Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Käytättekö koodeja, kun keräätte trophyjä? eli blokkaako koodit trophyjen saannin? kun ite pääsisin testaamaan vasta perjantaina, niin voiko joku vastata? ite käytän ase koodeja, ja ajoneuvo koodeja. lähinnä helikopteri, joku random auto, ja sanzes.

En tiedä, mutta aika typerää, jos se ei vaikuttaisi. Boxi-puolella se ainakin estää achievementien keräämisen kokonaan, saisi sama olla myös PS3-puolella.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Käytättekö koodeja, kun keräätte trophyjä? eli blokkaako koodit trophyjen saannin? kun ite pääsisin testaamaan vasta perjantaina, niin voiko joku vastata? ite käytän ase koodeja, ja ajoneuvo koodeja. lähinnä helikopteri, joku random auto, ja sanzes.
Jos sulla on esim. japsi- tai jenkkitunnus, aloita uusi peli käyttäen jompaakumpaa tunnusta, kytke cheatit päälle ja katso, tippuuko palkintoja.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Aloitin siis pelin aivan alusta, kooditta.
Tehtävänkuvauksessa sanotaan näin ikään silta-trophyn vaiheista Only 4 left to fly under for trophy, mutta minkä alta minun täytyy siis vielä lentää, kaikki sillat olen mielestäni lennellyt.

Toisaalta voihan tuo poliisipartion perässä roikkuminen olla vähän hämmentämässä ajatuksen kulkuani ja siksi luulen lentäneeni kaikkien siltojen alitse.
Testataan nyt vielä kerran lentää kaikki sillat.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Aloitin siis pelin aivan alusta, kooditta.
Tehtävänkuvauksessa sanotaan näin ikään silta-trophyn vaiheista Only 4 left to fly under for trophy, mutta minkä alta minun täytyy siis vielä lentää, kaikki sillat olen mielestäni lennellyt.

Toisaalta voihan tuo poliisipartion perässä roikkuminen olla vähän hämmentämässä ajatuksen kulkuani ja siksi luulen lentäneeni kaikkien siltojen alitse.
Testataan nyt vielä kerran lentää kaikki sillat.

Silloin kun jonkun sillan alta lennät niin vilahtaa kartassa ne lentämättömät, tosin taisi vilahtaa vain silloin kun lennät sellaisen sillan alta jonka alta et ollut vielä lentänyt. Yksi mahdollinen puuttuva voisi olla se kaikkein matalin silta siellä kolmannella saarella eteläpuolella, noista nimistä en muista mikä se olisi mahdollisesti ollut.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Voiko tuon trophy, missä pitää lentää noiden siltojen ali, nii voiko sen tehdä nettipelissä kaverin kanssa?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

3 kysymystä.

1) Mitkä noista Trophyista on niitä salaisia Trophyja?

2) "King of QUB3D - You beat the high score in QUB3D"
Miten tuo tehdään ja missä?

3) "Gobble Gobble - You got a turkey in 10-pin bowling"
Mitä tuo "turkey" tarkoittaa? (kalkkunaa, heh heh!) Entä miten se tehdään?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

1) Mitkä noista Trophyista on niitä salaisia Trophyja?

Pääosin kaikki nuo, jotka saattavat spoilia pelin juonta otsikoillaan, kuten esim. Fed the fish...

2) "King of QUB3D - You beat the high score in QUB3D"
Miten tuo tehdään ja missä?

Tuo on sellanen kolikkopeli, mitä pystyy pelaamaan eri paikoissa. Strippiklubeilta löytyy tällaiset koneet, mutta jos haluat tehdä sen mahdollisimman alussa peliä, niin biljardikuppilassa on yksi tällainen kone.

3) "Gobble Gobble - You got a turkey in 10-pin bowling"
Mitä tuo "turkey" tarkoittaa? (kalkkunaa, heh heh!) Entä miten se tehdään?

Pitäisi saada tehtyä strike kolme kertaa peräkkäin. Strike = kaada kaikki keilat kumoon yhdellä kuulalla.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Tein justiinsa ton Warm Coffee -trophyn vähän nauroi :D
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Let Sleeping Rockstars Lie - You killed a Rockstar in multiplayer.

mikä ihme toi trophy on??
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Let Sleeping Rockstars Lie - You killed a Rockstar in multiplayer.

mikä ihme toi trophy on??
Tapat moninpelissä Rockstarin tyypin (tai jonkun, joka on tehnyt saman tai jonkun, joka on tappanut jonkun joka on tappanut Rockstarin tyypin jne). Se siis leviää pikkuhiljaa.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Tapat moninpelissä Rockstarin tyypin (tai jonkun, joka on tehnyt saman tai jonkun, joka on tappanut jonkun joka on tappanut Rockstarin tyypin jne). Se siis leviää pikkuhiljaa.

eli aika epätoden näköistä, että sen saa tehtyä.. :(
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

eli aika epätoden näköistä, että sen saa tehtyä.. :(
Ainakin boksiversiossa kyseinen Achievement on varsin helppo saada, niin laajalle se on levinnyt. Riittää siis, että niittaat jonkun, jolla kyseinen Trophy jo on ja sillä selvä.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

eli aika epätoden näköistä, että sen saa tehtyä.. :(
Tuo oli toinen trophyni koko pelistä, joten sen saa suhteellisen helpolla.
En tiedä sitten oliko kyseessä Rockstarilainen, koska serverillä olimme vain me kaksi, kaveri jäi idlailemaan sillalle ja ajoin yli pirssillä.
Samantien kuitenkin trofee napsahti tililleni. :)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

kuulin piavolta, että kun käyttää jotain koodia, niin ylänurkkaan tule lista, mitä trophyjä ei pysty saamaan. aika kätevää, niin säästyy testaamisen vaiva :)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Taistelin pitkän tovin tuon Wheelie Rider-trophyn kanssa, kunnes googlen avulla löysin sen suorittamiseen erittäin hyvän neuvon..

Tuo 500 jalan keuliminen kannattaa suorittaa nopealla pyörällä lentokentällä
ja sittenhän se menikin melko simppelisti, joskin poliisit yrittivät pilata keulimista todella ahkerasti.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Taistelin pitkän tovin tuon Wheelie Rider-trophyn kanssa, kunnes googlen avulla löysin sen suorittamiseen erittäin hyvän neuvon..

Tuo 500 jalan keuliminen kannattaa suorittaa nopealla pyörällä lentokentällä
ja sittenhän se menikin melko simppelisti, joskin poliisit yrittivät pilata keulimista todella ahkerasti.

Eihän tuo wheelie matka ole paljoa mitään, ei sen niin vaikea pitäisi olla. Itse tein sen liikenteen keskellä kakkossaaren vilkkailla teillä.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Eihän tuo wheelie matka ole paljoa mitään, ei sen niin vaikea pitäisi olla. Itse tein sen liikenteen keskellä kakkossaaren vilkkailla teillä.


Juu itekkin tuli tuo suoritettua varmaan ekana saavutuksena aikanaan boxilla pelatessa. Oli kyllä yllättävänkin helppo saavutus vaikka siellä liikenteen seassa keulien tuli poukkoiltua :D

Pitäisi varmaan hommata jossain vaiheessa peli pleikkarille, kun ei koskaan tullut boxilla läpi pelattua eikä nettipeliä kokeiltua (ja on nyt myös trophyt mukana ;)).
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

En tiedä, tuleeko tämä nyt vähän myöhässä, mutta kuitenkin...

Aloitin siis pelin aivan alusta, kooditta.
Tehtävänkuvauksessa sanotaan näin ikään silta-trophyn vaiheista Only 4 left to fly under for trophy, mutta minkä alta minun täytyy siis vielä lentää, kaikki sillat olen mielestäni lennellyt.

Olethan lentänyt myös kolmossaarella niiden pikkusiltojen alta, jotka erottavat eteläosassa olevan vankila-/tehdasalueen muusta kaupungista? Myös ne suuret moottoritietkin taidettiin laskea siltoiksi, kun eilen trophyn sain suoritettua.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

EOlethan lentänyt myös kolmossaarella niiden pikkusiltojen alta, jotka erottavat eteläosassa olevan vankila-/tehdasalueen muusta kaupungista?
Näiden alta en muuten olekaan tainnut lennellä, kiitos :)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Siihe mtn lentokenttää tarvita keulin hei ekal yrityksel skootterilla 1087ft moottoritiellä =D
 
Ylös Bottom