Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Persona 6 huhuja. Vahvistaa samoja asioita kuin on ennenkin kuultu. Teema väri on vihreä, teemana on musta ja valkoinen. Kaksi eri päähahmoa mutta älä odota että niillä pelataan saman verran. Semi avoin maailma ja muuta. Tähtää ensi kesäksi ja paljastus Game Awardissa.

Oishan tälle jo aikakin. Samalla huhutaan 2025 julkasua, tarkemmin 2025 kesälle. Atlus varmasti haluaa välttää P5 ja SMT5 skenaariot missä peli julkistetaan liian ajoissa, mutta toi olis kyllä aika reipas tahti julkistuksesta julkasuun. P5 tosin piti aluks tulla 2014 talvella ja viivästykin siitä kokonaiset 2 vuotta että edes Japanissa julkaistiin.

Noh, toivotaan että pitäis paikkaansa. Päähenkilöiden nimet kuulostaa jokseenkin keksityiltä, eikä näissä yleensä oo varsinaisia nimiä niille annettu vaan pelaaja päättää ne, kaanonin mukaset nimet paljastetaan myöhemmin eri mediatuotteiden kautta. Mut se et kaks päähahmoa joista naisella pelataan huomattavasti vähemmän kuulostaa kyllä just niin Atlus-tempaukselta et sen voi jopa uskoakkin.

Mutta sitä on myyty remake nimellä ihan vuodoissa.

Tuostavoi katsoa mitä on projekt memoria jos ei tiedä mitä odottaa.

Niin tuo memoria on fanituotos. Se mitä square väitetysti/oletetusti tekee voi olla jotain ihan muuta. Ei kannata olettaa että näyttää lähellekään tuota. Tekeekö Square edes mitää oikeesti? Onko siitä heiltä itseltään jotain virallista?

Niin tuo memoria on fanituotos. Se mitä square väitetysti/oletetusti tekee voi olla jotain ihan muuta. Ei kannata olettaa että näyttää lähellekään tuota. Tekeekö Square edes mitää oikeesti? Onko siitä heiltä itseltään jotain virallista?

Voisin olettaa että jos vuotaja sanoo että remake muistuttaa projekt memoriaa niin siitä saa aika hyvän kuvan mitä voi olla tulossa jos vaan lähteet on aitoja.

Minä kun luulin, että tuo IX:n remake kuopattiin, kun nämä huhut olikin vain ne XIV:n IX-teemaiset jutut mitä Dawntrailissa oli jonkin verran. Yoshi P vielä sanoi, ettei hänellä ole mitään tekemistä koko remaken kanssa.

En kyllä usko, että mitään remakea on edes tulossa, kun VII-sarjakin on vielä kesken. Ja eikös tästä ole joku anime tulossa?

bafkreibzrejsrmgajxzk5gt5czzxco2hlmt7lzypycpblaeldpvhizfave@jpeg

bafkreihxl5grd7hpda62sv3pnwvxo6m53ygqqk33laupn637rvjn3qugzi@jpeg
Viikolla 38 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

Kun on ollut puhetta että uusinta Battlefieldiä pääsee porukka testailee alkuvuodesta niin tulisikohan Game Awardsissa sitten julkistustraileri. Toivottavasti sitä tuhoutuvuutta on sitten paranneltu huomattavasti. Ja sitten vielä lisäävät dynaamisemman Fortification toteutuksen hieman vapaammalla rakentamisella pienin suojamuurien/rakennelmien pystyttämiseen niin sillä saa sitten matalaksi vedettyjä paikkoja muutettua hieman suojaimaisemmiksi.

Tullut tuossa tänään testailtua open betaa/demoa kovana, Sword art online anime fanina peliä ja tykkään kyllä pelistä, pelissä on paljon samaa kun gran Blue fantasy Relinkissä. tosin myöskin eroja löytyy esim coop missionit on 20 pelaajan setti, eli yhteensä on 5 grouppia samassa sectionissa tekevät yhteistyötä keskenään ja suorittavat questiä yhdessä. lopussa sitten tapetaan yhdessä bossi 20 pelaajan voimin. pelistä on sitten myöskin Raidit jossa taistellaan bossia 20 pelaajan voimin suoraan bossia vastaan.

open beta on siis ladattavissa nyt ainakin nyt boxilla, PSN:lla ja Steamistä. jos peli tarjoaa vaan tarpeeksi contenttia niin enköhän minä tämän jossain vaiheessa hommaa, harmillisesti peli kumminkin julkaistaan vähän pahaan aikaan muiden pelien kannalta, näyttäisi siltä että tässä tulossa vihdoin sellainen SAO game jota olen pitkään halunnat. pelissä on myös story mode vielä erikseen jota demossa ei pääsekkään testaamaan, myöskin kaikki hahmot eivät ole mukana pelissä

Kyllähän tuo sen verran koukuttaa että eikun takaisin pelaamaan, varsinkin kun weapon ja accessoriesit carry full gameen

Tuli testattua tuota SAO Fractured Daydream betaa. Olen sarjan suuri fani ja aikaisemmat pelituotokset on olleet korkeintaan keskinkertaisia mutta tämä yllätti laadullaan totaalisesti. PC versio japanilaiselta studiolta missä on ultrawide tuki, meinas leuka loksahtaa lattiaan kun tämän huomasin. Muutenkin peli pyörii hyvin ilman mitään DLSS/FSR tai framegen asetuksia, eihän se mikään kaunis ole mutta pääasia että pyörii hyvin ja ultrawide toimii.

Pelaaminen oli todella hauskaa vaikka en näistä online jutuista juuri välitä niin tämän parissa oli todella todella hauskaa. Kyllähän se meni välillä sellaiseksi valoshowksi ettei mitään nähnyt kun 20 pelaajaa bossia vastaan. Oli myös hyvää tiimityötä tuntemattomien kanssa kun autettiin ylös jos kuoli ja muuta. Aika hukassahan tässä alkuun olin mutta alkoi lopussa vähän pääsee sisälle.

Mentiin varovaisesta katsotaan nyt mitä tulee koska olen kuitenkin SAO fani vaikka aikaisemmat pelit tosiaan eivät mitään hyviä ole olleet -> Melko varmasti ostoon kunhan tarpeeksi halvalla saa jos nyt ei tarinamode ole täysi pannukakku.

Täällä kanssa tuli vedettyä pari rundia molempia moodeja tuossa SAO betassa ja olihan se ihan viihdyttävää. Olen kuitenkin aina pelannut SAO pelejä vain yksinpeliosuutensa takia ja yleensä useampi vuosi julkaisun jälkeen niin voipi olla että ei löydy enää pahemmin pelaajia 20 pelaajan moodeihin sittenkun tuo peli tulee itse ostettua.

Muuten oli kyllä oikein hyvän tuntuinen. Viimeisin SAO peli oli jotenkin niin tönkkö etten päässyt siinä muutamaa tuntia pidemmälle, mutta tämän uuden pelattavuus oli niin sulavaa ja sujuvaa että odotukset kyllä nousi.

Nyt on 6h SAO: Fractured Daydream betaa takana ja kyllähän tässä on suunnattomasti imua. Tämä on aika täydellinen hahmonkehitys loot grindi ollut betan perusteella joka toimii omaan makuun. Vielä kun tässä on yhdistetty monen SAO pelin eri taistelumekaniikat yhteen peliin (Maassa taisteleminen, lentäminen ja aseet) niin tuntuu että vaihtelua on todella paljon koska jokainen erilainen pelityyli tuntuu niin erilaiselta pelata. Kokeillut olen Asunaa, Leafaa ja Shinonia, jokainen ollut täysin erilainen pelikokemus. Lootti on erittäin merkittävä osa hahmon kehitystä koska levelit ei tuo juuri mitään parannusta.

Lopullisessa pelissä yli 20 eri hahmoa ja asuja saa vaihdella ristiin rastiin joten erilaisia hahmojakin voi tehdä eikä tarvi aina turvautua tuttuun ja turvalliseen ulkonäköön. Vielä kun maksimoit hahmon lvl 30 niin saat sen erikoistaidon käyttöön muille hahmoille.

Jos tarinalla on pituutta sen vähintään 25-30h niin eiköhän tämä ostoon lähde sen verran on ollut vakuuttavaa menoa.

Edit: Lisätään sen verran että olen tosi yllättynyt siitä miten paljon pidän pelin moba tyylisestä pelattavuudesta missä jokainen pelikerta aloitetaan nollasta ja hahmoa pitää kehittää sen rundin aikana että saa kyvyt auki.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom