Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Black Flagia pelaillut aina välillä ja ei se oikeastaan tarvitsisi muuta, kuin kontrollit ja taistelun paremmaksi.

Nyt on meinaan aivan kauhea se ohjattavuus jos yrittää jossakin tarkkoja hyppyjä tehdä :)
Kontrollit ja taistelut ovatkin vähän noiden vanhojen AC pelien isoimmat ongelmat. Toki mitä nyt Valhallaa olen pelannut, niin kyllä kontrolleissa on edelleen tiettyä tönkköyttä.

näyttäisi siltä että mestariteos Series on saamassa ansaitsemansa päätöksen, harmillisesti vielä itsellä olisi 90 tuntia storyä edessä ennenkö pelin pääsee korkkaamaan ja nyt ei vain ole todennäköisesti siihen aikaa, mutta otetaan nyt projektiksi korkata Reverie vielä tämän vuoden puolella. että peli pääsee sitten mukaan omiin henkilökohtainen goty karkeloihin, eiköhän peli ihan kärkikahinoissa niissä ole ihan jo senki takia että tuohon pisteeseen vaaditaan sellaisen 260-300 tunnin setti ja olenhan minä jo aiemmin sanonut että cold steel on ehkäpä jopa kaikkien aikojen paras JRPG pelisarja tarinallisesti, no tämä Reverie sitten lopulta määrittää sen, itsellä tosin on tunteja paljon enemmän overal kun tuo kun tuo 260-300h, koska tosiaan pelaan peliä nightmarella mikä on yksi kaikkien aikojen vaikeimmista vaikeusasteista kaikki pelit mukaan lukien. sanoisinkin että se on niin sanotusti turn based JRPG/rpg pelien mustavyö, nightmarella tuo lukema on varmaan lähemmäs 350-400 tuntia ennenkö pääsee Reverien pariin

Nightmare: Offers the toughest challenge during combat where one mistake can be fatal. toinen juttu tosiaan nightmarella on se että vihollinen alkaa Regeneroimaan HP:ta per vuoro, sillai että joka vuoro se vihollisen hp prosentti kasvaa se alkaa 5% mutta nopeasti ollaan tilanteessa että vihollisella onkin taas full hp, jos et tee tarpeeksi damagea ja pelaat liian passiivisesti ja varovaisesti. yleensä tosiaan pitää pelata sillai että varastaa vihollisen kaikki vuorot delay iskuilla että vihollinen ei saa juuri vuoroa enää ollenkaan jossain vaiheessa taistelua. mutta se on todella monimutkaissta sen takia boss taistelut voivat kestää 5-10 minuutista 45 minuttiin.

Viimeksi muokattu:
Itseäni ei tuo Atlas Fallen hirveästi vakuuta, vaikuttaa hyvin Darksidersmaiselta ja koskaan en ole itse syttynyt tuohon Darksiders pelisarjaan, Skill uppikin tosiaan vertasi peliä darksiders pelisarjaan ja hänen mukaansa pelistä tulee myös puuttumaan se haaste, joten noiden preview videoiden perusteella mitä olen katsonut niin todennäkösesti jää hankkimatta. omat henkilökohtaiset odotukset eivät ainakaan ole hirveän korkealla pelin suhteen, combatkin näyttää köyhän miehen FFXVI:ltä.

Jeff Grubbi sanoo että Final Fantasy 9 remake on tulossa. Se ei ole niin massiivinen kuin FF 7 remake. On vuoropohjainen myös, mutta perus HD porttausta paljon parempi. Eli juuri sitä mitä toivoin ja ajattelin että heidän kannattaa tehdä. Se tarkoittaa että voi tulla jopa yllättävän pian.

Jeff Grubbi sanoo että Final Fantasy 9 remake on tulossa. Se ei ole niin massiivinen kuin FF 7 remake. On vuoropohjainen myös, mutta perus HD porttausta paljon parempi. Eli juuri sitä mitä toivoin ja ajattelin että heidän kannattaa tehdä. Se tarkoittaa että voi tulla jopa yllättävän pian.

Kiittäkää minua, koska tilasin maanantaina FF IX Switchille, ajatuksella että kun laitan sen tilaukseen niin ihan varmasti se kauan odottamani remaster julkaistaan samantien mistä huhuttu jo vuosia.

Jaaaaa näinhän siinä kävi :D

Take Two julkisti että heiltä on tulossa uudet versiot kahdesta jo julkaistusta pelistä ensi maaliskuuhun mennessä. RDR+RDR2 ?

Sanokaa jos väärässä olen ja nähny unta. Mut eikös gta 4:sta joku uus versio tulos? Rupee olee jo niin pihalla näistä asioista.
Huhuja liikkui tuosta GTA 4:stä ja kelpais kyllä mulle.

RDR 2 ei mitään uutta versiota tarvitsisi, kun näyttää edelleen hiton hyvältä, elleivät julkaise ilmaista päivitystä, jota Rockstar ei tule tekemään.

RDR1:n remasterista/remakesta on tosiaan ollut jo aiemmin tällä viikolla huhuja, eli se on aikalailla varmistettu, meinasinkin jo aiemmin siitä tänne kirjoitella. ite otan sen kyllä ilolla vastaan kun en ole ekaa osaa pelannut muuten kun vähä gamepassin xbox cloudin kautta. kakkososa meneekin itselläni rockstar top 3:n edellä vain Vice City ja San Andreas.

Melkeinpä se RDR2 parannetuna PS5:lle kiinnostaisi enemmän. Siinä on toki vähän se ongelma, että muilla alustoilla ei oikein parannusta edes tarvita. Toivottavasti joku päivitys tai uusi versio tulisi kuitenkin.

Toki RDR1 oli vuosikausia oma lempparipelini, mutta vähän epäilen ettei se enään lähde uudempien pelien rinnalla. Kokeilla voi, jos tulee pelipalveluihin.

Ylös Bottom