Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: UFC 2009 Undisputed (39 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: UFC 2009 Undisputed

tai sitten tämä:
tarkoittaako online matseja, meinaa urassa toi ei ainaka anna trophyä :confused: No kertokaa te viisaammat...

kyllä sen pitäis ihan yksinpelissä tulla. siis niissä kolmessa uusinnassa matsin jälkeen pitää olla kaikissa uusinnoissa joku oma juttu, ei erän jälkeen.

Noh, nyt kun peli on jo hetken aikaa ollut markkinoilla, niin on varmaan myös saatu selville, miten tuon Trophyn saa?

Itse tilasin pelin Play.comista maanantaina, mutta hemmetin Nordean Electron kiukuttelee jotain :confused: No, pitää hiukan vielä säätää niin eiköhän se sieltä joskus tule :D

jokaisesta voitetusta onlinematsista saa tietyn määrän faneja. vissiin sitä enemmän faneja tulee, mitä enemmän saa niitä ihmeen medalleja.. ja sitten ku häviää matsin, niin menettää faneja.

Haluaisiko joku vetää nuo Weekly Challenge jutut minun kanssa? PSN: Thuuki. Lisäile jos tahdot

kyllä sen pitäis ihan yksinpelissä tulla. siis niissä kolmessa uusinnassa matsin jälkeen pitää olla kaikissa uusinnoissa joku oma juttu, ei erän jälkeen.

Nyt vasta huomasin viestin :D Mutta juu, kyllä oon saanu niihin uusintoihin silleen, että pelkästään mun dominointia on näytetty joka uusinnassa, mutta siltikään ei ole trophyä tullut :(

Haluaisiko joku vetää nuo Weekly Challenge jutut minun kanssa? PSN: Thuuki. Lisäile jos tahdot
Mitkä ne on?

Mä voisin ehkä tehdäkin. Ostin pelin ihan äskettäin, joten en ole kauheasti ehtinyt pelaamaan/tutustumaan.

Mitkä ne on?

Mä voisin ehkä tehdäkin. Ostin pelin ihan äskettäin, joten en ole kauheasti ehtinyt pelaamaan/tutustumaan.

Mitalleja, joita saa tekemällä onlinessa tiettyjä tavoitteita, esim. "voita yhdellä iskulla" tai "älä missaa yhtään lyöntiä ja voita submissionilla ekalla yrityksellä". Melko vaikeita nuo jotkut kultaiset, joten on hyvä käyttää kaveria apuna. :P

Niin, ja itehän sain vihdoin tämänkin platinoitua. :)

Tuossa tarkoitetaan siis sitä erien välistä replaytä, eli erän kohokohtia. Koita olla ottamatta iskuja vastaan, vaikka slammaat vaan vastustajaa koko ajan maahan jne.

JyyTyybi, palveluksessanne:
YouTube - UFC 2009 Undisputed - Ultimate Highlights 15GS Achievement (HD 720p)

ai se tehään noin. :o luulin väärin, koska kaveri sai tuon kyseisen trofeen 3:n erän jälkeen. Ei oo muuten boxin achevmentissä niin koukuttava ääni, kuin pleikkarin vastaavassa :D

Jos löytyisi ketään noita faneja hommaamaan ja mitalleja? :p
miten muuten saa sen hopeisen pokaalin tuossa rankki matseissa?

Edit: Noni lvl 50 lähestyy :) nyt 45.
Selvitinkin jo tuon että miten nuo pokaalit saa.

Elikkäs Online->Leaderboard->Weekly top 100 ja takanappeja selaamaalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noniin enään puuttuisi noi kausi trophyt :)
Miten mä pääsen tuohon Night Award matseihin? puuttuu ne kaikki pystit :D

Edit. Noniin keksinkin jo vastaukset noihin. Enään puuttuu noi koulutus palkinnot, jotka osoittautui melko ärsyttäväksi :)
E2: Nyt on platina kukkarossa!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom