Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

One Man Armyn saamiseksi piti viisi minuuttia pysytellä hengissä, mutta se tuli leikkiessä vahingossa puolentoista minuutin jälkeen.

Eli pöllin helikopterin heti kun niitä sai käyttöön, lensin aikaisemmin käymättömälle saarelle, repäisin kuusi tähteä päälle, lentelin sen jälkeen tuon 90 sekuntia ja tein itsarin hekosta. Sen jälkeen tulikin iloinen ilmoitus uudesta trophysta. Hmm.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kellään Fly the Co-opia, Top the Midnight Clubia ja/tai Auf Wiedersehen Petrovicia? Jos on, niin vinkkejä miten nuo saa. Kun pitäis kuullema yhellä pelikerralla vetää aina yks rumba, toi Petrovic kuullostaa ihan mahottomalta, kun en meinaa kyllä jättää yöunia tollasen takia väliin.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

One Man Armyn saamiseksi piti viisi minuuttia pysytellä hengissä, mutta se tuli leikkiessä vahingossa puolentoista minuutin jälkeen.

Eli pöllin helikopterin heti kun niitä sai käyttöön, lensin aikaisemmin käymättömälle saarelle, repäisin kuusi tähteä päälle, lentelin sen jälkeen tuon 90 sekuntia ja tein itsarin hekosta. Sen jälkeen tulikin iloinen ilmoitus uudesta trophysta. Hmm.

Helpoin tapa saada se on rynnätä juna tunneleihin ennen kuin kaikki saaret on auki. poliisit ei ikinä löydä sieltä
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

...rynnätä juna tunneleihin ennen kuin kaikki saaret on auki. poliisit ei ikinä löydä sieltä

Asiasta ydinkäyttöiseen, aika mielenkiintoista että jokaisessa pelaamassani GTA:ssa (kolmosesta eteenpäin) virkavalta ja korkeammat Gestapo-tahot eivät tule noihin tunneleihin.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kellään Fly the Co-opia, Top the Midnight Clubia ja/tai Auf Wiedersehen Petrovicia? Jos on, niin vinkkejä miten nuo saa. Kun pitäis kuullema yhellä pelikerralla vetää aina yks rumba, toi Petrovic kuullostaa ihan mahottomalta, kun en meinaa kyllä jättää yöunia tollasen takia väliin.

Fly the Co-op
http://www.youtube.com/watch?v=Q_mpG7it-Mc
http://www.youtube.com/watch?v=TCAKTs8oyCk
http://www.youtube.com/watch?v=7nQww0cwX6w lisä http://www.youtube.com/watch?v=Lwd0D1KVT7Q
eli kannattaa katsoa videot huolellisesti.
tän pystyy hankkimaan kahdestaan.
hankalin on Deal Breakerin aikarajan alittaminen.
kaikki 3 aika rajaa on alitttava yhdellä pelikerralla.
eli itse olin alitellut noi kaikki aikarajat jo aijemmin mutta erikseen niin että pelin statseissa mulla oli aika rajat alitettu mutta trophyä ei tullut ja sitte piti pelata kaikki kerralla ja trophy tuli.
ton Bomb da Base II videon alussa sanotaan että kaverien kanssa ei vois pelata
se ei pidä paikkaansa voi pelata kaverin kanssa trophy tulee silti

Auf Wiedersehen Petrovic
http://imgboot.com/images/007craft/gta4awpchecklistv2.png
tossa on lista mistä kaikesta pitää ottaa voitot .
cops n crooksissa pitää luultavasti voittaa peli niin että voitto tulee sekä roistona että poliisina yhdessä pelissä.
mun ymmärtääkseni näitä voittoja ei tarvi ottaa yhdellä pelikerralla vaikka esim. www.ps3trophies.org sivustolla jotkut niin väitti.
itse hankin tän niin että ekaksi pelasin voitot deathmatchista bomb da baseen ja kaikki siltä väliltä sitten ajelin voitot kaikista raceista sitten tapahtui niin että kun olin voittanut muutaman gta racen niin peli jumittui ja luulin että kaikki on aloitettava alusta noh siinä vaiheessa olin niin harmistunut että sovin kaverin kanssa että annetaan toistemme voittaa vuorotellen noi kisat niin saadaan nopeammin kaikki voitot jolloin pelin sekoamisen mahdollisuus pienenee ja alotimme noista gta raceista ja kun olin saanut voitot jokaisesta gta racecsta niin samalla tuli petrovic trophy. eli otin voitot kahdella pelikerralla kun välillä olin joutunut siis sammuttamaan pleikan kun peli jumittui totaalisisti. jeesasin sit vielä kaverille voitot noista muista hän katteli voittojaan jostain Social Clubista ja ihmetteli miksei trophya tule vaikka siellä oli voitot kaikista patistelin sitten vaan vetämään kaikkista raceista ja muista voitot niin kyllä se lopulta hänellekkin tuli. eli älä kattele mistään statseista tai social clubeista mitä puuttuu vaan järjestelmällisesti otat kaikista voitot ton listan mukaan. ja pitää olla vielä tarkkana että kun esim. kisaa jotain ja voittaa mutta jos samalla kaikki muut pelaajat häipyy ennen pelin loppua niin varmistaa vielä mahdollisesti toiselle voitolla että peli on todella rekisteröinyt voiton. tän voi siis hankkia yksinkin pitää olla tietty hostina että pääsee valitsemaan noi kisat.

Top the Midnight Club
tämä trophy tulee helposti tota Auf Wiedersehen Petrovic trophyä hankkiessa eli noita raceja voittamalla todennäköisesti nämä voitot pitää ottaa kuitenkin yhdellä pelikerralla eli jos ei petrovichiä hankkiessa tätä jostain syystä tulisi niin 20 voittoa eri raceista yhdellä peli kerralla. huom gta racet ei käy.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Nyt olen saapunut alderneyhyn, eli tuo viimeinen saari on avattu. Pelattuna on 19h ja 28 min.
Kannattaako yrittää pelata vielä peliä alle tuon maagisen 30h, että tuo Liberty City Minute trophy napsahtas tilille vai koitanko vaan nauttia pelistä, niin kuin olen nytkin tehnyt?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Nyt olen saapunut alderneyhyn, eli tuo viimeinen saari on avattu. Pelattuna on 19h ja 28 min.
Kannattaako yrittää pelata vielä peliä alle tuon maagisen 30h, että tuo Liberty City Minute trophy napsahtas tilille vai koitanko vaan nauttia pelistä, niin kuin olen nytkin tehnyt?

Jätä tähän kohtaan yksi save. Nautiskele loppuun. Jos aikaraja ylittyy, jatkat uudestaan tästä savetuksesta.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Fly the Co-op
http://www.youtube.com/watch?v=Q_mpG7it-Mc
http://www.youtube.com/watch?v=TCAKTs8oyCk
http://www.youtube.com/watch?v=7nQww0cwX6w lisä http://www.youtube.com/watch?v=Lwd0D1KVT7Q
eli kannattaa katsoa videot huolellisesti.
tän pystyy hankkimaan kahdestaan.
hankalin on Deal Breakerin aikarajan alittaminen.
kaikki 3 aika rajaa on alitttava yhdellä pelikerralla.
eli itse olin alitellut noi kaikki aikarajat jo aijemmin mutta erikseen niin että pelin statseissa mulla oli aika rajat alitettu mutta trophyä ei tullut ja sitte piti pelata kaikki kerralla ja trophy tuli.
ton Bomb da Base II videon alussa sanotaan että kaverien kanssa ei vois pelata
se ei pidä paikkaansa voi pelata kaverin kanssa trophy tulee silti

Auf Wiedersehen Petrovic
http://imgboot.com/images/007craft/gta4awpchecklistv2.png
tossa on lista mistä kaikesta pitää ottaa voitot .
cops n crooksissa pitää luultavasti voittaa peli niin että voitto tulee sekä roistona että poliisina yhdessä pelissä.
mun ymmärtääkseni näitä voittoja ei tarvi ottaa yhdellä pelikerralla vaikka esim. www.ps3trophies.org sivustolla jotkut niin väitti.
itse hankin tän niin että ekaksi pelasin voitot deathmatchista bomb da baseen ja kaikki siltä väliltä sitten ajelin voitot kaikista raceista sitten tapahtui niin että kun olin voittanut muutaman gta racen niin peli jumittui ja luulin että kaikki on aloitettava alusta noh siinä vaiheessa olin niin harmistunut että sovin kaverin kanssa että annetaan toistemme voittaa vuorotellen noi kisat niin saadaan nopeammin kaikki voitot jolloin pelin sekoamisen mahdollisuus pienenee ja alotimme noista gta raceista ja kun olin saanut voitot jokaisesta gta racecsta niin samalla tuli petrovic trophy. eli otin voitot kahdella pelikerralla kun välillä olin joutunut siis sammuttamaan pleikan kun peli jumittui totaalisisti. jeesasin sit vielä kaverille voitot noista muista hän katteli voittojaan jostain Social Clubista ja ihmetteli miksei trophya tule vaikka siellä oli voitot kaikista patistelin sitten vaan vetämään kaikkista raceista ja muista voitot niin kyllä se lopulta hänellekkin tuli. eli älä kattele mistään statseista tai social clubeista mitä puuttuu vaan järjestelmällisesti otat kaikista voitot ton listan mukaan. ja pitää olla vielä tarkkana että kun esim. kisaa jotain ja voittaa mutta jos samalla kaikki muut pelaajat häipyy ennen pelin loppua niin varmistaa vielä mahdollisesti toiselle voitolla että peli on todella rekisteröinyt voiton. tän voi siis hankkia yksinkin pitää olla tietty hostina että pääsee valitsemaan noi kisat.

Top the Midnight Club
tämä trophy tulee helposti tota Auf Wiedersehen Petrovic trophyä hankkiessa eli noita raceja voittamalla todennäköisesti nämä voitot pitää ottaa kuitenkin yhdellä pelikerralla eli jos ei petrovichiä hankkiessa tätä jostain syystä tulisi niin 20 voittoa eri raceista yhdellä peli kerralla. huom gta racet ei käy.


Korjataan sen verran muuten hyviä vihjeitä sisältävä postaus että ei tarvitse pelata mitään noista yhdellä kerralla. Petrovicia ajatellen niin täysin mahdotontakin, varsinkin jos pelaa sen rehellisesti eikä kaverin kanssa. 108 voittoa autokisoista päivässä on pikkasen liikaa mun matematiikalla, varsinkin kun ei aina pääse itse hostaamaan.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Hostaamaan pääsee nopeimmin kun aloittaa pelaamisen jollain sellaisella pelimuodolla jota ei pelata paljoa esim. car jack city aloittaa sillä ja jos ei heti pääse hostiksi niin pois ja uudestaan takas sit kun on hostina niin täytyy se yks peli pelata/odotella ja kun se on loppu niin vaihtaa raceen tai gta raceen.

joo ei niitä yhdessä päivässä oikeen hankita pleikka olikin yön yli päällä

mut siis ton auf wiedersehen petrovic trophyn saa mitä todennäköisimmin vaikka sammuttelee välillä eli turhaa oli pitää päällä.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mite te saatte sen nicon pysyy autossa, kun teette sitä keinu glichiä? ku irätn tehä sitä rolled over trophyä, niin nico lentää aina tuulilasista läpi :D kun esim. TÄSSÄ videossa Nico pysyy auton sisällä...
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mite te saatte sen nicon pysyy autossa, kun teette sitä keinu glichiä? ku irätn tehä sitä rolled over trophyä, niin nico lentää aina tuulilasista läpi :D kun esim. TÄSSÄ videossa Nico pysyy auton sisällä...
Kai se on tuurista kiinni. Ja pystyykö ton trophy tekee netissäki?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Luinki jo muualta, et yksinpelis siihen pitää pakittaa, ja nettipelis voi mennä kummin päi vaan. mite tein eilen ton trophyn siel lentokentäl, ja heti onnistu. poliisit ei häirinny ollenkaan.

Muutenki tästä on eilisen ja tän päivän aikana mukavasti tullu napsittua trophyi.

oon saanu nyt 23 ja eilen ja tänään oon saanu:

Chain Reaction
Courier Service
Walk free
Rolled over
Gobble Gobble
Impossible trinity


Aika helppoja noi kaikki on :rolleyes:
Perkule, ku toi king of GUB3D on vaikee :mad:
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Luinki jo muualta, et yksinpelis siihen pitää pakittaa, ja nettipelis voi mennä kummin päi vaan. mite tein eilen ton trophyn siel lentokentäl, ja heti onnistu. poliisit ei häirinny ollenkaan.

Muutenki tästä on eilisen ja tän päivän aikana mukavasti tullu napsittua trophyi.

oon saanu nyt 23 ja eilen ja tänään oon saanu:

Chain Reaction
Courier Service
Walk free
Rolled over
Gobble Gobble
Impossible trinity


Aika helppoja noi kaikki on :rolleyes:
Perkule, ku toi king of GUB3D on vaikee :mad:
Mulle toi QUB3D oli aika helppo :) Voisin mäki ehkä tässäki alkaa trophyjä tekeen.. :rolleyes: Tai no ekaks läpi 30 tunnis.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Itselleni tuottaa vaikeuksia Chain reaction, Gobble gobble ja se 10 melee encounteria 4 minuutissa. Vinkkejä?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kaikkii noihin on juutubes videot, mut tosta chain reactionista, ja gobble gobblesta voin sanoa pieniä vinkkejä:


Gobble Gobble

Ota kaksi askelta vasempaan, pidä oikeaa tikkua 1sek alhaalla, ja sitten yrität mahd. suorassa laittaa tatin ylös. ei tarvii mitenkää nopeasti tehdä. siis kun vie takas ylös.

Video

Chain reaction

Mee sinne kolmos saareen sinne mis on se moottoripyörä liike, vai mikä ny olikaan. (tätä varten kannattaa olla tehtynä wanted level down koodi. Jos ette tallenna peliä ku tän o tehny, niin se ei tallennu sinne puhelimeen.)Niin sitten kasaat ne mopot johonkin nurkkaan tiiviiseen kasaan. mopoja on 8, joten etsi jostain 2autoa siihen läjään lisäksi. sitten vaa RPG:llä ammut siihen läjään, ja jos joku ei posahda, niin nopeesti ammut senkin RPG:llä. itse jouduin ampuu 2kertaa.

En enää löytäny tota videoo, et mite mä sen tein, mutta tuolla youtubes on hyödyllisiä videoita näihin trophyihin.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mite te saatte sen nicon pysyy autossa, kun teette sitä keinu glichiä? ku irätn tehä sitä rolled over trophyä, niin nico lentää aina tuulilasista läpi :D kun esim. TÄSSÄ videossa Nico pysyy auton sisällä...

Ei tähän sitä keinua tarvita. Sen kun menee lentokentälle ja ajaa vauhdilla niiden kiitoradan keltaisten merkkikylttien yli (toisen puolen pyörät). Saa rauhassa yritellä vaikka 4 tähteä päällä, poliisit ei tule kiitoradalle asti.

One man army on helppo tehdä siinä tornissa (taidetalo, iso P45 teksti päädyssä) johon se yksi pulu on linnoittautunut. Linnoittautuu sinne itse helikopterin avulla asearsenaalin kera.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

One man army on helppo tehdä siinä tornissa (taidetalo, iso P45 teksti päädyssä) johon se yksi pulu on linnoittautunut. Linnoittautuu sinne itse helikopterin avulla asearsenaalin kera.
Helpompi tapa tehdä on, että olet ensimmäisessä kaupungissa ja toinen kaupunki on suljettu. Ryssit väkisin sillalle sen jälkeen hyppäät siitä sillasta alhaalla olevalle junaraite sillalle. Otat pullaa tai juotavaa ja odota siinä 5 min turvallisesti. :D
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Helpompi tapa tehdä on, että olet ensimmäisessä kaupungissa ja toinen kaupunki on suljettu. Ryssit väkisin sillalle sen jälkeen hyppäät siitä sillasta alhaalla olevalle junaraite sillalle. Otat pullaa tai juotavaa ja odota siinä 5 min turvallisesti. :D
Ite tein tän trophyn täysin vahingossa. Olin ajamassa kyttiä karkuun autolla ja oli 6 tähteä. Sitte auto vaan lähti mutkassa käsistä ja meri oli siinä ihan metrin päässä. Niko lensi tuulilasista läpi sinne veteen ja siinä oli laituri vieressä jonka alle päätin mennä. Sitten ihmettelin kun ei kukaan tullut sinne laiturin alle (laiturin alla oli vettä sen verran että nikon piti uida siellä). Näin vaan kartasta kun lcpd veneet pyöri ympärillä ja helikopteri lenteli ja muutamat vartijat siellä rannalla odotti vain. Ei vissiin osannu liberty cityn poliisijoukot uida. :D
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Rockstar on kussut nuo niiden trophynsä kyllä totaalisesti. Ei enää kiinnosta metsästää puluja tai mitään, jos platinumin saaminen kuitenkin sitten jökkää johonkin saatanan Auf Wiedersehiin, jota ei voi tehdä monessa eri sessiossa (koska PS3-versiossa ne serverit jotenkin bugaa, joten jotta se varmasti onnistuu, täytyis ne tehdä yhdellä pelikerralla sammuttamatta GTA:ta).

Fly The Co-Op tuli sentään tehtyä, sitäkään ei saatu aiemmin, niin piti tehdä nyt yhdellä pelisessiolla. Ja silloinkaan en sitä saanut, mutta kaveri sai. Onneksi sitten uudestaan Bomb da Base II:n pelanneena sain senkin trophyn.

Mutta eipä innosta enää GTA IV:n trophyt, kiitos aivan vatusti Rockstar. Korjaisivat nuo glitchaamiset päivityksellä...
 
Ylös Bottom