Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Ensi viikolla esitellään uusi Kingdoms Come peli. 18.4


KCD jäi itsellä kesken (konsoliversiot heikkoja ja itse en jaksanut PC:llä pelata peliä niin paljon), mutta oli kyllä mukava poikkeus pelialalla sen realistisella otteella. Uusi peli kiinnostaa ehdottomasti.

Xbox One X:llä tuo ykkönen pyöri julkaisussa ihan hyvin ja näyttikin hyvältä. Oli tuon ilmestymusvuotensa ehdottomasti parhaita pelejä omaan makuuni. Pitäisi pelin DLC:t pelailla kyllä kanssa, ne vielä kokematta.
 
KCD on itselleni yksi upeimmista pelikokemuksista ja rakkaimmista peleistä. Se tuli aivan puskista ja yllätti täydellisesti. Mikään peli ole imenyt mukaansa samalla tavalla. Joten jatkoa on todellakin toivottu ja odoteltu. Mutta vielähän ei ole saatu täyttä varmuutta siitä onko kyseessä jatkoa KCD:lle vai onko kyseessä joku uusi tuotos.
Minulle kyseinen peli oli myöskin käsittämättömän hieno kokemus. Yksi parhaita pelaamiani pelejä, vaikka jostain kumman syystä peli oli minulta unohtunut tuolta 50 parhaan pelaamani pelin listalta täällä foorumilla. Jälkeenpäin harmittelin asiaa, kun olisi itse asiassa kuulunut ainakin top 20:een tai ehkä jopa top 10:een.
Xbox One X:llä tuo ykkönen pyöri julkaisussa ihan hyvin ja näyttikin hyvältä. Oli tuon ilmestymusvuotensa ehdottomasti parhaita pelejä omaan makuuni. Pitäisi pelin DLC:t pelailla kyllä kanssa, ne vielä kokematta.
Itse pelasin pelin läpi aikoinaan pleikkari 4 prolla, ja on se sinänsä todettava, että suorituskykyongelmia oli ajoittain. Mutta eivät ne peli-iloani syöneet ollenkaan. Niin hienosti toteutettu peli maanläheisyytensä ja historiallisen aikansa sekä paikkojensa ansiosta. Niin hieno kokemus oli tosiaankin, että ostin pelin pikkurahalla alesta boxillekin, ja ajattelin, että pelaisin sen joskus vielä uudelleen siis boxillakin. Todella harvojen pelien kohdalla voisin kuvitella pelaavani jo kerran läpäisemäni pelin uudellen alusta loppuun, mutta tämän pelin kohdalla siihen on kyllä ehdottomasti valmius.
 
Viimeksi muokattu:
bafkreibg3lzygahsoied4mzbauuu7hvbbsamas2awp5sdmxet7mjqd3yuu@jpeg

Viime aikoina kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky
 
3 päivää ja sitten mennään tätä onkin odotettu siitä asti kun peli esiteltiin, eli Orin tekijöiden ARPG souls like peli tulee Early Acccessiin steamiin, mitä olen pelistä nähnyt gameplaytä ja videoita kun eri ihmiset peliä pelaavat, niin tässä on yksi tämän vuoden parhaita indie pelejä, ja taisi Fextra sanoa että tämä on previewin perusteella paras indie souls like peli mitä hän on pelannut, no onhan Ori yksi genrensä parhaimmista,, peli tosiaan käyttäytyy ku Souls Like mutta itemisaatio on enemmän ARPG:mainen, peli sisältää myöskin housing ja Survival elementtejä ja peli on visuaalisesti ihan älyttömän kaunis. ainoa sellainen pieni miinus ehkä on tuo Early Accessin hinta eli näillä näkymin se on 39,99 ja näillä näkymin Early Access sisältää vain pelin ensimmäisen ACT:n, joten jää nähtäväksi että paljon tässä on sitten lopulta pelattavaa.





 
Viimeksi muokattu:
Kaksi mielenkiintoista peliä julkistettu justiinsa.

Todella symppis robosushittelu Rolling Hills. Xbox ja PC.



Päheältä näyttävä toimintaroguettelu Atomic Owl. Joka alusta.

 
Viimeksi muokattu:
Uusi Mafia peli on ilmeisesti tulossa. Kyllä kelpaa.

 
Uusi Mafia peli on ilmeisesti tulossa. Kyllä kelpaa.

Kyllä todellakin kelpaa. Vaikka näissä peleissä on ollut ongelmia, mutta on silti oma koukkunsa aina ollut. Tarinat ovat myös olleet aika laadukkaita.
 
Ylös Bottom