Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koska nimestään huolimatta Konsolifinissä voidaan ihan hyvin keskustella myös PC-peleistä, kuten monista muistakin asioista.

Miksi muuten näin? En itse pelaa PC:llä mutta sopisikai tähän ketjuun PC uutuudetkin mukaan.
Tää ketju perustettiin nelisen vuotta sitten, kun jengi ei oikein osannut päättää, mihin ketjuun tulevista monialustapeleistä kirjoittaisivat. Konsoliperinteet on vahvana, joten otsikkoon päätyivät vain konsolivalmistajat. Tiedä häntä, kumpi se olisi pienempi paha; sallia PC-pelit tässä ketjussa vai karsinoida ne johonkin omaansa.

Ehdottomasti tähän pitäisi voida heittää myös tulevien PC pelien juttuja. Onhan tämä sentään suomen pelaamisen kehto eli PC otsikkoon myös. Tämä on todella luettu ketju niin kyllähän tuohon PC mahtuu myös.

Siltä kannalta järkevää tuoda PC pelitkin tähän että meillä on jokaiselle konsolille oma peliketju myös. Tai sitten tekee "PC only" peliketjun koska tuonne yleiseen PC ketjuun ne pelit hukkuu helposti. En tiedä kumpi teistä olisi parempi.

juu itsellekin tulee tuosta yleisestä pc ketjusta enemmän mieleen että siellä keskustellaan yleisesti pc:stä, Hardwaresta kuten uusista näytönohjaimista ja Prossuista yms, niin sen takia olen itse heittänyt pc julkaisuja tähän ketjuun, varsinkin kun nykyään tosi moni pc peli tulee myös konsoleille jossain vaiheessa. voihan se olla että tämäkin collection tulee jossain vaiheesa myös konsoleille, koska tulihan sille myöskin Age of Empiret ja muita strategia pelejä.

Vähän tehdään taas täällä kärpäsestä härkästä. Mahtaako tässä ketjussa olla edes joka kymmenes sivu yhtä viestiä jossa hehkutetaan saapuvaa peliä, joka olisi vain PC exclu. Harvassa taitavat ne pelit muutenkin olla tämä päivänä.

Eikö niitä harvoja viestejä tosiaan pysty vaan ohittamaan ?

Vähän tehdään taas täällä kärpäsestä härkästä. Mahtaako tässä ketjussa olla edes joka kymmenes sivu yhtä viestiä jossa hehkutetaan saapuvaa peliä, joka olisi vain PC exclu. Harvassa taitavat ne pelit muutenkin olla tämä päivänä.

Eikö niitä harvoja viestejä tosiaan pysty vaan ohittamaan ?
Samaa mieltä :)

bafkreiehyni4zloqe46edut3lxbceo2wpytyhx5cmtmnu4n4er6o7d5psy@jpeg

bafkreie2wipa7n64ct4xexzjt7nl3fo2vlc2aqjgvqydbrznc4w45b5vnu@jpeg
Viikolla 46 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

The Thaumaturge ilmestyy 4.12.2024 konsoleille ja ennakkotilattavissakin jo. Löytyy myös demo halukkaille. Itse XSX:llä kokeilin ja laitoinkin jo ennakkotilaukseen. Kyseinen peli kiinnosti jo aikoinaan kun julkaistiin PC:lle, mutta koska en omista peli-PC:tä, on tämä konsolijulkaisu todellakin mieluinen.

Kyseessähän on aika pitkälti samantyylinen CRPG kuin Disco Elysium. Demo sai itseni ainakin innostumaan entistä enemmän. Ja tämä kuvaus oli mielestäni aika hauska "It's like Disco Elysium meets Persona in 1905 Poland".

Ylös Bottom