Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Rolled Overin yrittäminen... ahh, precious memories. :)

Hauskoja muistoja, mutta epämiellyttäviä. Olin yrittänyt kyseistä trophyä lentokentällä jo muutaman tunnin ajan, mutta ei. Sitten päätin luovuttaa. Olin menossa tekemään tehtäviä, kunnes joku älypää ajoi risteyksessä suoraan keulaan. Autoni pyörähtelee pari kertaa ja trophyhän sieltä tulee.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Vihdoin sain lauantai-aamuna tuon Auf Wiedersehen Petrovicin. :) Nyt vaan NOOSEa runkuttamaan. :eek:
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Tarviis apua AWP:ssa ja co-op trophyissä, vai onko kaikki jo suanu tuon AWP:n?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kukakohan mulkero on saanut päähänsä laittaa tällaisen "Gobble Gobble" trophyn peliin..:mad: Oon katsonut kaikki videot ja lukenut ohjeet moneen kertaan, mutta en saa sitä palloa lähtemään suoraan. En ole kolmessa täydessä pelissä saanut edes yhtä täyskaatoa, ja niitä pitäisi saada kolme peräkkäin!
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kyllä se siitä :D Muistaakseni ukkoa piti siirtää hieman oikealle(tai vasemmalle) ja sitten heittää pallo mahd. hiljaa.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kyllä se siitä :D Muistaakseni ukkoa piti siirtää hieman oikealle(tai vasemmalle) ja sitten heittää pallo mahd. hiljaa.

Kikka menee (ainakin teoriassa) niin, että otetaan kaksi askelta vasemmalle, vedetään oikea tikku suoraan taaksepäin, ja sitten suoraan eteenpäin. Joko mahdollisimman hiljaa, tai sitten sekunnin väli. Mulla on sitten varmaan joko ohjain tai peukalo vino kun se lähtee aina vinoon ja yritän sitä sitten kierteellä korjailla. Samanlaista tuskaa on myös toi RDR:n Horseshoe-trophy, ei vaan mene sinnepäinkään..

Huippupeli tämä kyllä on.:)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kikka menee (ainakin teoriassa) niin, että otetaan kaksi askelta vasemmalle, vedetään oikea tikku suoraan taaksepäin, ja sitten suoraan

Muuten oikein, mutta tikkua täytyy vetää hitaasti taaksepäin (n. 2 sec) ja sen jälkeen nopeasti suoraan.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Itekkin tein tuon just noin, että kaks askelta vasemmalle, tikku "latautumaan" hetkeksi taakse ja sitten mahd. suorassa eteenpäin ja siihen takaa-eteen -liikkeeseen kuluu noin sekunti. Ei se oo vaikee. :)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Saanko onnitella itseäni? TBoGT: Gold Star -trofeo kilahti hetki sitten tilille:D. Mutta miksi se oli vain bronze?? Sehän oli vaikeampi kuin monet goldit! Mukavaa oli kyllä niitä tehtäviä tehdä, haastetta riitti. Erityisesti se Yusufin "Sexy Time" -mission, jossa pöllittiin se taistelukopteri oli todella vaikea saada aikarajan puitteissa tehtyä. Kyllä tämä Gay Tony oli todella hyvä lisäri ja yllätti positiivisesti hieman kehnohkon TLaDin jälkeen.
 
Ylös Bottom