeustasoa. Tuollaiset aikaa vastaan tapahtuvat trial & error -kentät pitäisi olla Pelisuunnittelun ABC -kurssin ehdottomalla Ei, ei ja vielä kerran ei -listalla.Vaikka olen kuullut valitukset, viimeisen kentän paskuus onnistui silti yllättämään. Helvetin kiva kun ilmestyy tyhjästä este hypylle, lopputuloksena putoaminen laavaan. Muuten on kyllä ollut ladattavien pelien helmi, mutta ei hyvä jumala tuota kenttää. Tuo oltaisiin voitu tehdä huomattavasti paremminkin.