Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

AWP saavutettu !!! Ei puuttus enää ku Wanted ja sais platinan tästäki, siihenpä wantediin ei sitte vaaditakkaan ku vähän vajaa 3 miljoonaa Olen vasta lvl 8, kaks miljoonaa ja hilut tilillä ja eikös wanted aukea viidellä miljoonalla ?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

AWP saavutettu !!! Ei puuttus enää ku Wanted ja sais platinan tästäki, siihenpä wantediin ei sitte vaaditakkaan ku vähän vajaa 3 miljoonaa Olen vasta lvl 8, kaks miljoonaa ja hilut tilillä ja eikös wanted aukea viidellä miljoonalla ?

Aukeaa joo.

Kuka haluais tehdä mun kanssa noita AWP:n voittoja? Vuorotellen vaan annettais toisillemme voitot ja monen päivän aikana siis tuo toteutettaisiin, eikä että yhdessä pelisessiossa kaikki. Laittakaa YV:tä, jos voisitte. :)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Aukeaa joo.

Kuka haluais tehdä mun kanssa noita AWP:n voittoja? Vuorotellen vaan annettais toisillemme voitot ja monen päivän aikana siis tuo toteutettaisiin, eikä että yhdessä pelisessiossa kaikki. Laittakaa YV:tä, jos voisitte. :)


Täältä löytyy :) Öisin ois hyvää aikaa ku eukko töis :cool: Tosin mul se bomb da base ei vieläkää oikee toimi mut ehkä sitte ku muutaman kerran yritetää. Miten ois? :) Mikki löytyy.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Itsekin voisin yhä ottaa osaa moisiin karkeloihin. Ajastus olisi lähinnä päivätöiden jälkeen.

Noosea vedinkin jo yhden random-ryhmän kanssa n+2 kertaa noin 2 minuutin rundikestoilla, mutta Dealbreakeria ja BdB2:sta tarvisi kyllä koestaa.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kaikki kenellä on ongelmia Fly The Co-Op trophyn kanssa kannattaa ilmottautua Tänne

Tuolla onnistuu tämä trophy kuin vettä vaan. Jos NOOSEa häluaa vääntää, niin laita frendi listalle. Itellä puuttuu vielä 3,5 miljoonaa wantedista. Nopein aika jonka ite tuossa Noosessa saanut menee tuonne 2.03 min. ja nopein jonka olen nähnyt menee 1.52 min.
Tuolla keinolla jo naputtelee aika nopeasti rahnaa.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Onko kellään tietoa tuosta Bomb da place bugista?
En nykyään pääse ikinä sitä loppuun asti...
Luulis että sen jotenki voi kiertää, miten se just mulla on?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Onko kellään tietoa tuosta Bomb da place bugista?
En nykyään pääse ikinä sitä loppuun asti...
Luulis että sen jotenki voi kiertää, miten se just mulla on?

Pelissä jossa on 4 pelaajaa eikä kukaan lähde kesken pois bugin todennäköisyys ehkä pienenee?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Onko kellään tietoa tuosta Bomb da place bugista?
En nykyään pääse ikinä sitä loppuun asti...
Luulis että sen jotenki voi kiertää, miten se just mulla on?

Kyllä mulla tuota myös esiintyy, muttei läheskään koko ajan. Välillä vaan kun laskeutuu helillä laivalle, niin kohta oonkin jo yksinpelissä...

Mutta AWP-trophystä, oisko kuka halukas tekemään sitä mun kanssa, eli pelattais kaikki pelimuodot ja -variaatiot läpi monessa eri pelisessiossa? Kun Pertsa, Tumu, ym. pystyvät nähtävästi pelailemaan vain joskus "ei-normaaleihin" aikoihin, esim. yöllä. :D Jos pystyis pelaa viikolla aina silleen illasta, 16:00 - 19:30 -syklillä...
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mutta AWP-trophystä, oisko kuka halukas tekemään sitä mun kanssa, eli pelattais kaikki pelimuodot ja -variaatiot läpi monessa eri pelisessiossa? Kun Pertsa, Tumu, ym. pystyvät nähtävästi pelailemaan vain joskus "ei-normaaleihin" aikoihin, esim. yöllä. :D Jos pystyis pelaa viikolla aina silleen illasta, 16:00 - 19:30 -syklillä...
Varmaan vois mulla onnistuakin, arkisin välillä 18:00 - 23:00 suunnilleen ja tosta välistä pois 20:30 - 21:00. Vähän vaihtelevasti tosin, ei noista päivän menoista aina tiiä :p. Mutta mut voi lisäillä, jos vaikka saatais jotain aikaseks, psn vrmx..
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Onko kellään tietoa tuosta Bomb da place bugista?
En nykyään pääse ikinä sitä loppuun asti...
Luulis että sen jotenki voi kiertää, miten se just mulla on?
Custom Match on tietääkseni tehokas keino kiertää tuo ärsyttävä bugi. Ei itselläkään toimi pätkän vertaa jos random-porukalla pelaa mutta kaverilistapelinä ei ole kaatunut kertaakaan. Kaikki osallistujat ei tarvitse edes olla kaverilistalta.

Edit. onpahan sitte alkanut kaatumaan tuo Custom match ihan samalla tavalla ku Quick match
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Olipa urakka mutta nyt se on tehty. Gta IV platina trophy on tilillä :D
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

mut voi lisäillä jos on hankkimas GTA n moninpeli trophyja osaava seura ois tervetullutta:)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kaverilla olisi kaikki muut, paitsi online-trophyt. Eikä se pelaa pahemmin online-pelejä.. Onko vinkkejä online-trophyihin?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kohta luvassa lisää trophyjä DLC:iden tulon myötä PS3:lle. Mm. basejumppien suorittamista yms. :p

(Äsken vasta muistin, että tuo Balladhan tuo mukana laskuvarjot... Ja uusia aseita! Ja APC:n! JUMALAUTA!)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

DLC trophyt

15 kpl Pronssia

TLAD: One Percenter - Help Billy get his bike back. (The Lost and Damned)

TLAD: The Lost Boy - Become the leader of The Lost. (The Lost and Damned)

TLAD: Easy Rider - Finish the story. (The Lost and Damned)

TLAD: Get Good Wood - In the bike races, whack off 69 bikers with a bat. (The Lost and Damned)

TLAD: Full Chat - Build Terry and Clay's toughness to 100%. (The Lost and Damned)

TBoGT: Gone Down - Complete all base jumps. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Diamonds Forever - Complete the Trinity. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Four Play - Hit a flag with a golf ball four times. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Bear Fight - Win the L.C. Cage Fighters championship. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Catch the Bus - Dance perfectly in both Tony's nightclubs. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Snow Queen - Complete 25 drug wars. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Adrenaline-Junkie - Freefall for the longest possible time. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Maestro - Finish the Ballad. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Past the Velvet Rope - Score 80% or above in all missions. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Gold Star - Score 100% in all missions. (The Ballad of Gay Tony)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kiva, että tulee lisää myös trophyjä. GTA IV:n trophyt ovat ehkä yhdet hauskimmista. Tuohon peliin ne sopii niin hyvin. Rolled Overin yrittäminen... ahh, precious memories. :)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Jos joku tarvii noita Race- ja GTA Race -voittoja AWP-trophyä varten, niin lisätkää mut PSN:ään kavereihin, niin voidaan auttaa toisiamme. Oon ite tehny jo suurimman osan normi Raceista, mut vielä Free Racet ja Cannonball Runit ja sit kaikki GTA Racet on jäljellä.

Tai jos jollain on jo tuo trophy, mutta haluais ystävällisesti auttaa, niin olisin kiitollinen. :)
 
Ylös Bottom