alakerta
Well-Known Member
Wukongissa aika päätöntä menoa.
Tuo Wukong näytti ihan kiinnostavalta näin Soulsien ja Sekiron ystävänä
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Wukongissa aika päätöntä menoa.
Sama tilanne Molemmista ostin ne hienot spessuversiot mutta ykkönen jo jäi kesken ja kakkosta ole siten aloittanutkaan. Kesken jäi lähinnä sen vuoksi kun puolison kanssa pelattiin ja ei ole ollut oikein sitten aikaa enää pelaillaHitto, kun pitäis ykkönen ja kakkonen pelata myös läpi, mutta ne odottelee edelleen vuoroaan
Nightdive jatkaa klassikoiden remasterointia ja nyt on vuorossa Star Wars helmi.
Persona 5 Tactica gameplaytä.
Robocop gameplaytä. Näyttää juurikin sellaiselta B luokan AA peliltä jota voi odottaa. Lisenssi tuo paljon.
Siis täällähän oli pelaajat sitä mieltä, että se Terminator peli oli ihan hyvä, vaikka sekin oli tuommoinen B luokan peli.eipä se terminaatori pelikää täällä paskaa sai niskaa ja ei myöskään mitään kiitosta sitä haukuttiin yhtä paljon ja melkein yksi parhaista lisensi peleistä mitä on tehty aina ei kannata luotaa arvosteluihin
Siis täällähän oli pelaajat sitä mieltä, että se Terminator peli oli ihan hyvä, vaikka sekin oli tuommoinen B luokan peli.
Gollum saa haastajan, vaikuttaa vielä huonommalta peliltä.
Gollum saa haastajan, vaikuttaa vielä huonommalta peliltä.
Joo kieltämättä itseänikin ihmetyttänyt tämä lisenssin raiskaus. Shadow of Mordor oli kyllä varsin viihdyttävä, jatko-osaa en olekaan kokeillut.Mitä ihmettä lordiksen lisensseille on käynyt? Amazonin tv-sarja oli aivan luokaton ja silti yksi kalleimmista tuotannoista. Ja nyt nämä pari peliä aivan kaameaa sontaa. Shadow of Mordor oli sentäs hauska piriste, mutta sen jatko-osa oli kuin mobiilipeli-tekele.
Wau nyt on kova uutinen! Itse tykännyt tästä sarjasta ihan ekasta julkasusta lähtien.Broken Swordia tulossa niin päivitettynä versiona kuin kokonaan uuttakin seikkailua:
Ensimmäinen Broken Sword saa uusversion nykylaitteille tekoälyn avustuksella – tekeillä myös seikkailupelisarjan kuudes osa
Klassinen seikkailupelisarja tekee paluuta peräti kahden pelin voimin.www.konsolifin.net
Ei kannata! Se tuntuu ennemminkin esiosalta! Kartat ovat toisistaan täysin riippumattomia, pienempiä alueita. Rakennelmat tuntuu oudoilta "generatiivisesti" algoritmin luoneilta satunnaisrakennelmilta. Eri alueiden karttoja sai lisää kun osteli DLC-paketteja, ja oman tiimin örkkejä sai myös ostelemalla loot-boxeja. Peliin tuli myös omien örkkien taistelukouluttaminen, joka oli saakelin hidas tekoälytaistelu kahden örkin välillä, johon pelimoottorin ei todellakaan riittänyt, kun aikaa jäi sivustaseuraajana näkemään kaikki animaatioiden vähyydet.Joo kieltämättä itseänikin ihmetyttänyt tämä lisenssin raiskaus. Shadow of Mordor oli kyllä varsin viihdyttävä, jatko-osaa en olekaan kokeillut.
en ymmärrä miksi ihmiset haukuu pelin jo vaikka kukaan ei ole sitä viellä päässyt pelaamaan
Haha, kuulostaa kyllä melkoisen katastrofilta. Muistelinkin että pelaajien antama palaute oli paljon edellisosaa huonompaa, mutta tuo kuulostaa jo surkuhupaisaltaEi kannata! Se tuntuu ennemminkin esiosalta! Kartat ovat toisistaan täysin riippumattomia, pienempiä alueita. Rakennelmat tuntuu oudoilta "generatiivisesti" algoritmin luoneilta satunnaisrakennelmilta. Eri alueiden karttoja sai lisää kun osteli DLC-paketteja, ja oman tiimin örkkejä sai myös ostelemalla loot-boxeja. Peliin tuli myös omien örkkien taistelukouluttaminen, joka oli saakelin hidas tekoälytaistelu kahden örkin välillä, johon pelimoottorin ei todellakaan riittänyt, kun aikaa jäi sivustaseuraajana näkemään kaikki animaatioiden vähyydet.
Shadow of War:n jok'ikinen osa-alue tuntui vain siltä, että ne oli tehty liian hitaasti grindattaviksi, jotta pelaaja turhautuisi jossain välissä ja ostaisi ylihintaisia loot-boxeja. Tästä hyvänä esimerkkinä pelin "lopputaistelu", jossa pelaaja aluksi valtaa yksitellen pelin pääkartan eri alueita ylipitkissä taisteluissa, tämän jälkeen tekoäly alkaa valtaamaan niitä takaisin, jolloin mennään täysin samat taistelut, mutta linnanmuurien sisäpuolella. Jossain välissä pelintekijäkin oli pistänyt päivityksen, jossa lopputaistelujen määrää vähennettiin tai helpotettiin, koska niitä oli oikeasti varmaan parikymmentä.
Ja taisteluja ennen piti tietysti kerätä virtuaalivaluuttaa, joilla ostettiin hyökkäystä varten upgradeja, ja vastaavasti linnan puolustuksia varten linnaan erilaisia suojia yms. Nämä tietysti tuhoutuivat taistelun edetessä, jotta upgradet piti ostaa jok'ikinen kerta uudelleen.
Joillekin riittää se, että se on julkaistu vain väärälle konsolille.en ymmärrä miksi ihmiset haukuu pelin jo vaikka kukaan ei ole sitä vielä päässyt pelaamaan
Joo, tää jatko-osa oli ihan vain rahastus. Läpi se tuli pelattua, mutta tuntui ensimetreistä lähtien ihan vaan copy/paste -peliltä, ja pikaisilla uudistuksilla.Haha, kuulostaa kyllä melkoisen katastrofilta. Muistelinkin että pelaajien antama palaute oli paljon edellisosaa huonompaa, mutta tuo kuulostaa jo surkuhupaisalta