Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dante2582
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Menkää hyvät ihmiset sinne chapter 6 kun se on 100x parempi paikka tehdä tuo trophy. Ei ole mitään vettä, nousuja vedestä jne. Suosittelen tuota C6 moneen muuhunkin trophyyn. Ammu aseella X määrä X on myös tuossa hyvä tehdä ekan läpipelaus kerran jälkeen.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Ei tuo Steel Fist Expert kyllä minusta maailman helpommalta tunnu. Esim. se hopeinen trophy, mikä vaati vain 50 tappoa nyrkeillä tuli ihan itsestään pelin aikana, mutta tätä Steel Fist Expertiä yrittänyt nyt koko illan, mutta aina menee vituiksi. Muuten varmaan onnistuisi, mutta kun seassa on niitä mustapukuisia tyyppejä, joista en ainakaan minä ole ottanut selvää montako laukausta niihin kestää ampua ettei vain kuole luotiin, mutta silti kuolisi yhdellä lyönnillä. Toinen joka on pari kerta pilannut tehtävän, on Sully sen tarkkuuskiväärinsä kanssa.
Näkisi edes jostain statseista montako peräkkäistä yhden lyönnin tappoa on onnistunut tekemään.
[Edit]Onko tätä edes mahdollista tehdä "erittäin helpolla" vaikeustasolla, vaikka niin väitetään. Äskenkin kokeilin ja 3 tapoin peräkkäin yhdellä lyönnillä (kunnes Sully taas vaihteeksi pilasi homman ja ampui helpoimmat viholliset nenän edestä), mutta tilastoihin tuli vain 1 tappo.
Mä tein sen Very Easyllä ja hyvin onnistu Steel Fist Expert. Vihut tosiaan kuolee tuolla vaikeustasolla monesti yhdestä luodista, mutta vaikka ne olisi jo kuolemassa (lue: kaatumassa maahan), niin voit vielä lyödä niitä ja se lasketaan. Eli juokset vihua kohti ja ammut (vaikka lonkalta) pistoolilla yhdesti ja heti perään teet sen hakkaamisen neliöstä. Voit huoletta juosta siellä alueella tehden tätä, kun kestät varmaan tyyliin 20 osumaa ennen kuin kuolet. Itellä ei kerennyt tulla edes mustavalkosta kuvaa kertaakaan. Ja Sully tosiaan välillä tappaa niitä, mutta koita keretä ensin. Ja niitä vihuja tulee sinne alueelle varmaan jotain 30, niin helposti saat tehtyä sen.

Jos jaksan, niin voisin huvikseen ottaa vaikka videota tuosta, että kuinka helppo se on... Ainiin, PS3 on paskana. ;F
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Jos jaksan, niin voisin huvikseen ottaa vaikka videota tuosta, että kuinka helppo se on... Ainiin, PS3 on paskana. ;F
Katselin jo YouTubesta jonkun tekemää videota, mutta kun itse yritin samaa, niin täytyy vain todeta kuin vanhassa lausahduksessa, että kaikki ei todellakaan mennyt kuin elokuvissa.
Ohjeenkin perusteellakin kuulostaa äärimmäisen helpolta. Ammu kerran mahaan, juokse viereen ja paina neliötä. Silti se aina johonkin kusee, jok tulee mustapukuinen hyypiö väliin, jota pitääkin lyödä kolmesti ja laskuri nollaantuu taas tai muuta vastaavaa...

Omasta mielestäni tuo on pelin haastavin ja hermoja raastavin trophy.
Kaikki muut trophyt ropisee kuin itsekseen, mutta tätä steel fist expertiä saa sormenpäät verillä vääntää, eikä sittenkään. :mad:
Tosin Hard ja Crushing trophytkin on vielä saamatta, mutta niiden saamista ei en näe niin hankalana kuin tuollaista x-määrä jotain erikoistemppua peräkkäin.
Checkpointeja oin kuitenkin aika tiheässä ja kerran läpipelanneena tietää jo hieman mitä taktiikkaa missäkin kannattaa käyttää.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Tuon Thrillseeker-trophyn saa nähtävästi "huijaamalla".

Olin eilen aloittamassa Plunder-matsia, josta jostain syystä juuri ennen aloitusta putosivat muut pelaajat pois. Olin yksin kentällä, juoksin hakemassa aarteet ja siitä lävähti tuo trophy. Erikoista toimintaa.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Tuon Thrillseeker-trophyn saa nähtävästi "huijaamalla".
Eihän tuon trophyn saamiseen kyllä mitään huijaamista edes tarvita. Siihenhän riittää kun pelaa yhden moninpelin. Sillä ei ole mitään väliä kuinka siinä pelissä menestyy.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Eihän tuon trophyn saamiseen kyllä mitään huijaamista edes tarvita. Siihenhän riittää kun pelaa yhden moninpelin. Sillä ei ole mitään väliä kuinka siinä pelissä menestyy.

Kyllä se silti hieman hämää, että pelaamalla yksin tyhjällä kentällä saa pystin..
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

No se riittää että oot sielä moninpelissä, ihan sama ootko yksin tai koko kentällisen kanssa. Voit vaikka mennä moninpeliin ja sillävälii käydä keittää kahvit ja syödä kanelipullat, niin se trophy kilahtaa silti.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Kahdeksas platina kilahti tilille. :) Lazare-bitchissä käytin vähän bugi-taktiikkaa.. :D Eli kun ammuin sellasta sinistä "juttua", niin sit juoksin ja hakkasin Lazare-bitchiä, ja tää heitti mut... Toistan saman ja se alkaa bugittaa eikä oikeestaan ammu mua päin. Sit vaan toistan samaan niin kauan että vieressä oleva sininen "juttu" taas ilmestyy ja ammun sen. Ja repeat...
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Kyllä se silti hieman hämää, että pelaamalla yksin tyhjällä kentällä saa pystin..

Itse veikkaan, ettei Naughty Dog ole halunnut tehdä online-puolesta mitään "trophy-paikkaa" eli siinäkin mielessä online-puoli on ikäänkuin "bonusta". Eli tuolla yhdellä online trophylla on lähinnä rohkaistu edes kokeilemaan online-peliä myös (koska Unchartedia pelaa varmasti paljon myös sellaiset pelaajat, jotka eivät ole varsinaisia online-pelaajia).

(Heh, tulipa aika monta online-sanaa.. ;) )
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Itse veikkaan, ettei Naughty Dog ole halunnut tehdä online-puolesta mitään "trophy-paikkaa" eli siinäkin mielessä online-puoli on ikäänkuin "bonusta". Eli tuolla yhdellä online trophylla on lähinnä rohkaistu edes kokeilemaan online-peliä myös (koska Unchartedia pelaa varmasti paljon myös sellaiset pelaajat, jotka eivät ole varsinaisia online-pelaajia).

(Heh, tulipa aika monta online-sanaa.. ;) )

Eli kahdella online-trophyllä.... (PvP & Co-Op)

Mistä henk.koht. olisin toivonut, että Co-Op trophy olisi ollut "vaikeammin" saavutettavissa, (esim. kaikki Co-op tehtävät läpi niin trophyn olisi saanut)
Koska itse ainakin pidän Co-op:sta enämmän kuin PvP:stä. (ja Co-op:t on "osa tarinaa")
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Kahdeksas platina kilahti tilille. :) Lazare-bitchissä käytin vähän bugi-taktiikkaa.. :D Eli kun ammuin sellasta sinistä "juttua", niin sit juoksin ja hakkasin Lazare-bitchiä, ja tää heitti mut... Toistan saman ja se alkaa bugittaa eikä oikeestaan ammu mua päin. Sit vaan toistan samaan niin kauan että vieressä oleva sininen "juttu" taas ilmestyy ja ammun sen. Ja repeat...

Samalla tavalla mäkin sen tein siinä pomo-matsissa. Ensin ajattelin, että se vois kuolla nopeemmin jos sitä hakkaa, mutta sitten huomasin, että eihän se perkele tee mulle mitään, ja siitä saa ammuttua niitä sinisiä mahloja aina välillä kun se vaan on siinä samassa paikassa :p Oli kyllä todella naurettavan helppo tapa piestä se pomo :D
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Samalla tavalla mäkin sen tein siinä pomo-matsissa. Ensin ajattelin, että se vois kuolla nopeemmin jos sitä hakkaa, mutta sitten huomasin, että eihän se perkele tee mulle mitään, ja siitä saa ammuttua niitä sinisiä mahloja aina välillä kun se vaan on siinä samassa paikassa :p Oli kyllä todella naurettavan helppo tapa piestä se pomo :D

Mukavaahan tuo on, kun näin jälkikäteen kuulee kaikkia näitä "helpotuksia" (koroke, 1v1 noden vieressä) (Auttaa ns. leffa-kierroksesta myöhemmin.)
(Myönnän: Peli-bugeja, joita voi/pitää hyödyntää, mutta fiilis katoaa...)

Kysynkin; Kuinka moni on oikeasti mennyt viimeisen levelin Crushingillä "oikea oppisesti" läpi?
(helppoahan se noin on, mutta vaikeamman kautta "tyydytys" oli suurempi.)
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Mukavaahan tuo on, kun näin jälkikäteen kuulee kaikkia näitä "helpotuksia" (koroke, 1v1 noden vieressä) (Auttaa ns. leffa-kierroksesta myöhemmin.)
(Myönnän: Peli-bugeja, joita voi/pitää hyödyntää, mutta fiilis katoaa...)

Kysynkin; Kuinka moni on oikeasti mennyt viimeisen levelin Crushingillä "oikea oppisesti" läpi?
(helppoahan se noin on, mutta vaikeamman kautta "tyydytys" oli suurempi.)

Okei, myönnän. En vaivautunut edes yrittämään normaalisti Crushingilla, vaan suoraan tein bugi-tekniikalla. :D Kyllä sen nyt kuitenkin ois päässyt läpi. EI se niin vaikea ole. Hardillaki meni vaan pari yritystä.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Mukavaahan tuo on, kun näin jälkikäteen kuulee kaikkia näitä "helpotuksia" (koroke, 1v1 noden vieressä) (Auttaa ns. leffa-kierroksesta myöhemmin.)
(Myönnän: Peli-bugeja, joita voi/pitää hyödyntää, mutta fiilis katoaa...)

Kysynkin; Kuinka moni on oikeasti mennyt viimeisen levelin Crushingillä "oikea oppisesti" läpi?
(helppoahan se noin on, mutta vaikeamman kautta "tyydytys" oli suurempi.)
Toki tässäkin taas sitten herää kysymys miten määritellään "bugitekniikka". Onhan näitäkin sankareita jotka veti crushingin läpi "one shot kill" päällä.

Minä vedin tuon ihan normaalisti juoksemalla ympyrää sitä ulointa kehää, olihan se hieman hankalaa mutta en minä pelaa saadakseni jotain Trophyja helpolla.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Jos pelaan eka vaikka normaalilla tän oelin läpi ja saan esim: pistoolilla 30 tappoa ja sitten kun pelaan ja valitten sieltä luvun valinnasta jonkun luvun niin onko siinä luvus sitten sillä pistoolilla ne 30 tappoa vai nollaantuunko ne tapot?
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Jos pelaan eka vaikka normaalilla tän oelin läpi ja saan esim: pistoolilla 30 tappoa ja sitten kun pelaan ja valitten sieltä luvun valinnasta jonkun luvun niin onko siinä luvus sitten sillä pistoolilla ne 30 tappoa vai nollaantuunko ne tapot?

Tapot säilyy aina jokaiselle eri vaikeustasolle. Myös kun tappaa porukkaa ja sitten kuolee ja restarttaa checkpointista, niin tapot säilyy edelleen.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Sitten ne varmaan säilyy vaikka valittis sieltä luvun valinnasta niitä kenttiä.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Joo näinhän se oli... Enää 10 aarretta ja sit murskaavalla läpi niin platina tuloo tästä.
 
Vastaus: Trophies: Uncharted 2: Among Thieves (48 kpl)

Mukavaahan tuo on, kun näin jälkikäteen kuulee kaikkia näitä "helpotuksia" (koroke, 1v1 noden vieressä) (Auttaa ns. leffa-kierroksesta myöhemmin.)
(Myönnän: Peli-bugeja, joita voi/pitää hyödyntää, mutta fiilis katoaa...)

Kysynkin; Kuinka moni on oikeasti mennyt viimeisen levelin Crushingillä "oikea oppisesti" läpi?
(helppoahan se noin on, mutta vaikeamman kautta "tyydytys" oli suurempi.)

Itse en edes tiennyt jostain bugitaktiikoista. :d Eli joo, ihan normaalisti crushingilla mentiin, mutta silti junan armeijapomomies tuotti enemmän onkelmia kuin lazarevic. Lähinnä sen takia, että armeijamies lähti melkein heti juoksemaan kohti, ampui pari kertaa, aloin hakkaamaan, mutta se pistikin minut matalaksi aika nopsaan. Tuurilla menin armeijamiehen läpi.
 
Ylös Bottom