Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

True Crime: Streets Of L.A

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja holybastard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Pientä epäilystä aiheutti se, että kun olin tappanut noin 50 ihmistä ei pelissä tapahtunut mitään muuta kuin good/bad -cop mittari laski.
siinä kun tappaa ihmisiä huvikseen tarpeeksipaljon että se bad -cop mittari on aika paljon miinuksella niin sieltä tulee poliiseja tappamaan sinua ja urakalla
 
tässä on nyt tullut pari tuntia pelattu ja peli on kyllä hieno kaikki on kohdallaan grafiikka olisi voinut olla vähän parempaa mutta ei kyllä muuten löydy mitään valittamista soundtrack on loistava jos Rapista siis tykkää
 
Bad cop/ Good Cop

Joihinki episoodehin ei pääse jo mittari on miinuksen puolella...
On todella ärsyttävää jos mittari on jota 50- ni sitte joutuu
tekemään niitä kadulta löytyviä tehtäviä ihan helvetin kauan
ja viel kun ei saisi tappaa ketään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ryuujin
tässä on nyt tullut pari tuntia pelattu ja peli on kyllä hieno kaikki on kohdallaan grafiikka olisi voinut olla vähän parempaa mutta ei kyllä muuten löydy mitään valittamista soundtrack on loistava jos Rapista siis tykkää

Ne välimerkit on keksitty!
 
Iha jees peli. Kaikkein parasta meikän mielestä on tehtävät, joissa voi vapaasti kikkailla pitkin kaupunkia, tutkia porukkaa ja ratkoa katurikoksia. :D

Nii, joo. En omista kyseistä peliä. Kaverilta löytyy. ;)
 
Sain kyseisen pelin XB:lle ja tuntuu mielestäni todella hyvältä. Taistelut ovat hyviä, vaikka välillä ampuessa menee tuo hidastus vahingossa päälle. Kaupunki on todella iso, eikä tuo nyt niin häiritsevön rumalta näytä missään nimessä. Ei se ole kylläkään kaunis peli ja kyllähän tuo nykiikin välillä, mutta olen minä rumempiakin pelejä nähnyt.
 
Odotin tältä peliltä ennen arvosteluja jotain GTA:n tappajan tyylistä. Arvostelut olivat pienoinen pettymys, vaikka olinkin varautunut jopa 7:n ja vähän sitä huonompaakin tasoon. Arvostelujen takia odotin sitä joululahjana, mutta lähdin siitä, että se ei ole mikään vallankumouksellinen peli.

Peli yllätti sitten positiivisesti. Pidän pelistä aika paljon. Tehtävät ovat mukavia ja kontrollit sopivat minulle hyvin paitsi auton hallinta on turhan herkkää. Rikosten selvittäminen, Good cop/Bad cop, Upgradet (todella hyvä juttu), haarautuva juoni ja parit muut jutut. Ainoa suuri miinus, että peli on lyhyt.

Kun porukat puhuvat, että peli on täynnä bugeja, niin minkälaisia niitä bugeja sitten on, kun minulla ei ole niitä vastaan tullut, vaikka olen kai aika lopussa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Odotin tältä peliltä ennen arvosteluja jotain GTA:n tappajan tyylistä. Arvostelut olivat pienoinen pettymys, vaikka olinkin varautunut jopa 7:n ja vähän sitä huonompaakin tasoon. Arvostelujen takia odotin sitä joululahjana, mutta lähdin siitä, että se ei ole mikään vallankumouksellinen peli.

Peli yllätti sitten positiivisesti. Pidän pelistä aika paljon. Tehtävät ovat mukavia ja kontrollit sopivat minulle hyvin paitsi auton hallinta on turhan herkkää. Rikosten selvittäminen, Good cop/Bad cop, Upgradet (todella hyvä juttu), haarautuva juoni ja parit muut jutut. Ainoa suuri miinus, että peli on lyhyt.

Kun porukat puhuvat, että peli on täynnä bugeja, niin minkälaisia niitä bugeja sitten on, kun minulla ei ole niitä vastaan tullut, vaikka olen kai aika lopussa?

Iise olen huomannut, että pelattavuus ampumakohtauksissa varsinkin ahtaissa paikoissa on todella vaikeaa. Ei siksi, ettenkö saisi kaikkia rikollisia hengiltä, mutta tuo automaattinen tähtäyssysteemi kusee välillä. Myös manuaalitähtäys menee päälle turhankin helposti.
 
True Crime on jees. Me likes.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NGage
Haen pelin äsken Gigantista.... hinta oli 65e mutta price mätsäsin sen nettikaupan kanssa joten sain sen 59 eurolla... :)

Mitä teit? Siis ostit Gigantista, mutta löysitkin sen halvemmalla jostain nettikaupasta niin Gigantti maksoi sulle sen 125% hintojen erotuksesta takaisin? Toimiiko tuo muka Gigantin ja nettikauppojenkin välillä, vai ymmärsinkö nyt ihan väärin? :) Jos toimii, tuota voisi alkaa harjoittaa...muahah

Huomasin muuten, että tuossa XboxFIN:n True Crime -arvostelussa kuvagallerian 2. kuva ei todellakaan ole True Crimesta (T.H.U.G, THPS4?).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies

Huomasin muuten, että tuossa XboxFIN:n True Crime -arvostelussa kuvagallerian 2. kuva ei todellakaan ole True Crimesta (T.H.U.G, THPS4?).

Pahoitteluni asiasta XboxFINin tekniikanpoikien puolesta, kuvat nimittäin jutun julkaisun yhteydessä olivat vielä ihan mitä pitääkin. Mutta asia kunnossa ja suuri kiitos sen huomioon tuomisesta.

EDIT: tai oli se kuva sittenkin ihan oma moka. Eli nöyrin anteeksipyyntö ja niin edespäin.
 
Ylös Bottom