Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli testattua tuota SAO Fractured Daydream betaa. Olen sarjan suuri fani ja aikaisemmat pelituotokset on olleet korkeintaan keskinkertaisia mutta tämä yllätti laadullaan totaalisesti. PC versio japanilaiselta studiolta missä on ultrawide tuki, meinas leuka loksahtaa lattiaan kun tämän huomasin. Muutenkin peli pyörii hyvin ilman mitään DLSS/FSR tai framegen asetuksia, eihän se mikään kaunis ole mutta pääasia että pyörii hyvin ja ultrawide toimii.

Pelaaminen oli todella hauskaa vaikka en näistä online jutuista juuri välitä niin tämän parissa oli todella todella hauskaa. Kyllähän se meni välillä sellaiseksi valoshowksi ettei mitään nähnyt kun 20 pelaajaa bossia vastaan. Oli myös hyvää tiimityötä tuntemattomien kanssa kun autettiin ylös jos kuoli ja muuta. Aika hukassahan tässä alkuun olin mutta alkoi lopussa vähän pääsee sisälle.

Mentiin varovaisesta katsotaan nyt mitä tulee koska olen kuitenkin SAO fani vaikka aikaisemmat pelit tosiaan eivät mitään hyviä ole olleet -> Melko varmasti ostoon kunhan tarpeeksi halvalla saa jos nyt ei tarinamode ole täysi pannukakku.
 
Täällä kanssa tuli vedettyä pari rundia molempia moodeja tuossa SAO betassa ja olihan se ihan viihdyttävää. Olen kuitenkin aina pelannut SAO pelejä vain yksinpeliosuutensa takia ja yleensä useampi vuosi julkaisun jälkeen niin voipi olla että ei löydy enää pahemmin pelaajia 20 pelaajan moodeihin sittenkun tuo peli tulee itse ostettua.

Muuten oli kyllä oikein hyvän tuntuinen. Viimeisin SAO peli oli jotenkin niin tönkkö etten päässyt siinä muutamaa tuntia pidemmälle, mutta tämän uuden pelattavuus oli niin sulavaa ja sujuvaa että odotukset kyllä nousi.
 
Nyt on 6h SAO: Fractured Daydream betaa takana ja kyllähän tässä on suunnattomasti imua. Tämä on aika täydellinen hahmonkehitys loot grindi ollut betan perusteella joka toimii omaan makuun. Vielä kun tässä on yhdistetty monen SAO pelin eri taistelumekaniikat yhteen peliin (Maassa taisteleminen, lentäminen ja aseet) niin tuntuu että vaihtelua on todella paljon koska jokainen erilainen pelityyli tuntuu niin erilaiselta pelata. Kokeillut olen Asunaa, Leafaa ja Shinonia, jokainen ollut täysin erilainen pelikokemus. Lootti on erittäin merkittävä osa hahmon kehitystä koska levelit ei tuo juuri mitään parannusta.

Lopullisessa pelissä yli 20 eri hahmoa ja asuja saa vaihdella ristiin rastiin joten erilaisia hahmojakin voi tehdä eikä tarvi aina turvautua tuttuun ja turvalliseen ulkonäköön. Vielä kun maksimoit hahmon lvl 30 niin saat sen erikoistaidon käyttöön muille hahmoille.

Jos tarinalla on pituutta sen vähintään 25-30h niin eiköhän tämä ostoon lähde sen verran on ollut vakuuttavaa menoa.

Edit: Lisätään sen verran että olen tosi yllättynyt siitä miten paljon pidän pelin moba tyylisestä pelattavuudesta missä jokainen pelikerta aloitetaan nollasta ja hahmoa pitää kehittää sen rundin aikana että saa kyvyt auki.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom