Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kuulosta hyvältä, jos on sata tuntia lähes pelkästään pomoja. Niiden väliset alueet ovat tämän ennakon mukaan pieniä:


Itse jään kyllä odottamaan arvioita. Fromin kenttäsuunnittelu on 11/10.
Itse toivoisin tuon olevan tiukka 20-30h. Ei oikein jaksa pidempiä kun noita pelejä on niin perkeleesti mitä pitäisi pelata, enkä tykkää jättää kesken mitään. FF VII rebirth on vieläkin pelaamatta vaikka seiska on mun mielestä yksi parhaita pelejä ikinä. Tämän suhteen odotukset on kyllä kokoajan nousseet ja taitaa olla itselle jopa se kiinnostavin tällä hetkellä.

Edit. Sieltä näköjään ehdittiinkin jo vastata tähän pelin pituuteen.
 
Ei kuulosta hyvältä, jos on sata tuntia lähes pelkästään pomoja. Niiden väliset alueet ovat tämän ennakon mukaan pieniä:


Itse jään kyllä odottamaan arvioita. Fromin kenttäsuunnittelu on 11/10.
Samaa mieltä. Vaikka tän genren peleistä pidänkin niin pakko odotella arvioita ja pelikokemuksia ennen ostoa.
 
Ei kuulosta hyvältä, jos on sata tuntia lähes pelkästään pomoja. Niiden väliset alueet ovat tämän ennakon mukaan pieniä:


Itse jään kyllä odottamaan arvioita. Fromin kenttäsuunnittelu on 11/10.
Toi level designhan on se isoin haaste näissä soulslikeissä ja useimmiten se syy et miks muitten ku Fromin kehittämät pelit tuntuu aina vähän siltä ku jotain puuttuis. Bossithan niissä on yleensä kondiksessa, mut sit se kenttädesign on yksinkertasta tai jopa hölmöä ja siitä sit puuttuu kokonaisuudesta tosi paljon.

Harmi sinänsä jos tässä on toi isona ongelmana, se nimittäin sit samantien aiheuttaa sen et mua kiinnostaa tää aika vähän.
 
Tekijäthän on toistellut moneen kertaan, että tämä ei ole mikään soulslike. Tämä vaan tuntuu silti sitkeästi jumittavan jengin mielessä.

Peli on näyttänyt trailereissa erittäin hyvältä mutta joku tässä silti vähän epäilyttää. Nyt viimeisimpänä tuo, että vain PC version koodia on jaeltu arvostelijoille ja PS5 kuvaa ei olla nähty vielä ollenkaan. Lisäksi huolettaa, että tämä on pelkkä boss rush peli, jossa edetään tiukassa putkessa.

Katselen siis itse ainakin rauhassa arviot ja kommentit konsoliversiosta ennen, kun harkitsenkaan ostoa. Toivotaan kuitenkin, että peli olisi hyvä ja saisi uutta pelattavaa taas. Ollut nyt omalla kohdalla vähän hiljaisempaa uusien hyvien pelien kanssa viime aikoina.
 
Tango Gameworks ja Hifi Rush herää eloon. Pubg kehittäjä osti studion ja pelisarjan oikeudet. Se osa Tangoa joka ei ole vielä uudessa studiossa saa palata takaisin. Krafton toimi esim. Caliisto Protocolin julkaisijana joten mahdollisuudet Hifi Rush sarjan jatkolle on olemassa.

 
Aijai torstaina mennään, kun peli joka tunnetaan paremmin nimellä Rear Sekai jota onkin sanottu Rune Factory 6:ksi julkaistaan vihdoin lännessä, itse kun tämä Fantasy Live sim sattuu olemaan omia lempigenrejä odottelen tätä aikalailla.





muutenkin tekijä teami on suhteellisen kova

Remember Rear Sekai? The new game from Yoshifumi Hashimoto, the producer known for the Rune Factory series and several STORY OF SEASONS titles, along with his team at Hakama Inc., brings a hack-and-slash RPG with a top-down view reminiscent of classic Rune Factory. The game features contributions from Motoi Sakuraba (composer for the Tales series and Star Ocean), Shie Nanahara (artist from Samurai Warriors 5), and Minako Iwasaki (character designer from the Rune Factory series), under the banner of Bushiroad.
 
Viimeksi muokattu:
Halloween-elokuvat kääntyvät peliksi!

Michael Myers jahtaa kohta pelaajia jopa kahden pelin verran. Käsittääkseni Halloween ei ole kääntynyt aiemmin viralliseksi peliksi, ellei Dead by Daylightia lasketa. Joku fanitekele on myös olemassa Enpä nyt tiedä mitä tältä odottaa, mutta mielekiinnolla odotan näitä.
 
Wukongista lisää leakkejä ihan hyvältä kuulostaa, pari sellaista asiaa mitkä saa ehkä itseä vähän varautuneeksi, mut overal kuulostaa erittäin God Of War:lta. mihin olenkin peliä jo useasti verrannut.


So a friend of mine has talked with a reviewer (they’re close friends) to get some information about the game. I didn’t ask about the story or the final boss since i don’t want to spoil myself. Before you ask, i’ve created this account because i don’t want to get banned from this sub on my main because of not having a source or whatever. It's up to you whether you believe me or not, reviews are coming out this week anyway.

•It took him around 25 hours to beat it but he didn’t to all the side stuff. It’s safe to say at least 30 hours for 100% completion.

•Graphics look similar to the last trailers, don’t worry about that.

•He had some stutters and frame rate drops despite playing on a pretty high pc but it’s nothing like DD2 or Jedi Survivor.

•It’s much easier than soulslikes. There are a few challenging bosses but not like Malenia level hard.

•He didn’t really care about the story before playing the game but he liked it. You might like it more if you are familiar with JttW or chinese mythology.

•There are a lot more cutscenes compared to typical soulslikes, but it’s sometimes hard to understand what they are talking about or what is going on. There’s a chance that’s because he had no idea about the caracters or the myth.

•English dubbing is not bad, but don’t expect Fromsoft level voice acting.

•Decent amount of npcs and quests. They are not that hard to follow.

•More than 50 transformations. Each of them are unique and fun.

•Wukong has some cool skills and spells, but not many. It gets repetitive and possibly boring at some point if you don’t use transformations.

•Great amount of enemy and boss variety. Especially some boss designs are one of the best he has seen. It exceeded his expectations but he wishes they were a bit more challenging. Even though some of them are reused, there are still a lot of bosses.

•Level design is pretty linear but there are some explorable optional areas. It’s not a boss rush but it’s possible to play it that way.

•Levels are not interconnected.

•Overall, he says it’s the best game he has played this year (excluding SotE) and definitely a goty contender despite some flaws.
 
Aikaisemmin saimma päivän, nyt myös kellonajan. Perjantaina klo 17.00 tulee PC arviot.


Pidetään peukut pystyssä. Jos arvosana on 70 paremmalla puolella yleisesti, niin aika varmasti menee joskus ostoon.

Peli näyttää nähdyn perusteella kyllä hienolta ja jollain tapaa uniikilta. Onneksi ei ole Souls-like.
 
Wukongista lisää leakkejä ihan hyvältä kuulostaa, pari sellaista asiaa mitkä saa ehkä itseä vähän varautuneeksi, mut overal kuulostaa erittäin God Of War:lta. mihin olenkin peliä jo useasti verrannut.


So a friend of mine has talked with a reviewer (they’re close friends) to get some information about the game. I didn’t ask about the story or the final boss since i don’t want to spoil myself. Before you ask, i’ve created this account because i don’t want to get banned from this sub on my main because of not having a source or whatever. It's up to you whether you believe me or not, reviews are coming out this week anyway.

•It took him around 25 hours to beat it but he didn’t to all the side stuff. It’s safe to say at least 30 hours for 100% completion.

•Graphics look similar to the last trailers, don’t worry about that.

•He had some stutters and frame rate drops despite playing on a pretty high pc but it’s nothing like DD2 or Jedi Survivor.

•It’s much easier than soulslikes. There are a few challenging bosses but not like Malenia level hard.

•He didn’t really care about the story before playing the game but he liked it. You might like it more if you are familiar with JttW or chinese mythology.

•There are a lot more cutscenes compared to typical soulslikes, but it’s sometimes hard to understand what they are talking about or what is going on. There’s a chance that’s because he had no idea about the caracters or the myth.

•English dubbing is not bad, but don’t expect Fromsoft level voice acting.

•Decent amount of npcs and quests. They are not that hard to follow.

•More than 50 transformations. Each of them are unique and fun.

•Wukong has some cool skills and spells, but not many. It gets repetitive and possibly boring at some point if you don’t use transformations.

•Great amount of enemy and boss variety. Especially some boss designs are one of the best he has seen. It exceeded his expectations but he wishes they were a bit more challenging. Even though some of them are reused, there are still a lot of bosses.

•Level design is pretty linear but there are some explorable optional areas. It’s not a boss rush but it’s possible to play it that way.

•Levels are not interconnected.

•Overall, he says it’s the best game he has played this year (excluding SotE) and definitely a goty contender despite some flaws.
Hyvältä kuulostaa. Jäi häiritsemään minkä pelin lyhenne on sote ?
 
Vain reippaat 14 vuotta pelin julkaisun jälkeen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ehkä tämä antaa toiveita, että jonakin päivänä nähdään RDR2:n päivitetty versio nykykonsoleille.
 
Tämä peli ei varsinaisesti ole uusi, mutta nyt siitä viimein tulee virallinen fyysinen julkaisu, niin Pohjois-Amerikan kuin Euroopan markkinoille. Kyseessä siis Final Fantasy I-VI Collection, jonka hinnat ovat olleet turhankin korkealla huonon saatavuuden takia. Julkaisu 8.10.

Palaan vielä hetkeksi tämän Final Fantasy I-VI Collectionin pariin. Nyt on ilmeisesti mennyt tieto eteenpäin myös Play-Asiaan, että kohta tätä saa muuallakin maailmassa kauppojen hyllyltä ja näin ollen hurja 94€ hinta on tippunut 59 euroon. No, ainakin tarjouksen ajaksi.
 
Toi level designhan on se isoin haaste näissä soulslikeissä ja useimmiten se syy et miks muitten ku Fromin kehittämät pelit tuntuu aina vähän siltä ku jotain puuttuis. Bossithan niissä on yleensä kondiksessa, mut sit se kenttädesign on yksinkertasta tai jopa hölmöä ja siitä sit puuttuu kokonaisuudesta tosi paljon.

Harmi sinänsä jos tässä on toi isona ongelmana, se nimittäin sit samantien aiheuttaa sen et mua kiinnostaa tää aika vähän.
Omalla kohtaa on tämä Kiinalainen mytologia ja kaikki nämä eläin jutut jotka ei tosiaankaan kiinosta yhtään vaikka peli näyttääkin muuten ihan hienolta
 
Viimeksi muokattu:
Black Myth: Wukong nälkää voi helpottaa/kasvattaa katsomalla Journey to The West elokuvat joihin peli pohjautuu enemmän tai vähemmän. Tai itseasiassa peli pohjautuu käsittääkseni Journey to The West novelliin enemmänkin.

 
Ylös Bottom