Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me tavallaan tiedetään jo nyt ettei Dead Space ole keskinkertainen. Se perustuu kuitenkin olemassa olevaan peliin. Toisaalta jos ei yhtään tykännyt alkuperäisestä Dead Spacesta, niin tämän voi helposti skipata.
En ole koskaan Dead Spacea pelannut. Callisto Protocol on imo keskinkertainen, että toivottavasti DS on parempi. 80€ en maksaisi mistään pelistä, no eiköhän tääkin giganttiin tuu 50€:llä myyntiin.
 
En ole koskaan Dead Spacea pelannut. Callisto Protocol on imo keskinkertainen, että toivottavasti DS on parempi. 80€ en maksaisi mistään pelistä, no eiköhän tääkin giganttiin tuu 50€:llä myyntiin.
Niin, no silloin Dead Space voisi olla oikeinkin hyvä valinta, koska olisi täysin uusi kokemus. 80€ on minunkin mielestä ehdottomasti liikaa, mutta alkuperäinen Dead Space on ehdottomasti parempi kuin keskinkertainen. Eiköhän tämä remake myöskin ole.
 
Minulla on molemmat Personat pelaamatta samoin kuin Monster Hunter Rise. Fire Emblem myös kiinnostaa ja Forspokenkin jonkin verran, joskaan viimeiset videot eivät ole näyttäneet erityisen hyviltä. Kuten aikaisemmassa viestissä sanoin, niin tässä on aika paljon aikasyöppöjä. Periaatteessa voisi valita noista yhden ja pelata sitä suurimman osan kuukaudesta.

Asiaa ei auta että on valmiiksi pelejä kesken. :D

Jos yhtään lohduttaa niin kumpikaan persona ei ole niin iso aikasyöppö mitä p5 royal ellei sitten halua kerätä kaikkia demoneja tai muuta vastaavaa.
Mulla tais mennä joku 60-70t nelosen parissa ja vieläkin vähemmän p3p:n parissa. On ne pitkiä siltikin, mutta ei mitään verrattuna 100 tunnin p5 royaleen.
 
Jos yhtään lohduttaa niin kumpikaan persona ei ole niin iso aikasyöppö mitä p5 royal ellei sitten halua kerätä kaikkia demoneja tai muuta vastaavaa.
Mulla tais mennä joku 60-70t nelosen parissa ja vieläkin vähemmän p3p:n parissa. On ne pitkiä siltikin, mutta ei mitään verrattuna 100 tunnin p5 royaleen.
Onko noi Persona 3 ja 4 kokemisen arvoisia pelejä? Vai oliko P5R sarjan eka jackpot?
 
^ Mun mielestä p4 golden on vieläkin parempi, mutta toisaalta se oli myös mun eka persona jonka pelasin.
Luolastot on kyllä varsin simppeleitä vitosen jälkeen eli lähinnä samaa käytävää 90 asteen kulmilla varustettuna, mutta tarina on vähintään yhtä kiinnostava ja hahmot on mun mielestä myös parempia.
Ehkä jotain kertoo se, että lopputekstien rullattua aloitin heti new game+ kierroksen.

Kolmonen tuli pelattua sillä nais hahmolla joten mä en ole koskaan kokenut edes kolmosen ns. oikeaa lopetusta sillä koko hahmo lisättiin vasta tuon portable version myötä, mutta siinäkin on hyvä tarina ja hahmot.
Luolasto sitten on vielä nelostakin simppelimpi sillä tässä edetään tartaruksessa kerros kerrokselta ylöspäin ja melkein mikään ei muutu jos oikein muistan.
Lisäksi portable versiossa ei ole vapaata liikkumista luolaston ulkopuolella vaan sä valitset ruudulta vaan eri kohtia ja peli muistuttaakin lähinnä visual novel peliä luolaston ulkopuolella.
 
Niin, no silloin Dead Space voisi olla oikeinkin hyvä valinta, koska olisi täysin uusi kokemus. 80€ on minunkin mielestä ehdottomasti liikaa, mutta alkuperäinen Dead Space on ehdottomasti parempi kuin keskinkertainen. Eiköhän tämä remake myöskin ole.
Jep, alkuperäinen DS on IMO helposti top5 parhaita kauhupelejä mitä on koskaan tehty. En usko, että tuo remake ihan kauheasti tuosta vikaan menee ainakaan kaiken nähdyn perusteella.
 
Jep, alkuperäinen DS on IMO helposti top5 parhaita kauhupelejä mitä on koskaan tehty. En usko, että tuo remake ihan kauheasti tuosta vikaan menee ainakaan kaiken nähdyn perusteella.
Se on juurikin näin. Itse olin kaukaa viisas ja pyysin kyseisen pelin PS5 version vaimolta synttärilahjaksi. Pitää jo alkaa harjoittelemaan ilahtunutta ilmettä kun paketista paljastuu joko pelin xbox versio tai sitten avaruudesta kertova dvd. :D
 
Se on juurikin näin. Itse olin kaukaa viisas ja pyysin kyseisen pelin PS5 version vaimolta synttärilahjaksi. Pitää jo alkaa harjoittelemaan ilahtunutta ilmettä kun paketista paljastuu joko pelin xbox versio tai sitten avaruudesta kertova dvd. :D

Ei kun sieltä paljastuu orkkis ps3 versio :D
 
Tammikuun listalla Dead Space, PS2-aikakauden Persona-pelejä ja Monster Hunter, jonka suosiota en ole koskaan ymmärtänyt. Loput listalla täysin plääh. Jättipotti jää siis vielä odottamaan itseään omalla kohdalla.

Se on juurikin näin. Itse olin kaukaa viisas ja pyysin kyseisen pelin PS5 version vaimolta synttärilahjaksi. Pitää jo alkaa harjoittelemaan ilahtunutta ilmettä kun paketista paljastuu joko pelin xbox versio tai sitten avaruudesta kertova dvd. :D
Tai sitten kirpparilta löytyy edullisesti...
deadspace.png
 
Onko noi Persona 3 ja 4 kokemisen arvoisia pelejä? Vai oliko P5R sarjan eka jackpot?
Persona 4 Golden oli itselleni ensikosketus Persona-sarjaan PS Vitalla, upposi lähemmäs 200 tuntia siihen peliin, ja voin suositella sitä lämmöllä. Se oli arvostelumenestys ilmestyessään samalla tavalla kuin Persona 5.

Itse rakastan koko Persona-sarjaa. Saisivat tuoda myös 1. ja 2. osan Xboxille.
 
Onko noi Persona 3 ja 4 kokemisen arvoisia pelejä? Vai oliko P5R sarjan eka jackpot?

Itse pelasin Persona 4 Goldenin viime vuonna PC:llä, sen jälkeen kun olin pelannut P5 Royalin, ja se oli mielestäni aivan upea peli. Kestänyt aikaa loistavasti, ja oli minusta kokonaisuutena jopa parempi kuin jatko-osansa. Nyt odottelen innolla että pääsee parin viikon päästä ekaa kertaa Persona 3 pariin.
 
Crime Boss: Rockay City julkaistaan PS5, XSX/X, Win 28.03.2023. Ensimmäisen persoonan rötöstely 1990-luvun Floridassa, jonka voi pelata myös yksinpelillä. Tämä menee ostoslistalle muistiin.

Horizon Forbitten West: Burning Shores DLC julkaistaan 19.04.2023

Lähde: Pelaaja
 
Crime Boss: Rockay City julkaistaan PS5, XSX/X, Win 28.03.2023. Ensimmäisen persoonan rötöstely 1990-luvun Floridassa, jonka voi pelata myös yksinpelillä. Tämä menee ostoslistalle muistiin.
Lähde: Pelaaja

Tästä en ollutkaan kuullut. Ajatuksena kuulostaa todella mielenkiintoiselta, varsinkin tuon yksinpelaamisen myötä. Mutta pakko sanoa, että pelikuvaa katsottuani, jätti tämän vähän kylmäksi:


Pistetään silti seurantaan ja katsotaan minkälainen tuotos sieltä tulee ulos.
 
Tästä en ollutkaan kuullut. Ajatuksena kuulostaa todella mielenkiintoiselta, varsinkin tuon yksinpelaamisen myötä. Mutta pakko sanoa, että pelikuvaa katsottuani, jätti tämän vähän kylmäksi:


Pistetään silti seurantaan ja katsotaan minkälainen tuotos sieltä tulee ulos.

Taitaa viime vuosien trendi olla tämä neljän pelaajan coopit. On vastassa sitten Miami Vicen rikolliset, Xenomorphit taikka Gothamin rikolliset. En tiedä onko tuo sitten analyytikkojen tulkinta, miten pelaajat haluavat pelinsä pelata, ja antaako tuo pelitaloille nopeamman tuotantoajat, kun peliksi riittää "pelkkä räiskintä", kun moninpelaajien oma yhteistyö tuo oman mausteen peliin.
 
Kymmenminuuttinen Wo Long: Fallen Dynastystä julki. Aika sekiromainen on, mutta hienolta näyttää omaan silmään.

Tätä odotetaan täällä tosi kuumeisesti, maaliskuussa pitäis tulla. Tästä oli yhden kentän mittainen demo jokin aika sitte ja Niohin fanina maistui kyllä tosi hyvin.
 
Ylös Bottom