Vastaus: Trofeet

Parhaat saavutukset ovat sellaisia, että niiden hankkimiseen ei ole välttämättä tarvita ybersuoritusta, mutta vaatii hieman kekseliäisyyttä saada se ilman ybersuoritusta.
BTW: Tuli mieleen, että miten 3rd partyissä jatkossa menee nuo saavutukset. Kun pisteitä voi saada ihan vaikka random määrän(esim 7p), mutta nuo pokaalit on aika tiukasti vain tietynlaisia(platina, kulta, hopea, pronssi). Vai tuleeko, että esim. alle 25p gamerscorea tuottaneet achit muuntuu automaattisesti pronssipalkinnoiksi.
Aaaah. Tuo Avatar tullaan muistamaan pelihistoriassa juuri tuosta.Nimenomaan Crackdownia on kehuttu noiden saavutusten takia, mutta itse tykkäsin myös Medal of Honor Airbornesta, jossa mm. kymmenen peräkkäisen tapon kerääminen headshoteilla sai jossain vaiheessa jo ohjaimen tärisemään käsissä. Muutenkin niillä kannustetaan tekemään asioita vähän vaikeammalla tavalla.
Mutta on niitä floppejakin. Mikäs se Airbender-peli olikaan, jossa täydet tuhat pistettä sai parissa minuutissa juoksemalla ensimmäisessä kentässä kartan vasempaan reunaan, kääntymällä vihollisia kohti ja hakkaamalla B-nappia, kunnes kaikki pelin achievementit oli suoritettu. Ja ilmeisesti tämä oli pelin paras puoli...

Parhaat saavutukset ovat sellaisia, että niiden hankkimiseen ei ole välttämättä tarvita ybersuoritusta, mutta vaatii hieman kekseliäisyyttä saada se ilman ybersuoritusta.

BTW: Tuli mieleen, että miten 3rd partyissä jatkossa menee nuo saavutukset. Kun pisteitä voi saada ihan vaikka random määrän(esim 7p), mutta nuo pokaalit on aika tiukasti vain tietynlaisia(platina, kulta, hopea, pronssi). Vai tuleeko, että esim. alle 25p gamerscorea tuottaneet achit muuntuu automaattisesti pronssipalkinnoiksi.