Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alesta tietenkin ja ennen Game Passia vielä aika paljonkin.

Oli periaate että sitten kun on -50% niin voi ostaa digiä. Nykyään ei edes tarvitse kun "kaikki" tulee Game Passiin.

Ostan myös mieluummin fyysisen kappaleen kiinnostavasta pelistä kuin pelaan GP:n kautta.

Meinasin täyteen hintaan tai julkaisussa.

No ei mutta en edes muista milloin olisin viimeksi maksanut suoratoistoista. Nytkin Applen palvelu ilmaisena monta kuukautta.

Sitten kun maksaa niin yhtä kerrallaan ja katsoo kaiken kiinnostavan ja sitten tilaus pois.

Ja jotenkin leffat ja sarjat ei ole itselle niin tärkeä juttu, kuin pelit, ja muutenkin on fiilis että ne sopii paremmin suoratoistoon ja muuhun digiin kuin pelit.

Ei ne väliin jää mutta en vain maksa täyttä hintaa ja tue täten digiä.
Joo eihän siinä, kukin toki tekee siten, kun näkee itse parhaaksi. Ite tykkään kuitenkin tukea tällaista pientä tekijää, joka tekee vieläpä vähän tällaista niche lajityyppiä ja eteenkin, kun tekee sen näin valtavan hyvin. Mielellään maksan sen täyden hinnan, mikä sekin on tässä tapauksessa mielestäni varsin kohtuullinen alle 40e. Siinä mielessä vähän tekijän puolesta surettaa, että on tätä ”ostan sitten syvästä alesta, koska digi”. Mutta kuten sanoin, jokaisen oma valinta.

Joo eihän siinä, kukin toki tekee siten, kun näkee itse parhaaksi. Ite tykkään kuitenkin tukea tällaista pientä tekijää, joka tekee vieläpä vähän tällaista niche lajityyppiä ja eteenkin, kun tekee sen näin valtavan hyvin.
Tämä digivastaisuus on ollut minulla jo X360-ajasta lähtien, joten ei se nytkään yhden tai parin pelin takia miksikään muutu. Ei vaikka minua itseänikin harmittaa että en "voi" tukea Remedyä tai Mimimiä.

Mitä tukemiseen tulee: olin jo kuukausia sitten googletellut että joko on ennakkotilauksia Gambitille koska tilasin uutiskirjettä ja tiesin pelin olevan tulossa ennen kuin siitä näkyi uutisointia muualla. Samoin olisin ostanut Alan Wake II:sta spessun mutta ei. Kyse ei siis ole siitä ettenkö haluaisi tukea hyviä kehittäjiä ja/tai pelejä vaan siitä mitä en halua tukea.

Toisessa vaakakupissa painaisi siis se että tukisin digiä. Olkoonkin että onhan tuo väistämätön suunta ja voisi yhtä hyvin luovuttaa. Mutta tämä homma on enemmän sellaista omassa mielessä olevaa, että ei tunnu että digissä saisi yhtä paljon vastinetta rahalle. Varmaan jos olisi kasvanut enemmän digiajassa eikä siinä, jossa ne pelit on tottunut saamaan hyllyynsä.

Isoimpia syitä muuten samalla miksi pc-pelaaminen ei kiinnosta yhtään. Jotenkin sen digin ostaminenkaan ei tunnu oikein samalta kuin fyysisen. Olkoonkin että pohjimmaisena se itse peli on tietysti se millä on eniten merkitystä.

Mielellään maksan sen täyden hinnan, mikä sekin on tässä tapauksessa mielestäni varsin kohtuullinen alle 40e. Siinä mielessä vähän tekijän puolesta surettaa, että on tätä ”ostan sitten syvästä alesta, koska digi”. Mutta kuten sanoin, jokaisen oma valinta.
Harmittaa se minuakin mutta ehkä haluan tällä valinnallani myös osoittaa että jos tuovat fyysisen niin olen heti tukemassa sitä. Haluaisin viestiä että on vielä meitä, jotka voidaan maksaa vaikka enemmän että saadaan se fyysinen versio.

Eikö se tuki digi ostokseen ole aina ihan yhtä suuri hinnasta huolimatta?
Aika outo jo lauseena kun vastaus on tavallaan jo mukana: ei tietenkään ole. Jos julkaisija huomaa että digi myy kunnolla vasta -50% alessa ja fyysinen vieläpä myy paremmin niin eikö siinä ole selvä viesti että mistä saisi paremmin rahaa. Sitä viestiä minä haluan sanoa: fyysisestä harkitsisin jopa spessuversioita mutta digiä en osta kuin alesta.

Tämä digivastaisuus on ollut minulla jo X360-ajasta lähtien, joten ei se nytkään yhden tai parin pelin takia miksikään muutu. Ei vaikka minua itseänikin harmittaa että en "voi" tukea Remedyä tai Mimimiä.

Mitä tukemiseen tulee: olin jo kuukausia sitten googletellut että joko on ennakkotilauksia Gambitille koska tilasin uutiskirjettä ja tiesin pelin olevan tulossa ennen kuin siitä näkyi uutisointia muualla. Samoin olisin ostanut Alan Wake II:sta spessun mutta ei. Kyse ei siis ole siitä ettenkö haluaisi tukea hyviä kehittäjiä ja/tai pelejä vaan siitä mitä en halua tukea.

Toisessa vaakakupissa painaisi siis se että tukisin digiä. Olkoonkin että onhan tuo väistämätön suunta ja voisi yhtä hyvin luovuttaa. Mutta tämä homma on enemmän sellaista omassa mielessä olevaa, että ei tunnu että digissä saisi yhtä paljon vastinetta rahalle. Varmaan jos olisi kasvanut enemmän digiajassa eikä siinä, jossa ne pelit on tottunut saamaan hyllyynsä.

Isoimpia syitä muuten samalla miksi pc-pelaaminen ei kiinnosta yhtään. Jotenkin sen digin ostaminenkaan ei tunnu oikein samalta kuin fyysisen. Olkoonkin että pohjimmaisena se itse peli on tietysti se millä on eniten merkitystä.

Harmittaa se minuakin mutta ehkä haluan tällä valinnallani myös osoittaa että jos tuovat fyysisen niin olen heti tukemassa sitä. Haluaisin viestiä että on vielä meitä, jotka voidaan maksaa vaikka enemmän että saadaan se fyysinen versio.

Aika outo jo lauseena kun vastaus on tavallaan jo mukana: ei tietenkään ole. Jos julkaisija huomaa että digi myy kunnolla vasta -50% alessa ja fyysinen vieläpä myy paremmin niin eikö siinä ole selvä viesti että mistä saisi paremmin rahaa. Sitä viestiä minä haluan sanoa: fyysisestä harkitsisin jopa spessuversioita mutta digiä en osta kuin alesta.
Joo, kunnioitan sinun vankkumatonta periaatetta asiassa.

Sellainen on tuohon liittyen vielä sanottava, että tuohan voi olla Mimimi:n tapauksessa etenkin varsin tarkkaan laskettu, että kannattaako sitä fyysistä tehdä. Kuten sanoin niin heidän pelinsä taitaa olla hyvin pienen porukan juttu ja voi olla, että he ovat todenneet, että jos haluat saada pelistä tuottoa sen verran, että pystyvät jatkamaan hommia niin digi on ainut järkevä vaihtoehto. Että pelin painatus fyysisenä, jakelu jne kaikki mitä siihen kuuluu tulee loppuen lopuksi turhan kalliiksi siihen nähden kuinka paljon tämän tyyppiselle pelille on kiinnostusta. Ovat kuitenkin vissiin tämän pelin kanssa myös ekaa kertaa pelin julkaisijakin. Mutta tämä nyt on vain arvailua omalta osaltani, jotain mietittävää kuitenkin. :)

giphy.gif

Tuli tämä nyt ostettua, ku klo 19 aikoihin avautu ja onpahan taas kerran loistava peli Mimimi Gamesiltä! Vahva suositus kaikille stealth-pelien ystäville, kun ei ole edes hinnalla pilattu. 39,95e ja 10% saa vielä plus-jäsenyydellä pois tällä hetkellä. Jos on Desperados 3:n pelannut niin tietää mitä on luvassa mutta eri teemalla ja parannuksilla höystettynä. :)

Desperados 3 iski kovasti ja tämänkin otin nyt Steamista demon muodossa testiin. Viitisen minuuttia testailin Steam Deckillä ja mainiolta ja tutulta vaikuttaa. Pelataan lähipäivinä demo loppuun ja katsotaan lähteekö hankintaan.

Desperados 3 iski kovasti ja tämänkin otin nyt Steamista demon muodossa testiin. Viitisen minuuttia testailin Steam Deckillä ja mainiolta ja tutulta vaikuttaa. Pelataan lähipäivinä demo loppuun ja katsotaan lähteekö hankintaan.
Itselle lähti boksille hankintaan tuohon alehintaan, joka on vielä 4 päivää voimassa. Muutamat arvostelut luin ja kovasti sai kehuja eli jos tälläinen genre kiinnostaa niin ostohousut jalkaan.

P

Paljon maksoi ? Series X?
tarkoitit varmaankin tuota Shadow Gambit: The Cursed Crew:ta? Se oli 35.99, kun normi on 39.99.

Tästä ei ole foorumeilla juuri puhuttu joten en tiedä onko täällä Jet Set Radio faneja mutta pari päivää sitten julkaistiin peli joka on Jet Set Radio 3 kaikessa muussa paitsi nimessä. Bomb Rush Cyberfunk, arvosteluja ei paljon löytynyt mutta Steamissä pelillä on 98% arvio ja yksi 8/10 löytyi Opencriticistä.

Tällä hetkellä löytyy Steamistä ja Switchille mutta Playstation ja Xbox seuraa parin viikon päästä perässä.

Wukongissa aika päätöntä menoa.

Uusi AC Mirage traileri.

Erittäin mielenkiintoisen näköinen looter shooter perse...siis peli.

Granblue Fantasy RPG näyttää loistavalta.

Uusi Mudrunner peli joka on vähän erilainen.

Viimeksi muokattu:
Immortals oli sellainen "ihan kiva", jolle en erityisemmin odotellut jatkoa mutta tuo kuvaus pakostakin aikaansai harmituksen kun ei nyt näe minkälainen se "Wind Waker Elden Ring" on :p

Itse en kyllä saanut pelistä mitään otetta. Cutscenet oli hauskoja mutta gameplay oli tosi tylsää ja peliltä puuttui sielu kokonaan.. Olisin silti mielelläni nähnyt miltä jatko-osa olisi näyttyttänyt.

Ylös Bottom