Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophyt mennyt pelaamisen edelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr_Gred
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophyt mennyt pelaamisen edelle?

Epäilen kyllä vahvasti moisen systeemin julkaisua, ainakaan noin pienillä pyttymäärillä.
Lukemat oli vedetty TÄYSIN hatusta, eikä tosiaan ole ollenkaan varmaa, toteutuuko tuollainen Trophyilla Store-rahan tienaaminen muutenkaan.

PS. Eikä Trophyja tietenkään myydä, niillä vain ansaitaan jotain. Trophy-saldo ei siis vähene millään lailla.

Itse en henkilökohtaisesti usko ollenkaan mihinkään Trophyjen saamisen rahalliseen palkitsemiseen, en ainakaan sonylta. Tulevaisuudessa uskon lähinnä enemmän siihen että Sony kattoo tässä että on porukka on jäänyt koukkuun Trophyihin, ja kohta pistää Storeen ladattavaksi Trophy-paketteja. Ei olisi mikään yllätys, kun varmasti Sony rahaa kipeästi tarvitsisi ja hyvää tuottoa kyllä tulisi. Sitten nuilla Trophyilla ei kyllä olisi enää mitään merkitystä.

Iloa? Jätkä vetää hampaat irvessä trophyjä kaikista peleistä joista ei edes nauti. Ja älä kysy mistä tiedän, koska hän itse myönsi pelaavansa pelejä trophyjen eikä nautinnon vuoksi.

Eli kaverisi ei saa nautintoa itse pelaamisesta, vaan trophyjen ansaitsemisesta. Sama kai se on mistä itse kukin ilonsa ottaa.

Tulevaisuudessa uskon lähinnä enemmän siihen että Sony kattoo tässä että on porukka on jäänyt koukkuun Trophyihin, ja kohta pistää Storeen ladattavaksi Trophy-paketteja.
Tähän sanon vain: höpöhöpö. Gamerscore on ollut olemassa paljon pidempään kuin Trophyt, eikä silläkään ole nähty mitään tuollaisia lieveilmiöitä. Kyllä Sony keksii paljon fiksumpiakin tapoja rahastaa. Miltä siis esim. kuulostaisi "Katso 100 Blu-ray-elokuvaa" -Trophy? ;) Jokaisesta ostetusta BD:stä kun menee Sonylle pieni siivu joka tapauksessa. Tokihan tuotakin on helppo kiertää vuokra/lainalevyillä.

Itse en henkilökohtaisesti usko ollenkaan mihinkään Trophyjen saamisen rahalliseen palkitsemiseen, en ainakaan sonylta. Tulevaisuudessa uskon lähinnä enemmän siihen että Sony kattoo tässä että on porukka on jäänyt koukkuun Trophyihin, ja kohta pistää Storeen ladattavaksi Trophy-paketteja. Ei olisi mikään yllätys, kun varmasti Sony rahaa kipeästi tarvitsisi ja hyvää tuottoa kyllä tulisi. Sitten nuilla Trophyilla ei kyllä olisi enää mitään merkitystä.

Kerrot lopuksi itsekkin syyn, miksi tuollaista ei suoraan tosiaankaan tule. Siis että voit ostaa Trophyjä suoraan näkymään rahalla.

Toisaalta tuollaista tuohon verrattavaa kyllä voisi sanoa olevan. Muutaman pelin lisäpakettihan tuo lisää Trophyjä, vaikka ne joutuu sitten kyllä lisäksi pelaamaan auki.

Eli kaverisi ei saa nautintoa itse pelaamisesta, vaan trophyjen ansaitsemisesta. Sama kai se on mistä itse kukin ilonsa ottaa.

No jaa :D Mielummin kyllä itse nautin aina, enkä vain silloin harvoin kun se trophy kilahtaa :)

No tuskin nyt ihan niin äärimmilleen on menos, että ois tulossa muka jotain ostettavia pystejä storeen. Mitä iloa niistä sitten on, jee tuhlasin eilen 50 euroo pysteihin, jee nyt mulla on jo 200 pystiä, ensi tilistä sitten laitan 100 euroo ja ostan koko paketin.

Mielestäni Trophyilla voisi tarjota edullisempia/ilmaisia DLC-sisältöä peleihin. Rajauskin voisi olla pelikohtainen eli esim. Uncharted 2:ssa hankittu Platinum-pysti oikeuttaisi Uncharted 2:n uusiin kenttiin tai muuhun saman pelin sälään. Tällöin pelaaja, joka on oikeasti kyseisestä pelistä kiinnostunut, saa lisäkamaa fanittamaansa peliin.

Ylös Bottom