Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oli Kingdom Come Deliverance 2 dev streami, ja saatiin yli 2 tuntia lisää gameplaytä pelistä ja ai että, peli vain vaikuttaa kokoajan paremalta ja paremmalta. jahka tuo uus kone tuossa saapuu niin täytyy itekkin ottaa kingdom come Deliverence haltuun jossain vaiheessa, ennenkö kakkos-osa ilmestyy.

Voi viulu, The Precinct myöhästyy taas. Piti tulla nyt syksyllä mutta uusi tieto on että ensimmäisellä puoliskolla 2025...

Voi viulu, The Precinct myöhästyy taas. Piti tulla nyt syksyllä mutta uusi tieto on että ensimmäisellä puoliskolla 2025...

Ei hitto! Noh, ei voi mitään. Odotan tätä niin paljon. Onneksi tässä nyt on pelattavaa. :D

Muoks. On muuten jännää ettei ole mitään ilmoitettu, on vain aika muutettu. Googlessakin vaan tulee tieto kuinka peli myöhästynyt syksyyn 2024.

SHENMUE IV CONFIRMED:
Vois kiinnostaa, ellei kolmonen olis ollu täydellinen pettymys tarinan osalta. Siinä tapahtu asioita mut ite juoni ei liikkunut ollenkaan eteenpäin. Puhumattakaan siitä et se peli tuntu auttamatta vanhentuneelta, vähän sama kun ois ekoja Shenmueita pelannu mut paremmilla grafiikoilla. Homma ois muuten ok, mut jos ottaa huomioon et ne alkuperäset oli siihenkin aikaan n. 20v vanhoja niin ei ookkaan niin hyvä homma.

Vois kiinnostaa, ellei kolmonen olis ollu täydellinen pettymys tarinan osalta. Siinä tapahtu asioita mut ite juoni ei liikkunut ollenkaan eteenpäin. Puhumattakaan siitä et se peli tuntu auttamatta vanhentuneelta, vähän sama kun ois ekoja Shenmueita pelannu mut paremmilla grafiikoilla. Homma ois muuten ok, mut jos ottaa huomioon et ne alkuperäset oli siihenkin aikaan n. 20v vanhoja niin ei ookkaan niin hyvä homma.
Tuon kolmosen suurin ongelma tosiaan oli se, että tarina ei edennyt. Muutenhan se oli ehtaa shenmueta.

Viimeksi muokattu:
Tuon kolmosen suurin ongelma tosiaan oli se, että tarina ei edennyt. Muutenhan se oli kehtaa shenmueta.
Joo, minä en tosiaan modernia peliä odottanut saati kaivannut, nimenomaan vanhaa kunnon Shenmueta hieman päivitettynä. Pelimekaanisesti ja tunnelmaltaan siis kolmonen oli itselle aika pitkälti sitä mitä oletin ja halusin. Tarinan etenemättömyys jäi kyllä lopussa harmittamaan myös, Suzuki olisi voinut miettiä sitä, että jatkoa tuskin enää seuraa.

Oli muuten yksi vaikeimmista arvostelujobeistani ikinä, kun fanipoikana Pelaaja-lehdelle aukeaman revikkaa pyysivät. No, kasin lopulta annoin ja olin kyllä työhöni ihan tyytyväinen. https://www.pelaaja.fi/arvostelut/shenmue-3/

Joo, minä en tosiaan modernia peliä odottanut saati kaivannut, nimenomaan vanhaa kunnon Shenmueta hieman päivitettynä. Pelimekaanisesti ja tunnelmaltaan siis kolmonen oli itselle aika pitkälti sitä mitä oletin ja halusin. Tarinan etenemättömyys jäi kyllä lopussa harmittamaan myös, Suzuki olisi voinut miettiä sitä, että jatkoa tuskin enää seuraa.

Sama täällä. Sanon saman mitä olen sanonut ennenkin eli vaikka monet niin kovin halusi jatkoa sarjalle niin ilmeisesti ne kuitenkin halusi täysin eri pelin sillä shenmue 3 oli kaikkea sitä mitä sen pitikin olla.
Ainoa kritiikki mitä ymmärrän se kuinka joillekin se oli iso miinus ettei peli enää käytä virtua fighterin taistelumoottoria.
Mulla muutos oli vain positiivinen sillä mä en kaipaa mitään varsinaisen tappelupelin kombosysteemiä ja muuta peliin jossa 90% ajasta jutellaan muille ihmisille.

Muutenkin rakastin peliä ja pelasin sen kolmesti läpi ja tein jopa ne kaikki sivuhommat kuten sen pienien maskottien keräämisen vaikka siitä ei edes saa mitään.

Niin eikä se tarina sen enempää kakkosessakaan edennyt.
Ja tästä päästäänkin siihen syyhyn miksi tuo uutinen ei minussa mitään isompaa innostusta herätä.
Yu Suzuki sanoi kolmosen jukaisun jälkeen kuinka sen suunnitelmiin kuuluu tehdä vielä kolme vai jopa viisi peliä ja kaikki muut kuin herra itse varmaan tajuaa ettei tuo tule tapahtumaan sillä joko A) se ei saa rahoitusta tai B) siitä lähtee henki ennen kuin kaikki on tehty.
Joten ellei se oikeasti tajua, että nyt on varmaan se viimeinen tilaisuus laittaa tarina pakettiin niin ei me koskaan sille päätöstä saada.
Tekis sitten vaikka kirjan tai jtn.

Nii, kaipa se tietynlainen kankeus kuuluu Shenmueen et siinä mielessähän se oli ehtaa tavaraa. Mut ellei herra ite ala rummuttamaan et tällä kertaa laitetaan homma nippuun niin odotukset 0 ja ostetaan taskurahalla joskus vuosien päästä. Oletuksena siis et peli ees koskaan saa vihreetä valoa.

Vähän sama homma kun Stalker 2 kanssa, veteraanit on samantien kun kotonaan kun pelimekaniikkoja ei oo lähdetty uudistamaan kummosemmin. Outona asiana se et se toimii edelleen nykypäivänä, mikä saattaa olla testamentti sille vuoden 2007 (ulkomuistista, sori jos väärässä) Shadow of Chernobylille et kuinka rautaset perustukset siinä pelissä oikeesti olikaan.

bafkreidz3zeohiw5hgvaacbucg2jztyznmafkpaznsicb5wpc7hd7rlu2e@jpeg

bafkreifs7xpxk5nt5dl73fxtt3544x3elu7ou37634x6amkpqp7ud5irza@jpeg
Viikolla 47 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

Pistetään nyt tänne kun en muutakaan keksi mutta Blood Omen ja Blood Omen 2 on lisätty 4 päivää sitten PS Storeen. Tuli ihan puskista että BO2 tulee myös mutta peli kärsii kamalasta stutteroinnista vaikka se pyörii 60 fps. Osa sanoo että alkuperäinen PS2 versio oli samanlainen.

Toivottavasti saavat korjattua koska haluaisin ostaa ja pelata kyllä tuota 2 osaa.

Aika siistiä, Mustanaamio-peli tulee ensi vuonna. En ole täysin myyty tuolle pelikuvalle, vähän kankean näköistä, mutta varovaista peukkua tässä kohti.

Tulossa PS5, Xbox, Switch, PC.

Mustanaamio ja Tarzan. Näistä kahdesta saisi mielestäni aivan uskomattoman upeat avoimen maailman seikkailupelit. Siksi olen hiukan pettynyt tämän pelin tyylistä. Graafinen puoli ihan nätti kyllä.

Tuleva The Thing remaster on poistanut yhden alkuperäisen pelin inhotun mekaniikan ja tehnyt lukuisia muutoksia helpottaaksen peliä. Itse en ole tätä koskaan pelannut joten ei mitään käsitystä kuinka tuo poistettu mekaniikka vaikuttaa pelaamiseen.

Ensiviikolla Soul Reaver remasterit ja tässä julkaisu traileri. Toivottavasti on yhtä hyviä kun Tomb Raiderit.

Itse toivon niiden olevan selvästi parempia kuin Tomb Raiderit. Minulle Tomb Raiderit ovat niin huonosti vanhentuneita pelejä, ettei pienet grafiikkaretusoinnit sekä ohjattavuuden viilaukset pelasta noita pelejä. Pari tuntia yritin alkuperäistä Tomb Raideria pelata, ja oli kyllä tuon koko ajan tappavan tylsää ja rasittavaa pelaamista. Parempi jättää unholaan nuo pelit ja niistä ne kultaiset muistot voimaan.

Aikoinaan olivat toki hiton kovia pelejä, mutta ne Tomb Raider-rebootin jälkeiset pelit ovat vaan niin paljon parempia pelejä, ettei noita vanhoja pysty ainakaan meikäläinen enää pelaamaan. Pelkään pahoin, että saattaa sama tilanne olla näiden Soul Reaver-remastereiden kanssa, vaikka olivat minulle aikoinaan vähintään yhtä rakkaita pelejä, kuin ensimmäiset Tomb Raiderit.

Pakko nuo Soul Reaverit on silti hankkia. Onpahan digikokoelman täytettä, jos ei muuta. Toivon toki, että iskevät samaan tapaan kuin aikoinaan, ja tuleekin pelattua niitä innolla - mitä ei valitettavasti tapahtunut Tomb Raiderin remastereiden suhteen.

Ostoon menee heti, jos näin on.
Varovainen kiinnostus tähän itsellänikin. Tosin aikoinaan kun vielä PC:llä pelasin, tuli tuo alkuperäinen ostettua. Ja vaikka olikin periaatteessa mielenkiintoinen asetelmaltaan, niin oli hurjan buginen (ja minä en edes yleensä valita bugeista) ja myös pelattavuus (pelisuunnittelun ratkaisut erityisesti) ja ohjattavuus olivat varsin heikkoja ainakin omaan makuuni.

Aika paljon on pitänyt remasteria viilata, että olisi ihan oikeasti minullekin hyvä ja miellyttävä peli pelata. Toki onhan se mahdollista, että ovat viilanneetkin tuota huolella. Jos ovat, niin saattaa kyllä mennä minullakin tämä hankintaan.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom