Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuhottomasti AP:a!!!![Spoilereita]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SuperMies
Mitä tarvii että saa tehtyy yli 9999 damagee, oon kuullu jostain damage brakesta tai jostain sellasesta ???
Break Damage limit. Itse käytän Celestial aseita, eli auronilla masamunea jne.
 
.. Oon ihan pihalla.

En oo läheskää noin kaukana ku te.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Dark Matterit?

Break Dam. Limitinhän saa kun on keränny tarvittavan määrän dark mattereita? Kuinka paljon niitä tarvii ja mistä niitä saa?
 
Re: Dark Matterit?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rebellion
Break Dam. Limitinhän saa kun on keränny tarvittavan määrän dark mattereita? Kuinka paljon niitä tarvii ja mistä niitä saa?
Mulla niitä on 66, enkä saa ribbon....ainiin puhuttiin breakista..en kyllä saa sitäkään. Mutta niitä saa helposti tappamalla one-eyee(esim.) jos sitä overkillailee, saa joskus 2 dark matterii.

Muuten, kun nyt olin kehittänyt Auronin aika mestariksi, ja ajatelin mennä pelin läpi, niin kaikki lopparit meni yhdestä iskusta:( paitti final aeon.
 
Break Damage Limit ja Ribbon vaativat muistaakseni molemmat 99 Dark Matteria. 99 Dark Matteria saa palkinnoksi, kun on pyydystänyt tarpeeksi hirviöitä, mikä on kenties helpoin tapa hankkia ainakin ensimmäinen Ribbon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
99 Dark Matteria saa palkinnoksi, kun on pyydystänyt tarpeeksi hirviöitä, mikä on kenties helpoin tapa hankkia ainakin ensimmäinen Ribbon.

Ehkä vieläkin helpompi tapa on listiä Dark Aeoneita. Dark Valeforin jälkeen sain Wakkalle armorin, jossa oli Break HP-limit, Ribbon ja kaksi tyhjää slottia. Hieman nopeampaa kuin kerätä 198 Dark Matteria :)
 
Okei.. Mut pystyykö esim. Dark Valeforia tappamaan uudestaan jossain? Olen jo tappanut sen, mutta en kyllä mitään erikoista saanut :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Ehkä vieläkin helpompi tapa on listiä Dark Aeoneita. Dark Valeforin jälkeen sain Wakkalle armorin, jossa oli Break HP-limit, Ribbon ja kaksi tyhjää slottia. Hieman nopeampaa kuin kerätä 198 Dark Matteria :)
Mä taas sain aivan vimeisestä DA:a eli niistä siskoista tidukselle. Hitto jos ois tienny sen ennemmin
 
käsittääkseni Yojimboa voi mättää useamman kerran. kuullut vain ei ole ollu toistaiseksi pokkaa kokeilla
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Miten muka?:eek:
Dark Yojimbo täytyy voittaa viidesti peräjälkeen. Välissä voi tallentaa, mutta jos tallennuksen lataa, joutuu aloittamaan alusta.

Siinä vasta Zanmaton käyttäjille pala purtavaksi. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf

Dark Yojimbo täytyy voittaa viidesti peräjälkeen. Välissä voi tallentaa, mutta jos tallennuksen lataa, joutuu aloittamaan alusta.

Siinä vasta Zanmaton käyttäjille pala purtavaksi. :D
Siis missä sitä vastaan voi tapella?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

Siis missä sitä vastaan voi tapella?
Niin joo, se on vähän hankala löytää. Itse löysin sen pelkällä tuurilla, kun pyydystin hirviöitä. Eli Dark Yojimbo on samassa luolassa, josta tavallisen Yojimbon löytää. (Siihen luolaan pääsee siis Calm Landsien ja Mt.Gagazetin välissä olevan sillan alta.)

Sen sijaan että luolan perältä teleporttaa takaisin suuaukolla, sieltä täytyy yrittää palata jalan, niin vastaan tuleekin D.Yojimbo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Ehkä vieläkin helpompi tapa on listiä Dark Aeoneita. Dark Valeforin jälkeen sain Wakkalle armorin, jossa oli Break HP-limit, Ribbon ja kaksi tyhjää slottia. Hieman nopeampaa kuin kerätä 198 Dark Matteria :)

Mikä siihen vaikuttaa, minkä tasoisen panssarin esim tuosta Dark Valeforista "voittaa"? Itse meinaa sain sellaisen, jossa on Break HP Limit, Lighting eater ja kaksi tyhjää. Super-goalie taisi olla.
Kuiva peli jos pitää alkaa faqeja lukea, että saa kaiken irti :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad


Mikä siihen vaikuttaa, minkä tasoisen panssarin esim tuosta Dark Valeforista "voittaa"? Itse meinaa sain sellaisen, jossa on Break HP Limit, Lighting eater ja kaksi tyhjää. Super-goalie taisi olla.
Kuiva peli jos pitää alkaa faqeja lukea, että saa kaiken irti :(
Dark Aeoneilta voitettujen panssareiden kyvyt arvotaan kai satunnaisesti. Tuo Break Hp Limit + Ribbon + 2 tyhjää slottia on esimerkiksi jo erittäin hyvää tuuria.

Minulle tuppasi tulemaan melkein pelkkiä sellaisia haarsiskoita, joissa jokin slotti oli tuhlattu "turhaan" Lightning Eateriin tms. Sen lisäksi hyvät haarniskat tulivat juuri niille hepuille, joita en ryhmässäni käytä. Sattuipa sitten niin, että nyt Tiduksella on 5 Break Hp Limitillä varustettua haarniskaa, ja muilla kärkikolmikon jäsenillä ei yhtään.

(No se huono tuuri harmitti aikoinaan, mutta nyt on koko kolmikolla rakennuksen alla Break Hp Limit + Ribbon + Auto-Haste + Auto-Phoenix -vermeet. ;) )
 
heeh

Huomasimpa tossa just et oon 80 tuntii pelannu ja en vieläkään saaa damagee yli 9999! miten sitä saa ILMAN break damage limittii?
(Magus sisterit rulattaa!!!)
 
Ylös Bottom