Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Kahden Silent Hillin huhut taas noussu esille, toista ilmeisti kehittää joku iso Japanilainen tiimi ja toista Bloober tiimi. Myös Until Dawnin tehnyt Supermassive oli ehdokkaana kehittäjäksi mutta siitä ei sitten tullut mitään. Ilmeisesti ihan pätevä lähde kyseessä ja osunut viimeaikoina vuodot oikein.

 
Stubbs the Zombie saapuu Bokseille sekä pleikkareille ja Nintendolle:



PlayStation Blogissa oli hieman infoa tuosta ja onneksi kontrolleja sekä resoluutiota on paranneltu, mutta muuten sama peli, kuin ennenkin.

For the authentic 2005 Stubbs experience, we’ve brought the game back exactly the same as it was back then. Same gameplay, same graphics, same UI. Okay, we also added modern resolution support, improved controls and key bindings on modern controllers, and nifty new Trophies. But other than that, it’s the same!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Diablo 2 remaster, tulossa PCn lisäksi myös konsoleille.



ai että, hemmetin hyvältä näyttää ja itselle kovin paukku tähä asti blizzconissa. Rogue D4 jäi vähän varjoon vaikka cinematic olikin jälleen kerran kovaa tasoa. ja mikä parasta sisältää vielä Cross platform että voit pelata samaa hahmoa Pcllä ja konsolilla. mikä on ihan sairaan kova juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka nyt noi pleikkarin yksinoikeudet olekaan kovin paljoa kiinostaneet, niin ohan toi hyvä juttu. Nyt jos sieltä pukataan jotain vähän edes kiinostavaa, niin saattaa jopa tulla hommattua. Kerta ei enään tarvii pistää puolta kiloa euroja kiini koneeseen.
 
Puolassa osataan kyllä johtaa peliprojekteja upeasti, ei voi kuin ihailla. Tällä kertaa raportoidaan, että Dying Light 2 on edelleen pahoissa ongelmissa.

 
Puolassa osataan kyllä johtaa peliprojekteja upeasti, ei voi kuin ihailla. Tällä kertaa raportoidaan, että Dying Light 2 on edelleen pahoissa ongelmissa.


Tämän takia oli huhuja että Microsoft olisi ostamassa heidät, mutta saa nyt nähdä. Toivon mukaan tästä vielä saataisi jotain aikaan.
 
Pleikkarin State Of Play huomenna, joko Horizon Forbidden West aikataulu tarkennettaisiin :cool:
Tosin toi taitaa olla suomen aikaa vasta keskiyöllä, mutta anyway!

 
Toivon mukaan selviävät ja ratkaisu olisi jokin muu kuin että joku suuryhtiö ostaa heidät tekemään yksinoikeudella alustalleen pelejä.
Pääasia, että joku keino löytyy, jolla yhtiö vielä selviää kuiville. Kummastelen kyllä edelleen tuota sinun ajatusmaailmaasi, jossa kaikille alustoille pitäisi aina pelit tarjota. Toki sillä poikkeuksella, että mikäli kyseessä on Sonyn yksinoikeuspeli, niin silloinhan se on mielestäsi vain Sonyn kilpailuvaltti ja osoittaa Playstationin ylivertaisuutta.

Jos joku peliyritys on valmis pelastamaan jonkun vaikeuksissa olevan pelifirman, niin kyllä se on täydellisen reilua, että ”pelastaja” päättää mille alustoille sitten jatkossa pelit tehdään. Ei siinä ole mitään väärää tai epäreilua. Parempi se on kuin, että firma menee nurin ja ne pelit jäävät kokonaan kaikilta kokematta. Ja jos jurppii se, että jollain alustalla on yksinoikeuksia, niin sitten vaan ostetaan se alusta omaankin käyttöön, niin ei jurpi enää.

Ei tulisi ainakaan itselleni mieleenkään valittaa yksinoikeuspeleistä millekään alustalle. Jos pelit ovat tarpeeksi mielenkiintoisia, niin hankin itselleni sitten alustat, joilla niitä voi pelata. Jos jollain ei sitten ole varaa tai halua jostain muusta syystä niin tehdä, niin se on vain reilua, että sitten jää tietyt yksinoikeuspelit pelaamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Pääasia, että joku keino löytyy, jolla yhtiö vielä selviää kuiville. Kummastelen kyllä edelleen tuota sinun ajatusmaailmaasi, jossa kaikille alustoille pitäisi aina pelit tarjota. Toki sillä poikkeuksella, että mikäli kyseessä on Sonyn yksinoikeuspeli, niin silloinhan se on mielestäsi vain Sonyn kilpailuvaltti ja osoittaa Playstationin ylivertaisuutta.

Jos joku peliyritys on valmis pelastamaan jonkun vaikeuksissa olevan pelifirman, niin kyllä se on täydellisen reilua, että ”pelastaja” päättää mille alustoille sitten jatkossa pelit tehdään. Ei siinä ole mitään väärää tai epäreilua. Parempi se on kuin, että firma menee nurin ja ne pelit jäävät kokonaan kaikilta kokematta. Ja jos jurppii se, että jollain alustalla on on yksinoikeuksia, niin sitten vaan ostetaan se alusta omaankin käyttöön, niin ei jurpi enää.

Ei tulisi ainakaan itselleni mieleenkään valittaa yksinoikeuspeleistä millekään alustalle. Jos pelit ovat tarpeeksi mielenkiintoisia, niin hankin itselleni sitten alustat, joilla niitä voi pelata. Jos jollain ei sitten ole varaa tai halua jostain muusta syystä niin tehdä, niin se on vain reilua, että sitten jää tietyt yksinoikeuspelit pelaamatta.
Ja kukas se sieltä taas kömpii kolostaan huutelemaan ja olettamaan ihan höpöhöpöjä...

Kerropa mitä pahaa ajatuksessa on, että kaikki pelit olisi saatavilla mahdollisimman monelle alustalle? Mitä pahaa on siinä, että toivon ettei tuttuja multiplatform-pelisarjoja suljeta jatkossa yhden julkaisijan alustoille?

Ja enhän minä ole ikinä kaikkia pelejä vaatinut muille alustoille. En vain halua että vanhat pelisarjat sieltä lähtee myöskään yksinoikeudella toiselle alustalle. Minulla ei ole ikinä ollut ongelmaa jos Gears, Forza tai Halo on yksinoikeudella kehitetty Microsoftin alustoille ja niitä pystyy vain niillä alustoille pelaamaan.

Sinä et itse tunnu ymmärtävän kuinka mulkkua kuvaa se antaa jos huudellaan ostamaan uutta monen sadan euron konsolia jotta pääsee pelaamaan jatkossakin jotain pelisarjaa joka on vuosikymmeniä omalla tutulla alustalla myös onnistunut. Ja tämä kaikki pitäisi kuluttajien niellä mukisematta vain koska Microsoftin kokoinen yhtiö haluaa leikkiä pelimaailman Netflixiä?

Ymmärrän, että sinua ei voisi tämä asia vähääkään kiinnostaa Xboxin omistajana, mutta joskus kannattaa katsoa sen oman navan ylitse ja ymmärtää miksi tämä julkaisijoiden ostelu aiheuttaa närää pelaavassa kansassa.
 
Ja kukas se sieltä taas kömpii kolostaan huutelemaan ja olettamaan ihan höpöhöpöjä...

Kerropa mitä pahaa ajatuksessa on, että kaikki pelit olisi saatavilla mahdollisimman monelle alustalle? Mitä pahaa on siinä, että toivon ettei tuttuja multiplatform-pelisarjoja suljeta jatkossa yhden julkaisijan alustoille?

Ja enhän minä ole ikinä kaikkia pelejä vaatinut muille alustoille. En vain halua että vanhat pelisarjat sieltä lähtee myöskään yksinoikeudella toiselle alustalle. Minulla ei ole ikinä ollut ongelmaa jos Gears, Forza tai Halo on yksinoikeudella kehitetty Microsoftin alustoille ja niitä pystyy vain niillä alustoille pelaamaan.

Sinä et itse tunnu ymmärtävän kuinka mulkkua kuvaa se antaa jos huudellaan ostamaan uutta monen sadan euron konsolia jotta pääsee pelaamaan jatkossakin jotain pelisarjaa joka on vuosikymmeniä omalla tutulla alustalla myös onnistunut. Ja tämä kaikki pitäisi kuluttajien niellä mukisematta vain koska Microsoftin kokoinen yhtiö haluaa leikkiä pelimaailman Netflixiä?

Ymmärrän, että sinua ei voisi tämä asia vähääkään kiinnostaa Xboxin omistajana, mutta joskus kannattaa katsoa sen oman navan ylitse ja ymmärtää miksi tämä julkaisijoiden ostelu aiheuttaa närää pelaavassa kansassa.
Puhut vain Microsoftista. Mitä jos Sony tekee saman vedon?

Itse olen aina omistanut niin PlayStationin kuin Xboxinkin, joten eipä haittaa yksinoikeudet.
 
Puhut vain Microsoftista. Mitä jos Sony tekee saman vedon?

Itse olen aina omistanut niin PlayStationin kuin Xboxinkin, joten eipä haittaa yksinoikeudet.

Viestiä ylempänä puhutaan "suuryhtiöstä" ja sitä viestiä ylempänä Microsoftista, joten ihan looginen jatkumo keskusteluun. Ja eiköhän tässä ole aika selvää, että mikä suuryhtiö näitä ostoksia enimmäkseen tehtailee.
 
Tämä keskustelu on kyllä vähän erikoista, kun jotenkin täällä foorumilla elää ihmeellinen oletus siitä, että Microsoft olisi ainoa pelistudioita ostava yritys, mutta eihän se nyt pidä paikkaansa, vaan tätähän tekevät kaikki. Listataan nyt vaikkapa Sonyn ostamat studiot Wikipedian mukaan 90-luvulta tähän päivään:

Psygnosis
Eidetic
Naughty Dog
Incognito Entertainment
Guerrilla Games
Zipper Interactive
Evolution Studios
Bigbig Studios
Media Molecule
Sucker Punch Productions
Insomniac Games

Toisaalta sitten Nintendon osalta onkin vähän hiljaisempaa, vaikka hekin kyllä ostavat studioita (mm. Monolith Soft ja Next Level Games). Ihan kuitenkin faktuaalisesti voidaan sanoa, että kaikki pystyssä olevat konsolirautaa tuottavat yritykset ostavat studioita.
 
Puhut vain Microsoftista. Mitä jos Sony tekee saman vedon?

Itse olen aina omistanut niin PlayStationin kuin Xboxinkin, joten eipä haittaa yksinoikeudet.
Sanoisin, että oiva veto PlayStationin kannalta. Surkea juttu taas kaikkien muiden pelaajien kannalta. Luonnollisesti olisin vähemmän halukas kritisoimaan tuolloin koska asia ei itseäni niin paljoa haittaisi, mutta en ikinä sanoisi asian olevan vain hyvä juttu kaikin puolin niin kuin täällä tuntuu osa liputtavan.
 
Ylös Bottom