Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV / Suomen neropatti (25 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25 kpl)

20 eri visaa. Itse tein noin 5 julkista ja loput 15 omaan käyttöön. Eli eivät sisällä mitään järkevää; vain kirjaimia random järjestyksessä :)

Joo sama, tein 4 kunnon visaa ja loput vain itselleni. Ja sain vihdoinkin 5000 pojoa rikki, oli kyllä aika vaikea mutta aikansa kun pelasi Piirretyt kategoriaa niin tulihan se sieltä :p Nyt vielä pitäs saada porukkaa tonne sohva vs sohva matseihin niin sais nekin pytyt joskus :)

Nyt vielä pitäs saada porukkaa tonne sohva vs sohva matseihin niin sais nekin pytyt joskus :)
Vaihda PS3:n järjestelmäkieleksi englanti niin alkaa peliseuraa löytyä.
Minullakin olisi kestänyt varmaan pari vuotta kauemmin niiden sohvapyttyjen hankkiminen jos suomen kielistä peliseuraa olisin odotellut.
Nimimerkillä: Platinapyttty Buzzista

Vaihda PS3:n järjestelmäkieleksi englanti niin alkaa peliseuraa löytyä.
Minullakin olisi kestänyt varmaan pari vuotta kauemmin niiden sohvapyttyjen hankkiminen jos suomen kielistä peliseuraa olisin odotellut.
Nimimerkillä: Platinapyttty Buzzista

Ai, kiitos vinkistä! :) Eipä kyllä tullut mieleenikään tuollainen temppu :p Täytyy koittaa sitten jos ens kerralla löytys paremmin väkeä sieltä :)

Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV / Suomen neropatti (25 kpl)

Aika hiljasta on tuolla Buzz sohvien taistossa....:( odotellu pari tuntia jos joku sattumalta pelais...:confused: Tarttisin vielä 15 voittoa... Ei taida peliseuraa löytyä... harmi... Tarttee kokeilla kielen vaihtoa...:p

Aika hiljasta on tuolla Buzz sohvien taistossa....:( odotellu pari tuntia jos joku sattumalta pelais...:confused: Tarttisin vielä 15 voittoa... Ei taida peliseuraa löytyä... harmi... Tarttee kokeilla kielen vaihtoa...:p

Lisäile täältä porukkaa ystäviksi, niin saat pelattua. Mä voin pelata aina kun olen onlinessa.

miten ton channel hopper trophyn saa? mielestäni pelasin kaikilla kanavilla, mut pitääkö pelata myös niillä ali kategorioilla?:confused:

Pelaat jokaisella hahmolla yhden yksinpelin.

eikä tarvii mitää yksinpeliä, mulle paukahti ruutuun, ku pelasin kamun kanssa my buzz visoja.

Onko kenelläkään muulla käynyt yhtä hyvä säkä?

joo, mulla tuli "pelaa 20 my buzz peli" jo 15pelin kohdalla :p

E: sainkin tuo trophyn. se tuli vaan ku pelasin :p

Viimeksi muokannut moderaattori:

nyt kostautui se mun hyvä säkä siinnä yksinpeli trophyssä. olen mielestääni voittanutt 5sohva peliä, mutta pyttyä ei tullut.. Voiko johtua siitä, kun voitot on tullut näin: 1voitto, järjestelmäkieli enkglanti. 4voittoa, järjestelmäkieli suomi.:confused:

nyt kostautui se mun hyvä säkä siinnä yksinpeli trophyssä. olen mielestääni voittanutt 5sohva peliä, mutta pyttyä ei tullut.. Voiko johtua siitä, kun voitot on tullut näin: 1voitto, järjestelmäkieli enkglanti. 4voittoa, järjestelmäkieli suomi.:confused:

Ei nyt ole mistään säkästä kiinni, koska huomasin että trophy tiedoissa lukee selvästi 'voita yli 5 sohvientaisto peliä' eli 5 ei siis riitä.

Ei voi johtua. Molemmilla kielillä minäkin pelasin ja hyvin trophyt tippuivat. Muutama voitto minultakin tosin johonkin "katosi", eli 50 voiton kulta tuli vasta, kun olin voittanut omien laskujeni mukaan 54 peliä.

Ei nyt ole mistään säkästä kiinni, koska huomasin että trophy tiedoissa lukee selvästi 'voita yli 5 sohvientaisto peliä' eli 5 ei siis riitä.

Ahaa, niinpä tietenkin. en ottanut ollenkaan huomioon tuota yli sanaa:)

Ahaa, niinpä tietenkin. en ottanut ollenkaan huomioon tuota yli sanaa:)
Kyllä siihen riittää tasan se viisi voittoa ja eri kielillä pelatuista peleistä kerätyt voitot lasketaan yhteen.
Joskus vaan voi kestää jonkin aikaa, että ne tiedot sohvien taiston voitoista päivittyvät Buzz-serverille, tai mihin nyt ikinä päivittyvätkään.
Niitä kertyneitä voittojahan voi katsella sieltä tulostaululta, mutta siinä näkyvät vain aina kyseisellä kielellä kerätyt voitot.

En löydä yhtään pelaajia onlinestä... Olisiko vinkkejä?

Ylös Bottom