Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hitto, kun pitäis ykkönen ja kakkonen pelata myös läpi, mutta ne odottelee edelleen vuoroaan :)
Sama tilanne :D Molemmista ostin ne hienot spessuversiot mutta ykkönen jo jäi kesken ja kakkosta ole siten aloittanutkaan. Kesken jäi lähinnä sen vuoksi kun puolison kanssa pelattiin ja ei ole ollut oikein sitten aikaa enää pelailla :P
 
Nightdive jatkaa klassikoiden remasterointia ja nyt on vuorossa Star Wars helmi.



Persona 5 Tactica gameplaytä.



Robocop gameplaytä. Näyttää juurikin sellaiselta B luokan AA peliltä jota voi odottaa. Lisenssi tuo paljon.

 
Viimeksi muokattu:
Nightdive jatkaa klassikoiden remasterointia ja nyt on vuorossa Star Wars helmi.



Persona 5 Tactica gameplaytä.



Robocop gameplaytä. Näyttää juurikin sellaiselta B luokan AA peliltä jota voi odottaa. Lisenssi tuo paljon.



eipä se terminaatori pelikää täällä paskaa sai niskaa ja ei myöskään mitään kiitosta sitä haukuttiin yhtä paljon ja melkein yksi parhaista lisensi peleistä mitä on tehty aina ei kannata luotaa arvosteluihin
 
eipä se terminaatori pelikää täällä paskaa sai niskaa ja ei myöskään mitään kiitosta sitä haukuttiin yhtä paljon ja melkein yksi parhaista lisensi peleistä mitä on tehty aina ei kannata luotaa arvosteluihin
Siis täällähän oli pelaajat sitä mieltä, että se Terminator peli oli ihan hyvä, vaikka sekin oli tuommoinen B luokan peli.
 
Viimeksi muokattu:
Siis täällähän oli pelaajat sitä mieltä, että se Terminator peli oli ihan hyvä, vaikka sekin oli tuommoinen B luokan peli.

Joo saa sitä pelistä ja itsekin pidin paljon mutta ei kukaan voi sanoa etteikö Terminaattori ollut vähän keskinertaista peliä parempi jonka lisenssi oli rakkaudella käytetty. Aivan kuten tässäkin, ei tuosta gameplay pätkästä tihku mikään jättipudjetin peli mutta Robocop lisenssillä ja Peter Wellerin äänellä pääsee hyvin pitkälle. Kaikki äänetkin oli kuin suoraan elokuvasta niin tuo jo hillittömästi fiilistä.
 
Ehkä tuo Robocop vain toimii parhaiten jos on jotain nostalgiaa siihen, jota itsellä ei ole. Toisinkuin Terminaattoriin, jota voisi kyllä joskus kokeilla.
 
Mitä ihmettä lordiksen lisensseille on käynyt? Amazonin tv-sarja oli aivan luokaton ja silti yksi kalleimmista tuotannoista. Ja nyt nämä pari peliä aivan kaameaa sontaa. Shadow of Mordor oli sentäs hauska piriste, mutta sen jatko-osa oli kuin mobiilipeli-tekele.
Joo kieltämättä itseänikin ihmetyttänyt tämä lisenssin raiskaus. Shadow of Mordor oli kyllä varsin viihdyttävä, jatko-osaa en olekaan kokeillut.
 
Joo kieltämättä itseänikin ihmetyttänyt tämä lisenssin raiskaus. Shadow of Mordor oli kyllä varsin viihdyttävä, jatko-osaa en olekaan kokeillut.
Ei kannata! Se tuntuu ennemminkin esiosalta! Kartat ovat toisistaan täysin riippumattomia, pienempiä alueita. Rakennelmat tuntuu oudoilta "generatiivisesti" algoritmin luoneilta satunnaisrakennelmilta. Eri alueiden karttoja sai lisää kun osteli DLC-paketteja, ja oman tiimin örkkejä sai myös ostelemalla loot-boxeja. Peliin tuli myös omien örkkien taistelukouluttaminen, joka oli saakelin hidas tekoälytaistelu kahden örkin välillä, johon pelimoottorin ei todellakaan riittänyt, kun aikaa jäi sivustaseuraajana näkemään kaikki animaatioiden vähyydet.

Shadow of War:n jok'ikinen osa-alue tuntui vain siltä, että ne oli tehty liian hitaasti grindattaviksi, jotta pelaaja turhautuisi jossain välissä ja ostaisi ylihintaisia loot-boxeja. Tästä hyvänä esimerkkinä pelin "lopputaistelu", jossa pelaaja aluksi valtaa yksitellen pelin pääkartan eri alueita ylipitkissä taisteluissa, tämän jälkeen tekoäly alkaa valtaamaan niitä takaisin, jolloin mennään täysin samat taistelut, mutta linnanmuurien sisäpuolella. Jossain välissä pelintekijäkin oli pistänyt päivityksen, jossa lopputaistelujen määrää vähennettiin tai helpotettiin, koska niitä oli oikeasti varmaan parikymmentä.

Ja taisteluja ennen piti tietysti kerätä virtuaalivaluuttaa, joilla ostettiin hyökkäystä varten upgradeja, ja vastaavasti linnan puolustuksia varten linnaan erilaisia suojia yms. Nämä tietysti tuhoutuivat taistelun edetessä, jotta upgradet piti ostaa jok'ikinen kerta uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kannata! Se tuntuu ennemminkin esiosalta! Kartat ovat toisistaan täysin riippumattomia, pienempiä alueita. Rakennelmat tuntuu oudoilta "generatiivisesti" algoritmin luoneilta satunnaisrakennelmilta. Eri alueiden karttoja sai lisää kun osteli DLC-paketteja, ja oman tiimin örkkejä sai myös ostelemalla loot-boxeja. Peliin tuli myös omien örkkien taistelukouluttaminen, joka oli saakelin hidas tekoälytaistelu kahden örkin välillä, johon pelimoottorin ei todellakaan riittänyt, kun aikaa jäi sivustaseuraajana näkemään kaikki animaatioiden vähyydet.

Shadow of War:n jok'ikinen osa-alue tuntui vain siltä, että ne oli tehty liian hitaasti grindattaviksi, jotta pelaaja turhautuisi jossain välissä ja ostaisi ylihintaisia loot-boxeja. Tästä hyvänä esimerkkinä pelin "lopputaistelu", jossa pelaaja aluksi valtaa yksitellen pelin pääkartan eri alueita ylipitkissä taisteluissa, tämän jälkeen tekoäly alkaa valtaamaan niitä takaisin, jolloin mennään täysin samat taistelut, mutta linnanmuurien sisäpuolella. Jossain välissä pelintekijäkin oli pistänyt päivityksen, jossa lopputaistelujen määrää vähennettiin tai helpotettiin, koska niitä oli oikeasti varmaan parikymmentä.

Ja taisteluja ennen piti tietysti kerätä virtuaalivaluuttaa, joilla ostettiin hyökkäystä varten upgradeja, ja vastaavasti linnan puolustuksia varten linnaan erilaisia suojia yms. Nämä tietysti tuhoutuivat taistelun edetessä, jotta upgradet piti ostaa jok'ikinen kerta uudelleen.
Haha, kuulostaa kyllä melkoisen katastrofilta. Muistelinkin että pelaajien antama palaute oli paljon edellisosaa huonompaa, mutta tuo kuulostaa jo surkuhupaisalta :D
 
en ymmärrä miksi ihmiset haukuu pelin jo vaikka kukaan ei ole sitä vielä päässyt pelaamaan
Joillekin riittää se, että se on julkaistu vain väärälle konsolille.
Haha, kuulostaa kyllä melkoisen katastrofilta. Muistelinkin että pelaajien antama palaute oli paljon edellisosaa huonompaa, mutta tuo kuulostaa jo surkuhupaisalta :D
Joo, tää jatko-osa oli ihan vain rahastus. Läpi se tuli pelattua, mutta tuntui ensimetreistä lähtien ihan vaan copy/paste -peliltä, ja pikaisilla uudistuksilla.
 
Ylös Bottom