Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

True Crime: Streets Of L.A

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja holybastard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen menin erehdyksessä ostamaan true crimen ja tänään lähtee sitten vaihtoon.
Erittäin suuri pettymys , en kyl käsitä miten on voinut saada noinkin hyviä arvosteluja (gamerankingissä tais olla keskiarvo joku 87%).
Grafiikka on suoraansanoen hirveetä , ja noi ampumiskohtaukset yms on tehty pirun tökerösti.
En tiiä muhun vaan ei kolahtanut , ehkä joku tykkää..
Ite antaisin arvosanaksi 65%

Haen pelin äsken Gigantista.... hinta oli 65e mutta price mätsäsin sen nettikaupan kanssa joten sain sen 59 eurolla... :)

Ja nyt pelaamaan...

Mitä nyt olen muita foorumeita seurannut, niin juuri kellään suomalaisella ei tunnu olevan tästä pelistä mitään hyvää sanottavaa. PAL-versio on ilmeisesti vesitetty?

Mun mielipide tulikin tossa aikasemmin jo esille , eli vesitetty on . Potuttaa kun piti mennä ostamaan ennen tutustumista peliin , no mutta tulipa opittua kantapään kautta .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Mun mielipide tulikin tossa aikasemmin jo esille , eli vesitetty on . Potuttaa kun piti mennä ostamaan ennen tutustumista peliin , no mutta tulipa opittua kantapään kautta .

Täh...? Vesitetty? Ei helkkari, voisitko antaa jotain tarkempaa
tietoa mitä on vesitetty ja miten?:mad:

tehtäviä oli omien laskujeni + tilaston mukaan yli 240 ja vielä oli joitain mitä en suorittanut + piilotetut tehtävät. Grafiikka oli pettymys, mutta äänet oli jotain aivan loistavaa. Samoin pelattavuus oli ihmeellinen aluksi, mutta mitä enemmän pelasin sitä paremmaksi se muuttui. Itseasiassa se on yksi parhaista mielestäni action pelien sarjassa. Jälleen peluuarvo on varmaan 7-8 riippuen ihmisestä. Eli keskivertopeliä paljon parempi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ollio
tehtäviä oli omien laskujeni + tilaston mukaan yli 240 ja vielä oli joitain mitä en suorittanut + piilotetut tehtävät. Grafiikka oli pettymys, mutta äänet oli jotain aivan loistavaa. Samoin pelattavuus oli ihmeellinen aluksi, mutta mitä enemmän pelasin sitä paremmaksi se muuttui. Itseasiassa se on yksi parhaista mielestäni action pelien sarjassa. Jälleen peluuarvo on varmaan 7-8 riippuen ihmisestä. Eli keskivertopeliä paljon parempi.

oliskohan noista joku 200 vain alle minuutissa suoritettavia tehtavia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
oliskohan noista joku 200 vain alle minuutissa suoritettavia tehtavia

Osa tehtävistä on tosiiaan tosi nopeita action pläjäyksiä, mutta silti lasken tehtäväksi!

Tänään tuli True Crime postista ja parisen tuntia olen sitä pelannut.

Monilta ostajilta on tullut pelistä huonoja kommentteja, mutta minä pidin peliä ihan hyvänä, ainakin tähän mennessä.
Sanoisin, että peli on ns. Mafian ja GTA:n välimuoto. True Crime on paljon realistisempi kuin GTA, mutta ei aivan yhtä realistinen kuin Mafia.
Pelin vapaudesta en vielä osaa sanoa, sillä vietin "vapaa aikani" kesken tehtävää ja latasin pelin viime tallennuksesta.

Ensimmäisen episoden menin läpi ja kun olet läpissyt yhden tehtävän alkaa yleensä automaattisesti seuraava ja peli käyttää autosavea.
Ruudun alakulmassa on mittari, joka mukautuu tekojesi mukaan bad/good cop. Ei tästä kuitenkaan enempää, sillä en tiedä vielä miten homma tarkalleen toimii.

Kontrollit tuntuivat aluksi vähintäänkin oudoilta, mutta kahden tunnin jälkeen ne toimivat ihan ok. Ympäristö todellakin tuhoutuu varsinkin kun törmailet autolla. Auton hajotessa eutuosa syttyy tuleen ja hyvänä esimerkkinä auto ei räjähdä vaikka se onkin väärinpäin. Kadulla ns. normaalit ihmiset ovat kyllä paljon sitkeämpiä kuin GTA:ssa ja päähenkilöllä on monipuoliset liikesarjat käytettävissä. Aseen kanssa yleensä yksi laukaus riittää. Voit myös tehdä kaikille ihmisille ruumiintarkastuksen mahdollisien aseiden tai huumeiden varalta.
Kaupunki on todella laaja, tuntuu mahdottomalta oppia tuntemaan se kokonaan. Piirtoetäisyys näyttää olevan hieman parempaa luokkaa kuin GTA:ssa.
Pientä epäilystä aiheutti se, että kun olin tappanut noin 50 ihmistä ei pelissä tapahtunut mitään muuta kuin good/bad -cop mittari laski. Myös maasto tuhoutuu hieman liioitellusti ja autot lentelevät tieltä suhteellisen helposti.

Pikku vikoja pelistä kyllä löytyy, mutta ei mitään häiritsevää. Vain viimeistelyn puutetta. Turhaa silti odottaa yhtä monipuolista kokemusta kuin GTA:t ovat, sillä peli on ihan erilainen. Joku voi varmasti korjailla kirjoitustani jos on pelannut peliä enemmän. Ensivaikutelma 8½

EDIT:Pilkun viilausta

Viimeksi muokannut moderaattori:
Omat kommenttini:

-grafiikka aika surkeaa ja tylsän näköistä.
-tähtääminen vaikeaa
-kamera hankala lähitaisteluissa
-osa tehtävistä erittäin lyhyitä
-välileffat aika kliseisiä...
-peli on tiltannut mulla kerran

+ääniefektit ja musa ihan ok
+monipuolinen custom soundtrack optio
+autojen renkaita on kiva ampua tyhjiksi
+rakennusten sisällä on mukava riehui koska paikat saa hajalle.
+kaupunki on valtava

Vähän on sekavat fiilikset...tuntuu että pelistä olisi saanut todella hyvän jos olisi jaksettu vähän viilailla sieltä täältä. Mutta kyllä tota nyt pelailee ennemmin kuin turpaansa ottaa. =)

Voiko kaupunkia tutkia vapaasti heti kun alottaa pelin, vai pitääkö eka pelata koko peli läpi että saa vapaasti häröillä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Voiko kaupunkia tutkia vapaasti heti kun alottaa pelin, vai pitääkö eka pelata koko peli läpi että saa vapaasti häröillä?

On tehtäviä joissa on myös aikaraja mutta periaatteessa lähes heti voi häröillä vapaasti ja suorittaa pidätyksiä. Satunnaisia rikoksia tapahtuu vähän välilä ympäri kaupunkia ja näille pikkurikollisille voi halutessaan sitten käydä vähän urputtamassa (luoti polveen on mun suosikki) ja sinne varsinaiseen kohteeseen saa mennä sitten koska jaksaa ja huvittaa. En nyt muista oliko ekassa tehtävässä aikaraja vai ei mutta melkein heti pääsee häröilemään.

Tässä mietin, että onko True Crime tämä muutama vuosi takaperin hypetetty Good cop, Bad cop? Johtopäätöksiä vetelin tuosta Raurun kertomasta Good/Bad Cop -mittarista.

Itse en ole vieläkään saanut kyseistä peliä hommattua mutta todellakin on hinku päästä pelaamaan.
Pelissähän saa myös pidätettyä rikollisia, ammuttua varoituslaukauksia ja voi myös vilauttaa lätkää jollekki hörhölle jos tykkää.
Mitä olen lukenut tarinoita muitten ihmisten vaikutelmista kyseisestä pelistä sitä enemmän tulee hinku hommata tuo, mikään ei kuulosta hienommalta ku vähä treenaa ampumataitoonsa ja ajotaitoonsa ja lähtee baanalle räiskii pakenevan rikollisen bensatankkiin, se on kuulemma aika siistiä, samoin myös tuo renkaitten ampuminen :D

Varmasti ihan hyvä peli, jos pääsee sen hirvittävän rumuuden ohi, hahmot on ihan jees mutta ympäristö ja ne harmaat autot ovat jotain mikä sai melkein itkun tulemaan.

Miten auto käyttäytyy, tarkoitan lähinnä sitä, että onko ajotuntuma jotain Midtown 3:n luokkaa, vai vaikka Driver 2:n? Eli toisin sanoen onko se jotain arcade tyylistä?

Ylös Bottom