Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FamaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48kpl)

Mitä jos väännetään niin päin, että DLC:n ostin, eikä platinaa viel ole... Makes any difference, eli pitääkö nyt hankkia DLC-Trofeetkin, jotta saa platinuumin?
Ei. Platina-pytyn saa, kun saat normaalipelin kaikki trophyt. Tuo pätee kaikkiin peleihin, joissa platinaa voi saada. Ainoastaan prosentit jäävät alle sataan, jos et hommaa DLC:n kaikki trophyja, mutta se ei liene suuren suuri murhe.

Hmm onko muilla ollut ongelmia tuon ''Pelaa kaikki hääjuhlien kentät'' pystin kanssa? Olen tahokonnut vaikka kuinka onouta mappeja eikä uusia enää aukene, kaikissa kentissä väh. 90% suoritettu. Kaikki muut ''kenttä''-pokaalit tullut, vaikka ei olisikaan 100% suoritettu. :/
Ja siitä vielä, että onko muillakin yksi haaste nimeltään ''???'' :O Se tuntuu olevan joillakin suoritettu, mikähän mahtaa olla.. Tai sitten mulla vaan bugittelee taas pahemman kerran..

Hmm onko muilla ollut ongelmia tuon ''Pelaa kaikki hääjuhlien kentät'' pystin kanssa? Olen tahokonnut vaikka kuinka onouta mappeja eikä uusia enää aukene, kaikissa kentissä väh. 90% suoritettu. Kaikki muut ''kenttä''-pokaalit tullut, vaikka ei olisikaan 100% suoritettu. :/
Ja siitä vielä, että onko muillakin yksi haaste nimeltään ''???'' :O Se tuntuu olevan joillakin suoritettu, mikähän mahtaa olla.. Tai sitten mulla vaan bugittelee taas pahemman kerran..

Itselläni ei ainakaan noiden peruspyttyjen kanssa ole ongelmia ollut MGS-pack asia erikseen :rolleyes:

hmm, muuta en keksi, kuin että oot menny ne hääjuhla kentät netin välityksellä ja ette oo ollu sun podissa. pitää olla omassa podis et voi saada sen trophyn.

Ne "???" -trophyt on salaisia, jotka joko paljastaisivat jotain pelin juonesta, tai on muuten vain haluttu pitää piilossa.
Sen trophyn nimi ja vaatimukset tulevat kyllä sinne listaan, kunhan olet sen saavuttanut.

Tästä ketjun ensimmäisestä viestistä voit halutessasi katsoa myös mitä ovat nuo salaiset trophyt ovat ja mitä niihin vaaditaan.

Jes, tänään pääsin ton bunkkerin kuolematta. pari kenttää ja muutama mini peli, niin platina tulee :)

Mä en tuu saamaan tästäkään pelistä platinaa :( En vaan yksin kertaisesti osaa tehdä niin hienoa kenttää että se saisi tarpeeksi suosiota tuohon yhteen kultaiseen trophyyn. :D

Mä en tuu saamaan tästäkään pelistä platinaa :( En vaan yksin kertaisesti osaa tehdä niin hienoa kenttää että se saisi tarpeeksi suosiota tuohon yhteen kultaiseen trophyyn. :D

Pyydä kavereita antamaan sydämiä. Ja julkaise vaikka tyhjiä kenttiä (max. 20 kappaletta), niin sulla on jo siinä 20 sydäntä (eli siis annat ite omille kentille sydämen).

Pyydä kavereita antamaan sydämiä. Ja julkaise vaikka tyhjiä kenttiä (max. 20 kappaletta), niin sulla on jo siinä 20 sydäntä (eli siis annat ite omille kentille sydämen).

Phyyh... Turhaa ku en voi saada tota et läpäsen kentät läpi ilman kuolemaa...

Phyyh... Turhaa ku en voi saada tota et läpäsen kentät läpi ilman kuolemaa...

No sitten on voi voi. :D Trophyt ovat tosiaan palkintoja saavutuksista, joita... olet saavuttanut. :P Ja ne pitää myös saavuttaa, vaikka sitten taidolla.

No sitten on voi voi. :D Trophyt ovat tosiaan palkintoja saavutuksista, joita... olet saavuttanut. :P Ja ne pitää myös saavuttaa, vaikka sitten taidolla.

Niih. Eihän sit enää platina trophyis olis mitää hienoo jos ne sais klick tost vaa

Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Vielä kun jaksais tehää semmosen jakson, jotta sitä kävis pelaa ihmiset ja josta sais tarpeeks hearteja, niin vois saada tästä pelistä platinumin. Muut nyt saa kuhan jaksaa pelata, mutta tosiaan varsinkin kun nykyään sielä on satoja tuhansia pelaajien tekemiä jaksoja, niin sen oman on pakko olla todella hyvä jotta ihmiset jaksais sitä pelata ja heartailla. Vielä taitaa puuttua 6 trophya, lasketaanko muuten siihen mukaan myös ne Metal Gear solidin 10extra trophya? vai riittääkö ne pelin alkuperäiset trophyt että platinum aukeis?

Vielä kun jaksais tehää semmosen jakson, jotta sitä kävis pelaa ihmiset ja josta sais tarpeeks hearteja, niin vois saada tästä pelistä platinumin. Muut nyt saa kuhan jaksaa pelata, mutta tosiaan varsinkin kun nykyään sielä on satoja tuhansia pelaajien tekemiä jaksoja, niin sen oman on pakko olla todella hyvä jotta ihmiset jaksais sitä pelata ja heartailla. Vielä taitaa puuttua 6 trophya, lasketaanko muuten siihen mukaan myös ne Metal Gear solidin 10extra trophya? vai riittääkö ne pelin alkuperäiset trophyt että platinum aukeis?

Joo mulla sama homma. Muutama "varma" trophy tulis, kun vähän aikaa jaksais pelata.. Mutta itellä taitaa kans jäädä se platina tuosta yhestä kultatrophysta kiinni, kun pitäs tehä niin hieno kenttä että sais sen kullan.. Tosin enemmän tarvis ite niitä sydämiä pelaajana..

Ja kuten on jo monesti mainittu, peliin ostettavat lisäosat eivät estä platinan saamista, eli ei tarvitse saavuttaa niitä MGS trophyja saadakseen platinaa.. :) Eli alkuperäiset trophyt riittää platinaan.. :D

No hyvää tietää, tosin oon kyl tehnyt jo noi mgs trophyt, mutta siinäkin on että julkaise jakso jossa on se värikuulapyssy. Niin meinasin jo luovuttaa että ei perhana kun melkein valmis niin ei kun vaan lisää haasteita. Itse kun en tosiaan tiennyt, muutamissa muissakin peleissä tullut niitä ns lisätrophy haasteita.

Ois enää kolmesta trophysta kiinni tämän pelin platinum, tärkein ja vaikein on niistä se create trophy. Yhtä jaksoa olen rakentanut jo 2kuukautta, tosin on ollut taukoaki parisen kuukautta. Jos sen saisi valmiiksi niin sitten täytyy toivoa että alkaa pelaajia käymään. Pystyykö muuten niitä jaksoja jotenkin mainostamaan tai jotain?. Kun äkkiäkös ne hukkuu massaan, vai pitääkö olla vaan niin pirun hyvä kyseinen jakso, että ihmiset kävisivät sielä:confused:

Ois enää kolmesta trophysta kiinni tämän pelin platinum, tärkein ja vaikein on niistä se create trophy. Yhtä jaksoa olen rakentanut jo 2kuukautta, tosin on ollut taukoaki parisen kuukautta. Jos sen saisi valmiiksi niin sitten täytyy toivoa että alkaa pelaajia käymään. Pystyykö muuten niitä jaksoja jotenkin mainostamaan tai jotain?. Kun äkkiäkös ne hukkuu massaan, vai pitääkö olla vaan niin pirun hyvä kyseinen jakso, että ihmiset kävisivät sielä:confused:

mainosta kenttiäs niissä tarina kenttien kommenteissa. kuulemma tuolla tavalla jotkut saanu sen 50sydäntä yhdellekkin kentälle.

Ok! Täytyy kokeilla, pitääkö muuten olla useimissa omissa kentissä se 50 sydäntä vai riittääkö että yhessä kentässä vaan?

Ylös Bottom