Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Ok! Täytyy kokeilla, pitääkö muuten olla useimissa omissa kentissä se 50 sydäntä vai riittääkö että yhessä kentässä vaan?

Voi olla 50 sydäntä vaikka saatuna vaan yhdessä kentässä tai sitten voi olla vaikka 30 sydäntä kentässä X ja 20 sydäntä kentässä Y.
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Tein äsken 20 kpl hyvin lyhyttä kenttää niille jotka haluavat 'Share' trophyn nopeasti. Eli niille jotka metsästävät 'Share' trophya, pelatkaa LBP-kenttäni :)
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Voisiko 5 tyyppiä käydä antamassa sydämen minulle pelaajana, jotta saisin tuon trophyn?
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Moi, semmonen pieni ongelma että! Kavereita ei juuri koskaan näe pelaamassa kyseistä peliä ja tarvitsen sen Party Person trophyn. Joten 3 kaveria ois tarvis, lisäätkä mun psn: OmieR niin saa tämän asian hoidettu pois, kun en ikinä saa 3 kaveria samaan aikaan peliin. Lisätkää viestiin vaikka että KonsoliFIN LBP tai muuta vastaava että tiedän ketkä on kyseessä. Kiitos, saattehan itseki sitten tietenkin saman trophyn, mikäli se vielä puuttuu!:)
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Moi, semmonen pieni ongelma että! Kavereita ei juuri koskaan näe pelaamassa kyseistä peliä ja tarvitsen sen Party Person trophyn. Joten 3 kaveria ois tarvis, lisäätkä mun psn: OmieR niin saa tämän asian hoidettu pois, kun en ikinä saa 3 kaveria samaan aikaan peliin. Lisätkää viestiin vaikka että KonsoliFIN LBP tai muuta vastaava että tiedän ketkä on kyseessä. Kiitos, saattehan itseki sitten tietenkin saman trophyn, mikäli se vielä puuttuu!:)

Mulla ei ollut ton kanssa ongelmia ollenkaan... Mulla ei vaan tuu koskaan randomeita pelaamaan. Eli se missä tarvitaan 3 muuta jotka ei ole kaverilistalla, puuttuu. Onko jotain kenttää jossa sen voisi saada helpommin kuin muissa?
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Joo no se on lähinnä semmosta oottamista ja nysväämistä, mulle kävi siinä vaan onni että sattui tulee 3 pelaaja samaan kenttään! Mutta jos jotain helpotusta haluat, niin kannattaa ottaa ne kentät missä tarvitaan tehtävissä 4x pelaaja. Niin sinne ilmestyy helpommin 3x pelaaja!
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Mulla ei ollut ton kanssa ongelmia ollenkaan... Mulla ei vaan tuu koskaan randomeita pelaamaan. Eli se missä tarvitaan 3 muuta jotka ei ole kaverilistalla, puuttuu. Onko jotain kenttää jossa sen voisi saada helpommin kuin muissa?

silleen on helppo tehä, kun ootte siin aluksessa, niin poistatte toisennne frendi listasta, ja ku trophy on tullu, niin lisäätte takaisin. :)
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Noh sain nyt sitten sen trophyn, otin random tyyppejä kaverilistalle! Ei siinä mennyt kun 3 tuntia, yhen sain lisätty toinen lähtee, toisen sain lisättyä niin se kolmas lähti sitten muutama lähti kesken pelin yms. Kaverilistalla olevat eivät jaksaneet yms jne, on kyllä tämän pelin veemäisin trophy! Vaikka ei tod ole vaikea saada jos nyt vaan hetkeksi 3 pelaaja sais samaan peliin.
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Haluaisiko jotkuin mukavat ihmiset antaa Thuukille sydämen pelaajana, ja kentälle Chooser myös? Tiedän että kenttä on ihan sysipaska, mutta juuri sen takia tarvitsen niitä sydämiä koska en osaa tehdä niitä mappeja. Kiitos!
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Ne trophyt pitää ansaita. Ite en ainakaan lähe jakelee ilmasii sydämmii.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Jos sinä sitä mieltä olet, niin saat ollakkin. En vain osaa tehdä noita kenttiä, niin tarvitsen näitä säälipisteitä.

Jos et ole tarpeeksi taitava niin ei sinulle myöskään pystiä anneta. Kai sen nyt vähä älyinenkin tajuaa.
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Yhteisöystävällinen tapa olisi tietenkin pyytää joku suunnittelutaitoinen kaveri auttamaan kentän tekemisessä. Siinähän olisi sitä vanhanajan moninpeliäkin sitten eikä tätä yksinäistä netin kautta tapahtuvaa mukamoninpeliä :)

Tai mikseipä iskä, äiskä, sisaret tai se karvainen naapurinsetäkin voisi auttaa.
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Iltaa. Myös minunkin kenttiäni saisi käydä kokeilemassa ja antaa sydämen jos tykkää :) Löytyy kun hakee nickillä peksii.

Uusimpana kenttänä on Motorplanet.
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Joo elikkäs ajattelin samalla "nostaa" tämän topicin ylös ja sanoa, että minunki tasoa voi käydä katsomassa (melko kakka :p) mutta pelattava jos on tylsää ja saahan siinä sivussa 100x jos jaksaa pelata, mutta alla tiedot

Tason nimi: Speedpoint
PSN: VSmoL

PS. H4H eli jos käytte laittamassa sydäntä niin kommentoikaa niin käyn laittamassa teillekkin jos on sen puute :) Kiitosta
 
MGS trophy ongelma

pitääkö tuossa trophyssä "suorita tehtävä-kenttä ampumalla alle 125 maaliammusta" niin pitääkö se samalla mennä kuolematta?
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Ei tarvitse, itse tuli kuoltua siinä muutamia kertoja. Kuhan vaan säästele niitä pyssyn värikuulia.
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

kiitos tiedosta. voiko sen trophyn suorittaa sillä tavalla, että kaveri ampuu kaikki viholliset, ja minä en ammu yhtään panosta. eli voiko tuolla logiikalla saada sen trophun?
 
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

Kyllä voi, parempi ehkä tehää ihan yksin toi trophy. Paitsi jos tietenkin kaverin kanssa haluaa niin toisen ei kannata ampua noita värikuulia. Pieni vinkki vaan, että kannattaa jättää ne värikuulat sinne loppuun. Alussa pääse ilmankin ampumista, koska toi 125 tulee aika nopeesti täyteen.
 
Ylös Bottom