Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuhottomasti AP:a!!!![Spoilereita]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf

Dark Aeoneilta voitettujen panssareiden kyvyt arvotaan kai satunnaisesti. Tuo Break Hp Limit + Ribbon + 2 tyhjää slottia on esimerkiksi jo erittäin hyvää tuuria.

Minulle tuppasi tulemaan melkein pelkkiä sellaisia haarsiskoita, joissa jokin slotti oli tuhlattu "turhaan" Lightning Eateriin tms. Sen lisäksi hyvät haarniskat tulivat juuri niille hepuille, joita en ryhmässäni käytä. Sattuipa sitten niin, että nyt Tiduksella on 5 Break Hp Limitillä varustettua haarniskaa, ja muilla kärkikolmikon jäsenillä ei yhtään.

(No se huono tuuri harmitti aikoinaan, mutta nyt on koko kolmikolla rakennuksen alla Break Hp Limit + Ribbon + Auto-Haste + Auto-Phoenix -vermeet. ;) )

Yksi faktori noissa on Overkill. Se auttaa saamaan parempia tavaroita. Tietyt vastustajat antavat Overkilliä kohden jonkun tietyn tavaran.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
Huomasimpa tossa just et oon 80 tuntii pelannu ja en vieläkään saaa damagee yli 9999! miten sitä saa ILMAN break damage limittii?
(Magus sisterit rulattaa!!!)

Hahmoille on pakko hankkia break damage limit jos haluaa päästä yli 9999 damagen, ainoastaan jotkut Aeonit pystyvät tekemään yli 9999 ilman break damage limittiä muille aeoneille
( joilla sitä ei ole ) tulee sitten break damage limit kun niitä "edustavalle" hahmolle on hankittu celestial weapon...


Ja muistakaa katsella sitten airship:n list valikkoa kun olette joskus nuo Dark Aeonit voittaneet...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: heeh

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
Huomasimpa tossa just et oon 80 tuntii pelannu ja en vieläkään saaa damagee yli 9999! miten sitä saa ILMAN break damage limittii?
(Magus sisterit rulattaa!!!)
Vasta 80? mä sain ekan break-damage limitin siinä..100h kohdalla
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
Sattuipa sitten niin, että nyt Tiduksella on 5 Break Hp Limitillä varustettua haarniskaa, ja muilla kärkikolmikon jäsenillä ei yhtään.

Mä tapoin pelkkää Valeforia 7-8h, että sain yhdelle kolmesta hahmostani (tällä kertaa Tidukselle) Ribbon+Break HP Limit+2 tyhjää paikkaa -armorin :D
En vielä tiiä jaksanko samaa rääkkiä Ifritin ja Ixionin kohalla... Tällä hetkellä on Blitzball ja Wakkan aseen keräys käynnissä.
 
Heh, tiedätkö sen kikan jolla saa sen wakan aseen nopsaa? aina kun kausi loppuu, niin resetoi team status jos sitä mitä haluat ei ole palkintona
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


Yksi tapa on juuri tuo One-Eye. Se pudottelee aika tiuhaan niitä. Varsinkin jos Overkillaa sen. Helppoa kun ukot tekee 99 999 vahinkoa :D.

Kerää 4 jokaista sellaista lentävää yksisilmäistä hirviötä niin pitäisi ilmestyä.

Ööh, miten ukon saa tekeen enemmän kuin 9999 damagea, kun se tuntuu olevan ehdoton yläraja myös aeoneiden overdriveissä. Ja voisko joku kertoa mulle jonka hyper erikois paikan josta sais jonku uuden ihme aseen/muun systeemin, ilmalaiva mulla on jo käytössä. Miten omega ruinsiin pääsee?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku


Ööh, miten ukon saa tekeen enemmän kuin 9999 damagea, kun se tuntuu olevan ehdoton yläraja myös aeoneiden overdriveissä. Ja voisko joku kertoa mulle jonka hyper erikois paikan josta sais jonku uuden ihme aseen/muun systeemin, ilmalaiva mulla on jo käytössä. Miten omega ruinsiin pääsee?
Lue muita topiceja tai viestejä..kaikki nuo on selitetty 1000 kertaa.
 
siis hä!?!??! en tajuu yhtään mitään mistä te puhutte...
paljonko tunteja teillä on kulunu.. kuinka pitkällä ootte?

sanokaa vaikka et, minkä bossin ootte viimeks tappanu.... edes jotaan!!!
 
FFX

Lueskelin noita viestejä ja päädyin sellaseen lopputulokseen et täytyy pelata ihan vitun paljo tota peliä jos tahtoo saada jotain parempia esineitä/aseita/yms!!!!!!!!! Correct???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kleptos
siis hä!?!??! en tajuu yhtään mitään mistä te puhutte...
paljonko tunteja teillä on kulunu.. kuinka pitkällä ootte?

sanokaa vaikka et, minkä bossin ootte viimeks tappanu.... edes jotaan!!!
130 tuntia. ja viimeisin bossi..hmm loppuvastus
 
Re: FFX

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make
Lueskelin noita viestejä ja päädyin sellaseen lopputulokseen et täytyy pelata ihan vitun paljo tota peliä jos tahtoo saada jotain parempia esineitä/aseita/yms!!!!!!!!! Correct???

Jos haluaa saada Celestial Weaponit varsinkin Tidukselle ja Kimahrille niin tuurista ja taidosta riippuen parhaat aseet voi saada nopeastikkin (kuitenkin vasta pelin loppupuolella) tai sitten aikaa voi mennä tuhottomasti (Chocobo racing on tylsä minipeli :mad: ). Jos Celestial Weaponeitten sijaan meinaa kustomoida ostettuja/voitettuja aseita niin aikaa saa siihenkin kulumaan aika lailla, lisäksi sphere boardin koluamiseen on mulla ainakin mennyt paljon aikaa (mulla Tidus HP9999, Auron ~8000, Wakka~8000, Yuna~6000, Rikku~5000, Lulu~4000, Kimahri~3500, muut statukset myös aika alhaalla).
Pelattu n. 140h, Yunalla kaikki Aeonit, Dark Aeoneista Valefor päihitetty, loppuvastus jäljellä mutta seikkailen vielä keräilemässä pisteitä.

AP trikit vois helpottaa, mutten ole viitsinyt perehtyä metodiin.
Bribe:llä saa aika hyvin itemeitä joilla perusaseetkin saisi kustomoitua (tosin Dark Matterin saaminen ribboniin taitaa olla kiven takana, saiko sitä monster arena ukolta 99kpl kun on kerännyt kaikkia monstereita väh. 9kpl???, vai pitääkö vaivautua lahataamaan Dark Aeoneja)
 
Re: Re: FFX

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

AP trikit vois helpottaa, mutten ole viitsinyt perehtyä metodiin.
Bribe:llä saa aika hyvin itemeitä joilla perusaseetkin saisi kustomoitua (tosin Dark Matterin saaminen ribboniin taitaa olla kiven takana, saiko sitä monster arena ukolta 99kpl kun on kerännyt kaikkia monstereita väh. 9kpl???, vai pitääkö vaivautua lahataamaan Dark Aeoneja)


Pitää kerätä kaikkia monstereita 5kpl :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kleptos


jotenkin päättelen tuosta että pelissä voi huitoa ympäriinsä loppuvastuksen jälkeenkin
Ei voi. mutta menin pelin läpi, enkä ole sen jälkeen enää oikein jaksanu.
 
Celestial Weapons

sain Tidukselle ja Yunalle parhaimmat aseet ja muilla on kans mutta power itemit puuttuu. Ja sitten vielä menin munaan Auronin aseen ku en tienny että tarttee power up itemin!!! ottaa hieman pannuun.

-Pitääkö paikkansa että jos tahtoo saada Lulun viimesen power up itemin pitää väistellä salamoita 200 kertaa?????

-pitääkö tosiaan pelata Blitzballia et saa Wakan parhaimman aseen???:confused:
 
Re: Celestial Weapons

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make
sain Tidukselle ja Yunalle parhaimmat aseet ja muilla on kans mutta power itemit puuttuu. Ja sitten vielä menin munaan Auronin aseen ku en tienny että tarttee power up itemin!!! ottaa hieman pannuun.

-Pitääkö paikkansa että jos tahtoo saada Lulun viimesen power up itemin pitää väistellä salamoita 200 kertaa?????

-pitääkö tosiaan pelata Blitzballia et saa Wakan parhaimman aseen???:confused:
Kyllä molempiin
 
Re: Celestial Weapons

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make
sain Tidukselle ja Yunalle parhaimmat aseet ja muilla on kans mutta power itemit puuttuu. Ja sitten vielä menin munaan Auronin aseen ku en tienny että tarttee power up itemin!!! ottaa hieman pannuun.

mitä ne power up itemit on? onko ne niitä sun/moon/yms. sigileitä ja crestejä?
 
Osaakko joku antaa neuvoja siihen perhosten kaappaus alipeliin mistä saa jonkun sigilin. Pitääkö se päästä silleen, että ei osu yhteenkään punaseen perhoseen? Vaikeeta!
 
Ylös Bottom