Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Joku tyyppi joka on paljon vuotanut elokuva juttuja väittää että Druckmann työstää tällä hetkellä Last of Us 3. Ei tietenkään olisi mikään yllätys.
Ei yllätys mutta silti jotenkin "yllätys" kun en itse oikein keksi että mitä ne sinne tällä kertaa laittavat. Ne kaksi on kuitenkin aika hyvä combo. Ja onko se uusi sitten Part III? Eihän se voi olla kuin TLOU 2 tai TLOU Part III koska kakkosta (2) ei ole vaan on Part II. Eli jatkuuko "Partit" vai tuleeko itsenäisempi kakkonen? Jatko-osana se toki voi jatkaakin olemassaolevaa mutta ne aiemmat on vielä selvemmin toistensa puoliskoita kun ne on nimetty "osina".

On se taas tämä nimeämiskäytäntö...
 
Uusi Tomb Raider tulossa :D

 
Mielenkiintoista mitä tuo uusi art style meinaa Horizon onlinessa. Ei itseäni haittaisi jos peli eroaisi yksinpeleistä siten, että olisi vähän sarjakuvamaisempi art style tässä ja sitä myötä saataisiin enemmän ihmisiä ruudulle yhtä aikaa muiden juttujen ohella.
 
Pleikkarin blogissa on pelintekijöiden joulutervehdyksiä, erityisesti huomio on kiinnittynyt Bluepoint Gamesin tervehdykseen:

52561964681_b3c680832d_h.jpg


Avatuissa paketeissa on viittaus Demon's Soulsiin, Shadow of Colossukseen ja God of Wariin. Mitä avaamattomassa paketissa on?

 
Toiselle kova lista ja toiselle ei sillä mulle tuossa ei ole mitään kiinnostavaa.
Personat on pelattu vitalla, eka dead space oli mun mielestä koko sarjan huonoin ja forspoken näyttää sellaiselta 25e alelaari kamalta.
WiiU:lla pelasin joskus monster hunteria yli 20 tuntia kunnes totesin ettei se sarja ole minua varten vaikka kuinka kehutaan.
 
Hiton kova listaus kyllä! Personat ja Monster Hunter Rise tulee pitämään kiireisenä.
Listalla on aivan liian monta aikasyöppöä. :D
Mutta oliko nyt niin että Forspoken ilmestyy Xboxille vasta 2025?
Kahden vuoden ajallinen yksinoikeus se taisi olla. Joskin mitä ilmeisen peli ilmestyy nyt tammikuussa kuitenkin Windows/Xbox Storeen PC:lle. Tämä on minulle melkeinpä sama kuin ilmestyisi Xboxille, jos ja kun siellä nyt on Xbox Livet, achievementit ynnä muut on mukana.

Mutta tosiaan Xbox konsolille vasta parin vuoden päästä (jos silloinkaan).
 
Viimeksi muokattu:
0 mielenkiintoista peliä. Dead Spacea en odota yhtään jos se on yhtä keskinkertainen kuin Callisto Protocol. Helmikuussa on sitten jopa 3 kpl.
Me tavallaan tiedetään jo nyt ettei Dead Space ole keskinkertainen. Se perustuu kuitenkin olemassa olevaan peliin. Toisaalta jos ei yhtään tykännyt alkuperäisestä Dead Spacesta, niin tämän voi helposti skipata.

Minulla on molemmat Personat pelaamatta samoin kuin Monster Hunter Rise. Fire Emblem myös kiinnostaa ja Forspokenkin jonkin verran, joskaan viimeiset videot eivät ole näyttäneet erityisen hyviltä. Kuten aikaisemmassa viestissä sanoin, niin tässä on aika paljon aikasyöppöjä. Periaatteessa voisi valita noista yhden ja pelata sitä suurimman osan kuukaudesta.

Asiaa ei auta että on valmiiksi pelejä kesken. :D
 
Ylös Bottom