Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Robocop ensimmäiset 23 min. Näyttää kyllä paremmalta kuin edellisessä esittelyssä. Kuitenkin jotenkin tuntuu ihan väärältä että Robottikyttä käyttää jotain muuta kuin sitä legendaarista asettaan, hyvä puoli on siinä että muissa aseissa on kuluvat panokset ja tuossa perus aseessa loputtomat joten se on varmasti kuitenkin se mitä käytetään eniten.



Pelistä on myös julkaistu demo PC:lle.

Eipä ole itse tuon demon aikana tullut käytettyä muita aseita. Ei Robocop mitään uzeja poimi rikollisilta, vaan vetää omalla pistoolillaan :)

Ihan ok viihdettä tuo ollut, mutta demossa ilmeisesti joku shader compilation bugi ja suorituskyky aika huono. Lupailevat korjausta lähipäivinä.
 
2K jatkaa tutulla linjalla switch pelien kanssa ja on taas ilmeisesti valinnut sen halvimman ja pienimmän pelikortin koon sillä borderlands 3:n fyysinen versio vaatii pelin kotelon mukaan 62gt latauksen.
https://mynintendonews.com/2023/10/...sical-copy-needs-at-least-62gb-of-free-space/

Tekijät oli twiitanneet, että tuo koko oli ilmoitettu silloin kun kannet meni printtaukseen ja sen jälkeen saatiin paketin koko supistettua 24gt kokoiseksi.
Joten kaikki mahtuisi 32gt kortille, mutta eihän sitä tietenkään käytetä vaan sun täytyy edelleen ladata 12gt dlc paketti yhden gamefaqs käyttäjän mukaan joka tuon oli ostanut.
 
Tulipahan testattua Robocopin demoa ja jos saavat pelin teknisesti hiottua kuntoon (eli poistaa sen stutteroinnin) niin tämä tulee olemaan ihan yhtälailla herkkua Robocop faneille mitä Terminator oli sen ystäville. Robocop itse tuntuu kävelevältä tankilta, ei istuta nurkkien tai suojien takan vaan mennään huoneeseen sisään ja ammutaan kaikki mikä liikkuu. Hahmon liikkeessä on raskautta jotta tuntee ohjaavansa painavaa hahmoa mutta tähtäämine on kuitenkin sulavaa ettei se tunnu tahmealta pelata. Robocop tunnelma on kyllä täydellisesti tehty tässä ja peli on myös todella väkivaltainen kun verta roiskuu jokapuolelle jengiläisiä listiessä.

Peli on näyttävä PC:llä ja äänipuoli on erinomainen, ääninäyttelijät ei tietenkään ole mitään AAA luokkaa mutta ne toimii eikä häiritse liiemmin. Sivutehtäviäkin demosta löytyy mutta jätin ne tekemättä jos jossain välissä testais uusiksi jos ja kun korjaavat sen stutteroinnin pois koska se syö paljon peli-iloa. Kyllähän kunnon Robo peliä on odotettu vuosikymmeniä ja nyt vihdoin tuntuu että olisi tulossa sellainen mitä kehtaa pelata. Itsellä ainakin oli hauskaa sen tunnin mitä demon parissa vietin.
 
Tää Robocop demo yllätti. Pari tuntia meni heilahtaen kun pelasi sivutehtävineen. Tosi hyvä. Pelattavuus, äänet ja tehtävät mielenkiintoisia. Jos nyt jostain pitää mainita niin hahmojen suut eivät oikein natsaa puheen kanssa, että se ei ole parhaimmistoa. Ostoslistalle muistiin, mutta PS5 taidan tämän ostaa.
 
Eipä ole itse tuon demon aikana tullut käytettyä muita aseita. Ei Robocop mitään uzeja poimi rikollisilta, vaan vetää omalla pistoolillaan :)

Ihan ok viihdettä tuo ollut, mutta demossa ilmeisesti joku shader compilation bugi ja suorituskyky aika huono. Lupailevat korjausta lähipäivinä.
onko tästä pelistä jossakin jokin pelattava demo olemassa vai ei
 
Lollipop Chainsaw remake ei ole enään remake vaan remaster. Koska fanit pyysivät...Ei siinä, itselle kelpaa kyllä 4k 60+ fps versio alkuperäisestä. En vaan tiedä kuka pyysi tästä remasteria remaken sijaan.

On kyllä kieltämättä outo pyyntö minustakin. Kelpaa silti minullekin, mutta hinnan pitää olla kyllä varsin alhaalla, ennen kuin tulee ostettua. Alle 30 egeä. Mielellään lähempänä 20 egeä.
 
Lollipop Chainsaw remake ei ole enään remake vaan remaster. Koska fanit pyysivät...Ei siinä, itselle kelpaa kyllä 4k 60+ fps versio alkuperäisestä. En vaan tiedä kuka pyysi tästä remasteria remaken sijaan.

"Meillä ei muuten ole rahaa tehdä täyttä remakea, mitä tehdään?"
"Ai perkule. No tuota, onko kukaan toivonut meidän tekevän ihan vaan remasteroinnin?"
"Joo, yks Pena."
"Noniin, pistetääs lehdistötiedote matkaan, että pelaava yleisö pyysi meitä tekemään remasterin remaken sijasta. Fixed!"
 
Kyllä mä ainakin otan mieluummin remasterin. Olettaen, että kaikki todellakin pysyy ennallaan ja ainoastaan teknistä puolta ehostetaan.
Remake kun olisi aivan varmasti muutettu paremmin "modernille yleisölle sopivammaksi" joten kaikki seksikkäimmät asut olisi varmasti poistettu, pomojen dialogissa ei varmasti olisi termejä cunt, whore ja muuta vastaavaa kun joku uniikki lumihiutale saattaa pahoittaa mielensä.
Tosin sama kohtalo saattaa olla remasterillakin, mutta toiveikkaampi mä sen suhteen olen.

Kunnon resoluution nosto sekä antialisointi ja hintaa korkeintaan 39e niin mä ostan heti julkaisussa jos mitään ei ole menty muuttamaan ja peli toimii kuten kuuluu.
 
  • Like
Reactions: Zak
Ylös Bottom