Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trofeet

Vastaus: Trofeet

800 trophyn raja rikki. Seuraavaksi tavoitteena 1000. Tämän vuoden puolella tarkotuksena saada vielä 10. platina (Batmanista).
 
Vastaus: Trofeet

800 trophyn raja rikki. Seuraavaksi tavoitteena 1000. Tämän vuoden puolella tarkotuksena saada vielä 10. platina (Batmanista).

GZ! Varaudu (luultavasti) turhautumaan Batmanin combat challengeihin :D

Itsellä oli tavoitteeena tälle vuodella 10 platinaa ja 1100 trophya. Meni aika kirkkaasti yli ja aloitin trophyjen keräämisen vasta tuossa kesäkuu/heinäkuu vaihteessa, jollain mulla oli n. 120 trophya.

Ensi vuoden tavoitteet on 35 platinaa. Ei siis lisää vaan yhteensä. Jos tahti olisi sama kuin nyt niin varmati menisi reippaasti tuokin yli, mutta pelilistalla on luvassa pelejä, jotka vaativat paljon aikaa.

Onko muilla tavoitteita? :)
 
Vastaus: Trofeet

Joo, eli kannattaa katsoa ne kuvat kunnolla. No mutta tosiaan Hakoomilla on tuon Andrew tyypin kanssa jotain kähinää ollut jo pitkään. Syytä en tarkkaan tähän tiedä mutta Andrew on haukkunut ja syytellyt Hakoomia jo ennen kuin Hakoom oli edes Top10.

Ja noiden toisien kuvien (eli siis mitä sinä olit katsonut) idea on näköjään se, että joku on tekaissut kuvat ja Hakoom esittää niissä kuvissa todisteita etteivät ne ole hänen PSN viestejä.

Kaikki tämähän voi olla täyttä bullshittiä, mutta Hakoomilla on sattunut olemaan vakuuttavimmat perustelut asioille minun mielestäni. Kaikki tämä perustuu vain minun tutkimaani ja lukemaani. Kaikki lähti siitä oikeastaan kun huomasin tuon Andrew tyypin katoavan listoilta vaikka hänellä oli trophyja eniten maailmassa(huom trophyja, ei platinoita). Ja lähteenä minulla on tosiaan pääasiallisesti keskustelut PS3trophies.org sivustolta. Kaikkihan voi niitä sieltä lukea. Google on hyvä ystävä. :)

Mielestäni näitä on vain hauskaa seurata kun porukka alkaa tappelemaan jostain trophyista. :D Itse yritän vain saada trophyja niin perhanasti enkä välitä niin vaikka ei ihan kaikki 100% olisikaan. Tulee tehtyä niin paljon heräteostoksia.

Jollain vain nousee hattuun liikaa jos ei pysy ykkösenä niin pitää alkaa muita haukkumaan.

Olen myös yrittänyt etsiä tietoja noista TOP10 pelaajista muuten kun tuntuu niistä muutenkin tulevan niin paljon tekstiä, että tämä ja tämä pelaaja on monta henkilöä jne.

Kiitokset valaisevasta informaatiosta, hieman tuota kuvien tekaisua ajattelin kun eihän siinä allekirjoituksessa olisi muuten mitään mustamaalauksen liittyvää olisi ollut. Heh näyttää tuo Andrew olevan ystävälistallanikin. Enne hänen profiilissaan luki: "Most trophies WW". Ja nyt tajuankin minkä takia siellä lukee: "Leaderboards = crap".:D

Ja kyllä kun olen noita trophyja jo vähän keräillyt niin yllättävän paljon noita "get a life" viestejä on tullut. Voin kuvitella kuinka paljon Hakoomin kaltaisille henkilöille niitä tulee.
 
Vastaus: Trofeet

Enne hänen profiilissaan luki: "Most trophies WW". Ja nyt tajuankin minkä takia siellä lukee: "Leaderboards = crap".:D

Ja kyllä kun olen noita trophyja jo vähän keräillyt niin yllättävän paljon noita "get a life" viestejä on tullut. Voin kuvitella kuinka paljon Hakoomin kaltaisille henkilöille niitä tulee.

Joo, tuo Andrew tosiaan poistatti itsentä leaderboardilta. Syyksi hän sanoi muistaakseni jotain, että meni liiaksi niiden seuraamiseksi eikä saanut enää rauhassa pelata.

Itse en ole saanut mitään viestejä trophyihin liittyen. Kavereilta sain kortin kun ylitin 1000 trophya. Mulla oli kuvassa toisessa kädessä pokaali ja toisessa hannah montana peli :D Saan seuraavan kortin kuulemma 2000 trophyssa että pitänee kiirehtiä kun oli niin laadukas tuo ekakin kortti. :)
 
Vastaus: Trofeet

Eniten Platina-trophyja tällä hetkellä omistaa Hakoom. Kunnioitettava 100 platinan rajapyykki rikottu. Mutta kaveri ei pelaa itse kaikkia platinoitaan, vaan pyytää muita pelaajia tekemään ne puolestaan. Respectiä sinne päin, vaikka jotkut trophyt tuolla tavoin hommattu. :cool:

Iteltä ei ainakana tule mitään rispektejä tollaselle pelleilymeiningille. Nuo trophythän kertoo pelaajan taidoista (tai että on aikaa pelata), ja jos joku muu ne tyypille hankkii, niin sehän on ihan "huijausta".


GZ! Varaudu (luultavasti) turhautumaan Batmanin combat challengeihin :D
...

Itse asiassa tänään tuli mentyä viimeiset challenget läpi, kuten jo eilen (muistaakseni Batman-aiheessa) vähän ounastelin. Vihdoin meni Shock and Awe (Extreme) läpi (oli vain ajasta kiinni, pisteet sai helposti kasaan), ja viimeisenä vaikeana meni tänään vielä läpi Rumble in the Jungle (Extreme). Tai ei se ollutkaan loppujen lopuksi vaikea, kun pääsin sen 4. yrityksellä, mutta alko vähän sapettamaan, kun sain jo pelkästään ekassa erässä 25 000 pistettä (ja pitää saada 50 000 kolmea lepakkoa varten), niin 50k olis ollut ihan helppo, niin ei... menin ja kuolin. :D Huomenna sitten enää Hardilla läpi ja sitten vielä Mano-o-Mano -trophy.


...Onko muilla tavoitteita? :)

Juu, tavotteena saada platinat kaikista tällä hetkellä (edelleen) työn alla olevista peleistä, joita ovat mm. GTA IV, Fallout 3, Tekken 6 ja Assassin's Creed II. Jossain vaiheessa pitäis alkaa jatkamaan myös Resistance 2:ta, Red Faction: Guerrillaa sekä Mirror's Edgeä, mutta ne saa nyt jäädä joksikin aikaa. Nuo "top priorityt" ekaks. :)

Sitten tottakai kaikista tulevista peleistä on aina tavotteena platinat. Katotaan nyt mitä pelejä tulee osteltua (ehkää BFBC2, Batman: AA2 (tai no... todellakin), Heavy Rain, GT5 (aika varmasti), jne.). Sanotaan nyt näin, että vähintään 20 platinaa (yhteensä siis noihin tämän vuoden 10:een) tähtäimessä ensi vuoden loppuun mennessä.

EDIT: Btw, FMIX ja Dante, lisätkääs PSN-kavereihin, jos haluutte. Helpompi katella teidän edistymistä trophyjen suhteen. =D En ite kumminkaan muista teitä lisätä, enkä edes PSN ID:itä varmasti muista.
 
Vastaus: Trofeet

Onko muilla tavoitteita?
Olla pelaamatta yhtäkään peliä pelkästään helppojen trophyjen vuoksi. Jokaisen platinan täytyy tulle sellaisesta pelistä, jota olisi kiva pelata muutenkin.
 
Vastaus: Trofeet

Olla pelaamatta yhtäkään peliä pelkästään helppojen trophyjen vuoksi. Jokaisen platinan täytyy tulle sellaisesta pelistä, jota olisi kiva pelata muutenkin.

Yhdyn tähän. En mä rahojani kuluta helppoihin trophyihin, vaan jos tykkään pelata peliä, niin Platinum voisi olla aika varma hankinta.
 
Vastaus: Trofeet

EDIT: Btw, FMIX ja Dante, lisätkääs PSN-kavereihin, jos haluutte. Helpompi katella teidän edistymistä trophyjen suhteen. =D En ite kumminkaan muista teitä lisätä, enkä edes PSN ID:itä varmasti muista.

Kerranhan olin jo PSN listallas mut jostain syystä deletoit mut...:confused: Muutenkin olit vähä hiljasta veikkoa... Saa ihan vapaasti lisäillä jos haluaa mutta ei pelkästään sen takia että pääsee vertaileen trophyjä... Peliseuraa ja muuta...;)
 
Vastaus: Trofeet

Olla pelaamatta yhtäkään peliä pelkästään helppojen trophyjen vuoksi. Jokaisen platinan täytyy tulle sellaisesta pelistä, jota olisi kiva pelata muutenkin.

Auts :) Heh, joo. Helppo on samaistua itsellä tähän kun olin itse samalla kannalla. Sitten se kärpänen vaan puraisi. Nykyään vaan siitä on tullut harrastus.


Execta ja Dante mä lisäilen teidät ainakin kunhan tästä lomailulta pääsen. Danten kanssa ainakin pitänee aloittaa resistancen boostaus. :D
 
Vastaus: Trofeet

Ja kyllä kun olen noita trophyja jo vähän keräillyt niin yllättävän paljon noita "get a life" viestejä on tullut. Voin kuvitella kuinka paljon Hakoomin kaltaisille henkilöille niitä tulee.

On se kumma, en muista saaneeni yhtään tuonlaista viestiä keneltäkään, vaikka trophyja pari on tilille napsahtanut.

Ystävänlisäyspyyntöjä ilman mitään viestiä kyllä tulee aika useinkin, varmaan sen takia että olen keskustelupalstoilla aika aktiivinen, mutta ne ohitan saman tien, jos lähettäjä ei ole mitään kautta ennestään tuttu.
 
Vastaus: Trofeet

Nyt on muutamana päivänä ilmennyt sellaista vähemmän vakavaa ongelmaa trophyjen päivittymisessä, että vaikka trophyvalikossa synkronointi onnistuu hienosti, siellä trophyt näkyy ja naamakirjaankin menee tieto saavutetuista pysteistä, niin pelaajakortissa näitä trophyjä ei näy (eikä myöskään tällä sivulla http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/ "PSN:si"), eikä kaverin trophyihin vertaamalla. Myöskin game progress prosentit ovat siinä missä ennenkin.
 
Vastaus: Trofeet

Jotain häikkää on ilmoilla. Itsellä synkronointi serveriin menee hienosti läpi mutta omat tiedot, jotka näkyy siinä samassa listassa missä kaikkien kavereiden, päivittyy päivän myöhässä.
 
Vastaus: Trofeet

Olla pelaamatta yhtäkään peliä pelkästään helppojen trophyjen vuoksi. Jokaisen platinan täytyy tulle sellaisesta pelistä, jota olisi kiva pelata muutenkin.

Tämä juuri.
Nimim. Alone in the Darkin platina oli hankinnan alla n. puoli vuotta ja Eat Leadin pelailu loppui alkuunsa.
 
Vastaus: Trofeet

Nyt on muutamana päivänä ilmennyt sellaista vähemmän vakavaa ongelmaa trophyjen päivittymisessä...

Jotain häikkää on ilmoilla. Itsellä synkronointi serveriin menee hienosti läpi mutta omat tiedot, jotka näkyy siinä samassa listassa missä kaikkien kavereiden, päivittyy päivän myöhässä.

Samaa vikaa täälläkin. Myös eräs kaveri valitteli tuota. Välillä trophyt jopa häviävät pelaajakortista, vaikka ne ovat sinne jo kerran päivittyneet. Jotain häikkää tosiaan on ilmoilla, mutta eipä yhtään trophya mihinkään kadonnut ole, tuntuvat vaan päivittyvät hitaasti tuonne pelaajakorttiin.

Pelaajakortilla tarkoitan siis sitä omaa profiilia kaverilista-valikossa.
 
Vastaus: Trofeet

Olla pelaamatta yhtäkään peliä pelkästään helppojen trophyjen vuoksi. Jokaisen platinan täytyy tulle sellaisesta pelistä, jota olisi kiva pelata muutenkin.

Mutta ei helpot trophyt tarkoita myöskään automaattisesti, että peli ei olisi kiva pelata muuten. Esim. kaverin kanssa jokin aika sitten pelattiin kahdestaan Terminator Salvation läpi ja hyvä oli. Vaikka ei mitään pelien aatelia mitenkään, mutta ei mitään isompaa vikaakaan tule mieleen ja kaiken lisäksi vielä täysin bugiton (ei siis kaatunut kertaakaan). Ja halpa ja helppo vielä oli eli kaikenkaikkiaan ihan mukava yhden illan rypistys. :)

Siis helpot trophyt voivat olla ainakin itselleni boonus, mutta en haluaisi niiden olevan se ainoa pelin sisältö. Eli esim. Hannah Montanaan vedän itselleni rajan. Sitä en pelaisi vaikka ilmaiseksi saisi. Toisaalta en näe aiheelliseksi kritisoida jos kaverilta löytyy trophy listasta Hannahin platsku, koska kokonaisuus on se joka ratkaisee..

Itsellä on aina tavoite (neuroosi) saada 100% kaikista palkinnoista, jossa en tule muuten ikinä onnistumaan. Esim. Wipeout HD ja Warhawk... Mutta jos tämän vuoden puolella vihdoinkin menisi tuo Buzz ja Dead Space läpi sekä jos jostain löytyisi Overlord 2:een peliseuraa. Killzone 2 sekä Ratchet & Clank kuin myös Unreal Tournament 3 on vieläkin kesken. Unrealista löytyy muuten "Get a Life" trophy.
 
Vastaus: Trofeet

Onko muilla tavoitteita? :)
Ei sen erityisempiä. Ensimmäisen puolentoista vuoden aikana Trophy-läjä kasvoi hieman yli 500:aan, mutta joukossa ei ole ensimmäistäkään platinaa, ja kultaakin vain alle 10. Tilanne siis kuvastaa sekä pelitaitojani että viitseliäisyyttäni. Hakkaan pelit max. kerran läpi, ja sitten ne saavat olla siinä.

Tässäkin ketjussa mainittu ja parjattu Terminator: Salvation on kyllä ostettuna, ja siitä EHKÄ voisi sen ekan platinan saada, jos kehtaisi suoraan Hard-vaikeustasolla aloittaa. Mutta eipä taida sekään toteutua.

Ehkä yksi mielekäs tavoita tälle vuodelle olisi purkaa trophyttomien PS3-pelien backlogia, koska sieltä löytyy mm. kaksi ekaa Ratchet & Clankia.
 
Vastaus: Trofeet

Itselläni innostus metsästää pokaaleja lyötiin maihin siinä ettei kyseistä systeemiä ollut pleikkarin alkuajoista lähtien. Liikaa pelejä ja pelitunteja takana jotka eivät palkinnoissa näy. No muutenkin nyt jonkin aikaa pelaaminen ollut aika kausiluonteista. Täytyy kuitenkin myöntää että uusissa peleissä tuo kuitenkin pienen lisämausteensa pelaamiseen. Kuitenkin kaipaan itse pelaamiselta sopivasti haastetta ja useimmiten tulee valittua defaulttia vaikeampi vaikeustaso heti ensimmäisellä pelikerralla. Useimmiten kun peli jää siihen yhteen läpipeluukertaan. Tuli tässä ajankuluksi selattua forumia ja jäi sellainen kuva että joillain pokaalit ovat se pääasia ja niitä metsästetään sitten kaikin mahdollisin keinoin mm. pelataan helpolla tasolla napsimassa pokaaleja.
No eipä siinä mitään, jokainen saakoon pelinautintonsa omalla tavallaan eikä siihen ole muilla sanottavaa. En oikeastaan edes tiedä miksi lähdin tätä kirjoittamaan. Lähti kaiketi siitä kun lueskelin äsken Uncharted kakkososan pokaalithreadia. Kyseinen peli kun tuli joku aika sitten pelattua. Keskustelut herättivät mietintää mistä nämä pokaalit oikeastaan edes kertovat. Harvan palkinnon kohdalla ei ainakaan pelitaidoista mutta monen kohdalla ainakin peliin käytetystä ajasta. No harva varmaan näitä mitenkään pelitaidon mittarina pitääkään. Heh, huvitusta aiheutti mm. tämän Uncharted kakkosen kohdalla kun kirjoituksissa pidettiin haasteellisena pokaalina 75 tappoa putkeen. Itse tosiaan pelasin kertaalleen pelin läpi hardilla ja pisin putki oli yli 200 tappoa. Tämän kirjoittaminen tuokin sitten mieleen että kenties minulla vain on tarve päästä pätemään vaikka pokaalikokoelma onkin pieni. No tälläistä tajunnanvirtaa tällä kertaa...
 
Vastaus: Trofeet

Kerranhan olin jo PSN listallas mut jostain syystä deletoit mut...:confused: Muutenkin olit vähä hiljasta veikkoa... Saa ihan vapaasti lisäillä jos haluaa mutta ei pelkästään sen takia että pääsee vertaileen trophyjä... Peliseuraa ja muuta...;)

Joo, deletoin kaikki "turhat" :)D) listalta pois, jotta sain kaverien määrän alle 50:n. Täten onnistui GTA IV:n invitet. Joten kunhan platina on GTA IV:stä saatuna, niin voin lisätä sitten (tai jos tilaa on nyt jonkun verran, niin voisin jo nyt lisätä). Ja tuo "hiljaisuus" johtunee siitä, että listalla on tosiaan paljon populaa ja aina yleensä joidenkin tiettyjen tyyppien kanssa tulee pelailtua eri pelejä. Mut jos mulle esim. lähettää viestiä tai peliseurapyyntöä, niin vastaan poikkeuksetta aina takaisin. :)

Jos joskus pelattais jotain suomi-porukalla, niin voin kyllä tulla mukaan, kun kutsutte. Mikkikin löytyy.


Ja sitten tuosta vuoden 2009 "tavoitteesta", eli 10 platinaa... Mission failed. =D Batmanin kerkesin mennä eilen puoleenväliin alusta asti Hardilla, mut en kerenny mennä kokonaan läpi (olis menny liian nolife-touhuksi, kun monta tuntia putkeen ois pitäny pelata). Mut tänään tulee Batmanista platina ja GTA IV:n AWP tulee varmaan kohta. :)
 
Ylös Bottom