Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

On toi Rolled Over yllättävän vaikea. Olisiko mitään jekkua siihen? Miten ite olette sen saaneet? Oon lentokentällä hyppinyt hyppyreistä montakymmentä minuuttia, jonka jälkeen auto pamahtaa, tai poliisit tappaa. Swing Glitchissä olen käynyt kymmeniä kertoja, mutta ei. Tuntuu että auto pyörisi useita kymmeniä kertoja ilmassa, mutta ei ikinä tule trophyä.

Tohon taitaa olla jekkuna se että jos kaasua ei päästä irti missään vaiheessa niin se lasketaan yhdeksi yritykseksi. Mulla toi onnistu siten että hypin aluksi kahdesta hyppyristä lentokentällä putkeen ja lopuksi kun yritin kääntää auto takaisin tulosuuntaan niin pyörähdin katon kautta kiitoradan päästä mereen ja sain trophyn. Koko ajan oli siis kaasu pohjassa.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Jeps. Olin lähdössä pois lentokentältä kun tuo kaasu pohjassa systeemi ei toiminut. Matkalla törmäsin kuitenkin pylvääseen, ja auto pyörähti 1-2 kertaa, jonka jälkeen lukee yläreunassa "Olet ansainnut Trophyn: Rolled Over" :rolleyes:. Nyt kuitenkin Genetically Superiorin kimppuun, vielä on 14 (huoh.) voittamatta
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

On toi Rolled Over yllättävän vaikea. Olisiko mitään jekkua siihen? Miten ite olette sen saaneet? Oon lentokentällä hyppinyt hyppyreistä montakymmentä minuuttia, jonka jälkeen auto pamahtaa, tai poliisit tappaa. Swing Glitchissä olen käynyt kymmeniä kertoja, mutta ei. Tuntuu että auto pyörisi useita kymmeniä kertoja ilmassa, mutta ei ikinä tule trophyä.


YouTube - GTA IV: Rolled Over Achievement/ Trophy (Stringing Method)


Noin, itekki naputtelin aikani että irtos :)


Edit: Saako tuon no more strangers trophyn ku on suorittanut kaikki ne epämääräisten hyypiöiden tehtävät, vai saako sen siitä kun on tavannut ne kaikki?

91.83% tehny pelist enkä keksi enään tekemistä... joten tuli mieleen että onkohan mulla jäänyt joku niistä tekemättä.
Tuli myös mieleen että onko mahdollista jäädä story moodista prossat vajaaks? oon kuitenki saanu jos en trophyn ja kun kahtoo tuota kaveri listaa niin 100% näyttää kaikilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

uppista ^

siis mitä ihmettä.

Luin just jostain että tässä on jotain ilmakiekkooki :D ja käden vääntöä. Onko tosi? kumma ku en ole törmännyt. vai onks se vaan jossain pc versios?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Luin just jostain että tässä on jotain ilmakiekkooki :D ja käden vääntöä. Onko tosi? kumma ku en ole törmännyt. vai onks se vaan jossain pc versios?
Nuo aktiviteetit tulevat The Lost and Damned -lisäosan myötä, eli Pleikkarilla niitä ei pääse kokemaan.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

ah niinpä tietysti :D
Onko mitään hyvää linkkiä jonnekki mistä vois tsekata 100% peluuohjeet puuttuu viel reily 7%...
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Joo pitänee kavereiden kans hengata vähä et saan tuon packien erikois jutun :eek:
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Saako tuon no more strangers trophyn ku on suorittanut kaikki ne epämääräisten hyypiöiden tehtävät, vai saako sen siitä kun on tavannut ne kaikki?

Joillain hyypiöillä on useampi kuin yksi tehtävä, ja ne kaikki täytyy tehdä. Sitten vasta saat trophyn.

91.83% tehny pelist enkä keksi enään tekemistä... joten tuli mieleen että onkohan mulla jäänyt joku niistä tekemättä.
Tuli myös mieleen että onko mahdollista jäädä story moodista prossat vajaaks? oon kuitenki saanu jos en trophyn ja kun kahtoo tuota kaveri listaa niin 100% näyttää kaikilla.

Tässä yksi checklisti

Huomioi mm.
- oletko vienyt kaikki pääkaverisi (Roman, L. Jacob, Packie, Brucie) kaikkiin mestoihin
- oletko tappanut kaikki pulut ja kerännyt kaikki aseet/luotiliivit ja health packit
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Joillain hyypiöillä on useampi kuin yksi tehtävä, ja ne kaikki täytyy tehdä. Sitten vasta saat trophyn.



Tässä yksi checklisti

Huomioi mm.
- oletko vienyt kaikki pääkaverisi (Roman, L. Jacob, Packie, Brucie) kaikkiin mestoihin
- oletko tappanut kaikki pulut ja kerännyt kaikki aseet/luotiliivit ja health packit


Joo oon saanu sen trophyn jo, mietin vaan että saako sen ku on tehny ne kaikki tehtävät? vai onkohan mahdollisesti jäänyt jokin väliin. ainakin ku helikopterilla oon tsekannu kaikki paikat niin ei löydy ketään.

enään puuttuu 2 prossaa :) käyttelin kamuja eri paikoissa vielä pitäs packien like prossa saaha yli 90 ni tulis pokaali.

Pulut olen ampunut :p pitääkö aseet ja kamatkin kerätä? sitä en tiennytkään
:confused:
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Ei aseita tms. tarvii kerätä. Toi yks käyttäjä puhuu p*skaa. :P
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

lol no ilmankos en ollu nähny moista ohjetta missää.. pitäs viel se 2 % pierasta jostain..
Kuten täällä kerrotaan, voi tasan kahden prosentin puuttuminen tarkoittaa vain jonkun sivutehtäväkokonaisuuden puuttumista tai neljän random pedestrianin tehtävien puuttumista.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Ja täsmennän siis tuota strangers trophya. Eli strangersin saa kun on tehnyt kaikille vieraille VÄHINTÄÄN yhden tehdävän. Mutta 100% vaaditaan että on tehnyt kaikki. Itsellä nimittäin oli juuri tuo seikka joka puuttui 100% täyteen saannista.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

noni kävin vähä Packien kans treffeil ja sain sen ystävyys trophyn enään puuttuis 0.5% mistä semmosen voi saada :D tämähän rupeaa ihan hermostuttamaan :)


Edit: Olen melko varman että olen tehnyt kaikki nuo random henkilöt, olen usean päivän pyörinyt kopterilla heidän paikkojen yllä ja myös autolla eri aikoihin mutta ei löydy ketään.
Mistäköhän vielä voisi sen .5% saada...

Edit2. Onko sillä merkitystä kun olen listinyt Dwaynen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Ootko tehnyt QUB3D-peliin uuden ennätyksen? :) Niin ja oothan voittanut kerran kaikissa lajeissa jotain kaveria vastaan? Ja keilauksessa täytyy olla full game.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Ootko tehnyt QUB3D-peliin uuden ennätyksen? :) Niin ja oothan voittanut kerran kaikissa lajeissa jotain kaveria vastaan? Ja keilauksessa täytyy olla full game.

Joo oon. Taisin huomata virheen.

Oon suorittanut 124 tehtävää. 30 kertaa feilannut ja 29 kertaa käyttänyt sitä uusintaa hyväksi. elikkäs olen varmaan vahingossa painanut ympyrää sillon ku on tullut puhelimeen se että haluatko pelata uudelleen.
Voikohan asialle tehä muuta kuin pelata uudestaan läpi sen 0,5% takia?


Edit: Joo no päätin alottaa koko shitin alusta ja tehdä tuon listan mukaan. Tartten vielä sen alle 30h trophyn niin joutais joka tapauksessa. Ainut mikä ottaa vähän sieluun niin stuntit ja pulut pitää ettiä taas :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Älä nyt hyvä ihminen hätäile! =D Pelaa vaan peli uusiks alle 30 tunnissa, mut älä nyt uudestaan yritä sitä 100 %:ia.

Eli siis mitä tuo replayden määrä muka kertoo? Ei sitä tehtävää oo aina pakko yrittää uudestaan puhelimen kautta, vaan voit mennä myös uusiksi sinne tehtävänantopaikalle, josta tehtävä alkaa. Monesti oon itekkin vaan jättänyt sen replay mission -viestin puhelimeen ja alkanut hommailemaan muuta, sitten mennyt taas tehtävään ihan normaalisti muistamatta koko puhelimen viestiä.

Etkä oo voinut missata yhtään päätehtävää, koska kaikki on pakko suorittaa. Joten ongelma lienee jossain muualla?
 
Ylös Bottom