Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mikä ihme tuo Manhunt-trophyn "most wanted side mission" oikein on? Anteeksi jos tätä on jo aikaisemmin kysytty, enkä huomannut lukea.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mikä ihme tuo Manhunt-trophyn "most wanted side mission" oikein on? Anteeksi jos tätä on jo aikaisemmin kysytty, enkä huomannut lukea.

Pölli poliisiauto ja tutki auton tietokonetta. Sieltä löytyy Most Wanted-osio, jossa voit etsiä haluttuja kriminaaleja ja käydä lahtaamassa heidät. Kun kaikista kaupungin osista on käyty kaikki halutut tappamassa, niin saat trophyn.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mites on jos käyttää koodeja niin silloin ei vissiin voi saada trophyja? Ja jos käy niin huonosti että käyttää koodia ja tallentaa niin koko homma pitää aloittaa alusta jos trophyja meinaa saada?

Sitten vielä semmosta että kuinka monen prosentin kohdalla suunnilleen tarina on vedetty läpi jos ei ole tehnyt paljoa mitään muita kuin tarinatehtäviä? Mietin vaan kun se yks trophy on se että vedä tarina alle 30 tunnissa läpi enkä tosiaan viiti kämmättä sitä kun siihen on vain yks mahdollisuus per läpiveto. Nyt oon saanu n. 27% ja pelannu jotain vähän päälle 11 tuntia ja olen tehny käytännössä vain tarinatehtäviä eli onko nyt turvallista alkaa tekemään niitä muitakin trophyja välillä? Vaikka se keuliminen ja se että käy jokaisessa helikopteri lennossa?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mites on jos käyttää koodeja niin silloin ei vissiin voi saada trophyja? Ja jos käy niin huonosti että käyttää koodia ja tallentaa niin koko homma pitää aloittaa alusta jos trophyja meinaa saada?
Katsetta hieman ylöspäin. ;)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Sitten vielä semmosta että kuinka monen prosentin kohdalla suunnilleen tarina on vedetty läpi jos ei ole tehnyt paljoa mitään muita kuin tarinatehtäviä? Mietin vaan kun se yks trophy on se että vedä tarina alle 30 tunnissa läpi enkä tosiaan viiti kämmättä sitä kun siihen on vain yks mahdollisuus per läpiveto. Nyt oon saanu n. 27% ja pelannu jotain vähän päälle 11 tuntia ja olen tehny käytännössä vain tarinatehtäviä...

Kyllä tuo aika voi hieman tiukille vetää, joten suosittelen kyllä panostamaan tuohno 30h läpäisyyn. Itselläni kun oli 11h peliä takana, niin n. puolet olin pelistä läpäissyt. Jos pelkkiä juonitehtäviä tekee, niin n. 65%:n kohdalla päätarinan saa läpäistyä.

...eli onko nyt turvallista alkaa tekemään niitä muitakin trophyja välillä? Vaikka se keuliminen ja se että käy jokaisessa helikopteri lennossa?

Keulimisen ja kopterilennothan voi tehdä heti kun tarvittavat kaupunginosat saa avattua niiden tekemiseen. Kun saat hoidettua esim. keulimisen ja saat siitä trophyn, niin ei sinun tarvitse peliä enää erikseen tallentaa. Voit ladata vanhan tallennuksesi ja jatkaa itse pääjuonen pelaamista. Trophyt säilyvät, kun ne kertaalleen onnistuu tekemään. Tallensi pelin sen jälkeen tai ei.

Mutta jos yrität esim. saada tehtyä Sighseer-trophya, joka ei varmastikaan tule onnistumaan ensimmäisellä kopterikäynnillä, niin käytyäsi kaikki saatavilla olevat kopterit läpi, mene kämpälle ja tallenna peli eri tallennuspaikalle, jotta päivänaika kuluu eteenpäin, pyörähdä uusi kierros helitour-alueella ja tsekkaa, onko uusia koptereita ilmaantunut alueelle. Jos ei, niin uusi tallennus ja toista aikaisempi uusiksi niin kauan, kunnes saat käytyä kaikki viisi eri kopterireittiä tekemässä. Kun saat trophyn, niin jatkat taas tarinaa vanhasta tallennuksesta eteenpäin.

Ainoastaa noi Brucien exotic car-tehtävät, Jacobin pakettilähetykset, most wantedit, vigilantet, hidden packaget yms. kannattaa jättää vasta pelin loppuun, kun pääjuonen on saanut tehtyä. Niin ei kello tikitä turhaan.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Daam, mä toin sille ne brucien autot :( . No toivottavasti ei siihen kussu se 30h läpi peluu.. Kanttaako skipata aina ne välivideot, niin ei tulis aikaa lisää turhaa siihen, tai sitten kun on kattonu sen väli videon, niin sitten load game?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Daam, mä toin sille ne brucien autot :( . No toivottavasti ei siihen kussu se 30h läpi peluu.. Kanttaako skipata aina ne välivideot, niin ei tulis aikaa lisää turhaa siihen, tai sitten kun on kattonu sen väli videon, niin sitten load game?

No kyllä itsekin sen 18h:n aikana tekaisin nuo Jacobin pakettitehtävät, että jos nopeasti osaat hommat hoitaa, niin ei se vaarallista ole. Mutta Naukkiksen tapauksessa en lähtisi enää mitään ylimääräistä duunailemaan, vaan keskittyisin vain juonitehtävien tekoon.

Noista välivideoista... Itse aina välillä katsoin ne kokonaan, välillä skippasin puolivälissä. En tiedä, vaikuttaako ne pelin aikaan millään tavoin, mutta jos vaikuttavat, niin edelleen, jos olet nopea, niin ei niistä tarvitse stressata.

Pari vinkkiä vielä: käytä paljon takseja välimatkojen kulkemiseen (muista skipata). Sillä säästyy todella paljon aikaa, kun ei itse tarvitse ajaa jatkuvasti saaren toisestä päästä toiseen. Ja jos kesken tehtävän tulee kuolema ja olet vasta tallentanut pelin, niin kannattaa ladata tallennus uusiksi ja yrittää sitten uudestaan. Tällöin kello ei taaskaan raksuta turhasta mokailusta.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mites tuon chain reaction trophyn saa oikeen tehtyä, tuntuu kuin se olisi hiton buginen? Siinähän pitää 10 autoa räjäyttää 10 sekunnissa. Ja joo, olen koittanut melkeinpä jokaista youtube-vinkkiä mutta ei vaan tule vaikka 100% varmasti räjäytän 10 autoa siinä ajassa. Koitin sitä esim. että menen helikopterilla sinne Algonquinin ruuhkaiseen paikkaan katolle ja siellä ootan että tulee paljon autoja (no jostain kumman syystä niitä autoja ei tullut ollenkaan). Noh, sitten kutsuin sieltä katolta kyttiä paikalle varmaan 13 ja sitten raketinheittimellä sieltä ammuin niin räjähti varmasti joku 4 autoa kerralla ja siitä sitte vielä muutamat niin ei muka tule.

Koitin myös sitä että bussilla ajan moottoritien leveydeksi ettei kukaan pääse ohi. Sitten ootin että siihen kertyy autoja (harmi kun ne katoaa jonku ajan päästä). Heitin kranaatteja ja framerate pätki helvetisti kun räjähti niin monia siinä ja en saanut siltikään.

Sitä en oo vielä koittanu kun siellä Alderneyssa on se pyöräkauppa tai mikä lie. Niin sinne kerää ne 8 pyörää yhteen ja pari autoa niin pitäisi varmasti tulla. Se olisi varmasti helpoin mutta kun en ole vielä päässyt sinne kaupunkiin.

No onko jollain jotain neuvoa tähän kun menee pikkuhiljaa hermot kun tää jotenki bugittaa ettei tule tuota vaikka aivan varmasti räjäytän kaikki 10 sekunnissa? Youtubessa oli ainakin valituksia että tää trophy on aivan surkea että sitä ei tule kun sen tekee vaan joskus tulee kun tulee. Onko jollain muulla samasta trophysta ollut jotain ongelmaa?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kävi tossa pieni munkki. Kokeilen verkkopeliä ensimmäistä kertaa, alan ammuskelemaan yhtä vihollista ja sitten joko ilmestuu suoraan mun tulilinjalle ja kuolee siihen.
Sitten tulee ylänurkaan: Olet ansainut Trophyn: Let Sleeping Rockstars Lie
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kävi tossa pieni munkki. Kokeilen verkkopeliä ensimmäistä kertaa, alan ammuskelemaan yhtä vihollista ja sitten joko ilmestuu suoraan mun tulilinjalle ja kuolee siihen.
Sitten tulee ylänurkaan: Olet ansainut Trophyn: Let Sleeping Rockstars Lie

Kyllä tuo rockstar on levinnyt jo niin pitkälle tuolla nettipelissä, että se tulee melkeinpä heti ensimmäisestä taposta. Ei tuossa juuri munkkia tarvita.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Eli ymmärsinkö nyt oikein, että kaikki sivutehtävät ja muut härpäkkeet pitää olla tehtynä tuossa 30 tunnissa, jotta sen yhden trophyn saa? :eek: Luulin että pelkkä pelin läpäisy tuossa ajassa riittä. Eli siis päätarinan viimeisen tehtävän teko ja

sen Dimitrin tappaminen :confused:
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Eli ymmärsinkö nyt oikein, että kaikki sivutehtävät ja muut härpäkkeet pitää olla tehtynä tuossa 30 tunnissa, jotta sen yhden trophyn saa? :eek: Luulin että pelkkä pelin läpäisy tuossa ajassa riittä. Eli siis päätarinan viimeisen tehtävän teko ja

sen Dimitrin tappaminen :confused:

Et. Vain pääjuoni vaaditaan tuohon Liberty City Minuteen.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Onko kellekään Platinum-troufia herahtanut vielä :p

Itselläni 53% suoritettuna nyt.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Koodeja ei vissiin kannata käyttää kuin tilapäisesti ilman tallentamista? Mietin sitä että jos olisin käyttäny vaikka enkka ja asekoodeja koska sillon en varmasti voisi kuolla melkein missään tehtävässä mutta jos tallennan sen jälkeen (sehän on tietenkin pakko jos haluaa tarinassa edetä), niin sitten en voi saada joitakin trophyja koska siinä on aina lista mitä ei voi saada kun käyttää jotain tiettyä koodia.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Välivideot vievät aikaa. Itse ainakin vain skippaan ne ja ryhdyn suoraan tehtävään.

Olen ollut 3. saarella jo jonkin aikaa ja peliä pelattuna vajaa 11h. Olen mm. tehnyt seuraavien henkilöiden välillä jo valinnan;
Playboy X ja Dwayne; Dwayne
Teen uudesta trophy-tallennuksesta hieman erikoisemman, ja teen kaikki valinnat päinvastaisesti. Siksi esim. tapoin spoilerissa olevan hemmon.

Tämän takia siis
täytyy tehdä Romanin side missionit ennen kuin hän kuolee. Side missionithän täytyy tehdä, että saa pelin 100%.

Montako Romanin taxi tehtävää on?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Pitääkö ennen tuon Gold-trophy "Liberty City Minuten" suorittamista tehdä jotain tärkeää, että voi sen jälkeen tavoitella 100%:ia?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Pitääkö ennen tuon Gold-trophy "Liberty City Minuten" suorittamista tehdä jotain tärkeää, että voi sen jälkeen tavoitella 100%:ia?

se romanin taxi olis varmuuden vuoks hyvä avata tai
<spoileria loppuratkaisusta>
ainakin valita lopussa se vaihtoehto jossa roman jää henkiin jottei ainakaan sen takia jää 100% saavuttamatta
ite pelasin kulta trophyt niin että ekaksi pelasin nopeasti loppuun ansaiten Liberty City Minuten
ja sitten aloitin uuden pelin ja pelailin sataan prosenttiin tarvittavat sivutehtävät pois sitä mukaa kun ne avautuivat pelin edetessä

enää ei puutu kuin 3 multiplayer trophya fly the co-op, taking it for the team ja auf wiedersehen petrovic. noiden hankkiminen on kin sitten osottautunut erittäin vaikeaksi ellei jopa mahdottomaksi

esim. co-op trophy saadakseen pitää pelata Hangman's NOOSE: alle 2:32, Bomb da Base II: alle 5:56 ja Deal Breaker: alle 7:03
ja olen pelannut kaikki alle noiden aikojen mutta ei trophya ole tullut yks mahdollisuus on että Bomb da Base II pitää pelata ilman että kaverilistalla olevia on mukana joka olis aika omituista että niin olisi mutta sellaisen käsityksen youtubessa olevasta videosta saa. sitten on myös mahdollista että kaikki 3 pitää pelata samalla kertaa ilman katkosta peliä ylläpitävään severiin ja jos näin on niin aikalailla on mahdoton suoritus koska peli on niin buginen ja serveri niin surkea että vähän väliä se katkoo pelit tai jumittaa pelin ja sitten voi käydä vielä niinkin että aika voi kadota tuolta multiplayer statseista
mun Hangman's NOOSE aika katosi ja jouduin tekemään sen toiseen kertaan

taking it for the team vaatimuksetkin olen mielestäni suorittanut eli ollut voittavassa joukkueessa noissa tiimi peleissä ja ei ole tästäkään trophya tullut osaa näistä peleistä on vaikeaa päästä edes pelaamaan koska noita team mafia workkejä tai auton varasteluja ei juurikaan kukaan edes pelaa ja jos joku aloittaakin pelin niin suurella todennäköisyydellä pelaaja lähtee kesken pelin ja voittoa ei ehdi tulla
ja sama juttu tässäkin saattaa olla että noi voitot pitää saada yhden peli session aikana

no tota auf wiedersehen petrovic juttua en lähde edes yrittämään jos se pitää suorittaa yhden pelisession aikana. aivan mahdoton

eli nyt rockstarilta olis hyvä saada tyhjentävät vastaukset noihin trophyjen vaatimuksiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Pitääkö ennen tuon Gold-trophy "Liberty City Minuten" suorittamista tehdä jotain tärkeää, että voi sen jälkeen tavoitella 100%:ia?

Ei tarvitse. http://www.gta4.tv/100percent.php

Pelissä ei voi tehdä mitään (pelaajan toimesta) joka estää 100% saamisen. Aiemmin, ennen jotain päivitystä, Stevien autohaut saattoivat mennä ohi kun kuvaviestit katosivat puhelimesta.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Eikö tän pelin trophyjä saa ollenkaan jos on pelannu peliä ennen thophy tukea... Pelistä en niin välittäny ja tuli pelattu joku 26% pelistä. Yritin hakea ansaitsemani trophyt pelistä, mut yllätys ei niit tullu ollenkaan?

Voisko joku kertoa onko asia juuri noin eli et peli pitäis aloittaa alusta?

Pitää aloittaa alusta. Kun pelin lataa niin tulee ilmoitus 'Trophies available' jos on ladannut talletuksen joka on trophy-päivityksen jälkeen aloitetusta pelistä. En nyt muista tuliko päinvastainen ilmoitus jos lataa vanhan talletuksen.
 
Ylös Bottom