Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

True Fantasy Live Online

heXte

New Member
Kuulostaa hyvältä!!! Taitaapi olla ensimmäinen roolipeli konsolille, joka pystyy vastaamaan FF11 haasteeseen konsolinettiroolipelien kamppailussa. Screenien mukaan näyttää erittäin hyvältä. Kunhan vain hahmoja ja tekemistä riittää, ja juoni on hyvä, vaikka nyt puhutaankin nettiroolipelistä.

Minä jään ainakin odottavalle kannalle tästä pelistä. Uskon että te teette samoin.

Toivotaan myös, että pelistä tulee hiukkasen lisää lisäinfoa, vaikka peli vasta onkin kehitteillä käsitykseni mukaan.
 
Hyvältähän tuo näyttää, mutta pelistä on kuulunut kyllä aivan liian vähän. Ja juoni? Missä TFLO:n juonesta on kerrottu? Taistelusysteemi kiinnostaa... Vaikka se on jo varmaa että se on tyyliin Phantasy Star Online, mutta miten hyökkäyksille on aseteltu kombot/napit? Linkki olisi kova sana, jos näistä on hiiskuttu.
 
Siis tarkoitin, ja saan itse uudestaan omaa tekstiäni lukiessani sen käsityksen, että: Kunhan vain juoni on hyvä, muiden mainitsemieni asioiden kanssa.

Jep, jos tuo nyt selvensi yhtään asiaa, linkkejä ei ole muita, mitä te nyt olette laittaneet.
 
En tiedä, onko tämä jo tuttua, mutta...
(itse suomennettu Morfeuksen antamasta linkistä jne.)

"TFLO:n maailmassa pelaajat voivat luoda täysin uniikin sankarin ja omanlaisensa pelityylin ja persoonallisuuden. Äänimikillä keskusteleminen muiden pelaajien kanssa tulee yhtä luonnolliseksi ja helpoksi, kuin kaverille puhelimeen puhuminen... suuri askel niihin peleihin, joissa keskutellakseen tarvitsee näppäillä näppistä..."

Kuulostaa hyvältä toistamiseen.
 
TFLO nousi ainakin minun top 5 odotuslistalleni. Tuo taitaa olla juuri yksi niistä syistä miksi tahdon liven...
 
Noniin ketkä kaikki aikovat hankkia Liven, käsi pystyyn. Hyvä, hyvä siellä Petri ja Sanna jo viittaavat, ja ahaa tuollaha Jussi huitoo täyttä häkää. Hyvä, hyvä.

Noniin sitten voimmekin alkaa miettimään syvempiä asioita. Esim. tälläisissä "joukkuepeleissä" (vaikkei TFLO olekaan) tärkeintä on "tiimi". Minut voidaan laskea mukaan siihen tiimiin. Lasketaan Pera, Sanna ja Jussi kanssa. (huom! keksittyjä nimiä).

Meinaan siis sitä, että jos ette ihmeempiä, niin sitten n. 8 kk:n päästä, kun (toivottavasti) me suomalaiset pääsemme mättämään hurreja turpaan, niin voidaan hankkiutua esim. tässä pelissä samaan joukkoon, koska joukossa on voimaa.


(Älkää välittäkö tästä viestistä, join kahvia, se sekoittaa pään kuin puolitoista pulloa kossua. Ainakin minulla. Tuskin saattekaan selvää. Örgh.)
 
Örgh kuittaa. Eiköhän Liven tullessa suomalaiset ole jo muodostaneet sellaisen rintamalinjan, että todellakin päästään pistämään itse kutakin muuta valtiota turpiin 10-0. Tosin näitä ei kannata alkaa suunnittelemaan liian aikaisin, kun tuohon Liveenkin on vielä ainakin puoli vuotta aikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Toimii, jos jätät tuon viimeisen kenoviivan pois.
heh... ei näköjään onnistunu decryptaus pikku soosissa. heti ku katto tuon viestin uudestaan huomasin itekki mikä linkissä mätti.
 
Ei ole tullut mitään uutta tästä?

Voisitteko laittaa osoitteen pelin kotisivuille, sellaiset muistaakseni oli.
 
Kaivellaampas tosi vanhoja asioita, mutta mikäpäs sopivampi topicci kuin tämä. En tiedä onko joku jo postannut tälle kyseiselle sivulle linkin, mutta tältä sivulta löytyy kyllä tuhdein tietopaketti, mitä olen netistä löytänyt liittyen ko. peliin.

http://www11.brinkster.com/nmercy/videogames/xbox/tflo/index.html
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Toi edellinen on mahtava saitti... täälä olis muutama kuva mitä mä en ainakaan oo ennen nähny.

http://www.level5.co.jp/products/new/tflo/photo.html#

Noi in-game kuvat näytti kyllä todella upeilta. Cel-shadingia yleensä vastaan kun kapinoin, niin sanon vaihteeksi, TFLO:n grafiikkamoottori on yksi hienoimmista mitä olen nähnyt. Level 5:n tie huipulle on väistämätön. Harmi vain, että peli kerkeää näillä näkymin jouluksi vain Japaniin. Joulupäivän olisi kyllä kruunannut TFLO:n kaltainen online-rope.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Joulupäivän olisi kyllä kruunannut TFLO:n kaltainen online-rope.

Aivan, mikä olisikaan mahtavampi tapa viettää kylmä joulu uusissa villasukissa pelaten juuri ilmestynytt TFLOta luoden ystävyysuhteita pelissä jne. Aaah..
 
Kyllä peli on ostoslistan kärjessä ja viimeistään silloin hankin Liven kun tämä julkaistaan.
Rahat vain alkavat loppua pahasti kesken kun joka viikko tulee uusia pelejä hankittua.
 
Ylös Bottom