Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)
Tohon taitaa olla jekkuna se että jos kaasua ei päästä irti missään vaiheessa niin se lasketaan yhdeksi yritykseksi. Mulla toi onnistu siten että hypin aluksi kahdesta hyppyristä lentokentällä putkeen ja lopuksi kun yritin kääntää auto takaisin tulosuuntaan niin pyörähdin katon kautta kiitoradan päästä mereen ja sain trophyn. Koko ajan oli siis kaasu pohjassa.
On toi Rolled Over yllättävän vaikea. Olisiko mitään jekkua siihen? Miten ite olette sen saaneet? Oon lentokentällä hyppinyt hyppyreistä montakymmentä minuuttia, jonka jälkeen auto pamahtaa, tai poliisit tappaa. Swing Glitchissä olen käynyt kymmeniä kertoja, mutta ei. Tuntuu että auto pyörisi useita kymmeniä kertoja ilmassa, mutta ei ikinä tule trophyä.
Tohon taitaa olla jekkuna se että jos kaasua ei päästä irti missään vaiheessa niin se lasketaan yhdeksi yritykseksi. Mulla toi onnistu siten että hypin aluksi kahdesta hyppyristä lentokentällä putkeen ja lopuksi kun yritin kääntää auto takaisin tulosuuntaan niin pyörähdin katon kautta kiitoradan päästä mereen ja sain trophyn. Koko ajan oli siis kaasu pohjassa.