Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Kyllä silti täytyy laittaa gamepassista testiin. Peli näytti ihan hauskalta.

aa niinjoo sehä tais tosiaan tulla sinne, kyllähän sitä sillon tulee ainakin testattua, sama jos Evil West tulee joskus gamepassiin niin sitäkin tulee testattua, kumpaakaan näistä ei näistä kumminkaan tulisi ostettua. mut joo testattua kyllä.
 
Ei riitä että perjantaina ilmestyy Callisto Protocol ja Need for Speed, sieltä tulee myös uusi Marvel peli. Midnight Suns joka on Xcom Marvel universumissa. Tästä olen aika kiinnostunut, toivottavasti on hyvä.

 
joo Itselle Tuo Marvel Midnight sun on ollut tuon porukan kiinnostavin peli jo pitkän aikaa, johtuen siitä että kauhupelejä, en juuri pelaa, (uskalla pelata), joten katselen kun Cohh pelaa :), Midnight Suns pitäisi olla sekoitus Fire emblemiä (keskustelujen suhteen) ja "Xcomia" sillä erotuksella, että supersankarit eivät lyö ohi, eli hyvältä kuulostaa, tykkään siitä että pelissä on ilmeisesti tosi paljon myös dialogia, noiden hahmojen välillä. jää nähtäväksi että kuinka syvällisiä nuo keskustelut tulevat olemaan. katoin ton skillupin videon jo sillon kun se ilmestyi. ja siinä vähä mainittiin et keskustelut saattavat mennä perus Supersankari Jargoniksi.
 
Viimeksi muokattu:
Oho, saattaapi olla ensimmäinen marvel -tuotos josta olen valmis jotain maksamaankin tuo midnight suns. Xcom on loistava, toivottavasti eivät sössi kovin pahasti hyvää kaavaa.

Eikun olenhan minä marvel puzzle questia pelaillut tuolta ps+ extrasta, joten ei nyt ihan ensimmäinen.
 
FF CC Launch traileria pukkaa.

Toi grafiikka näyttää häiritsevän pehmeelle, tuntuu siltä että onko mulla silmälasit huurussa

 
onpahan tyylikäs Launch trailer ainakin :), toivon mukaan peli saa hyvät scoretkin niin pääsee perjantaina laittamaan ostohousut jalkaan



edit tuossa on muuten gameplaytä, Very long game devaajien puolelta mainittu, sanoivat tuossa myöskin että peli on kestoltaan 80-100 tuntia jos tekee kaiken pelissä. joten veikkaisin että main quest on tasoa 30-40 tuntia, eli kestoltaan samaa tasoa kun Xcom 2, antoivat myös review medioille 3 viikkoa aikaa, koska tiesivät että peli on pitkä, näin Xcom fanille johon itse lukeudun peli vaikuttaa erittäin hyvältä, ja molemmat on tosiaan Firaxis gamesin tekemät joten luottoa löytyy. huomenna saadaan rewikat 16.00 aikaan. jos peliä tullaan vertaamaan arvosteluissakin xcom 2:n ja jos peli saa +80 pintaan arvosanat niin kyllä tämä itselle aika varma day one ostos tulee olemaan, varsinkin kun nyt tietää et pelissä tulee olemaan kestoa.


 
Viimeksi muokattu:
onpahan tyylikäs Launch trailer ainakin :), toivon mukaan peli saa hyvät scoretkin niin pääsee perjantaina laittamaan ostohousut jalkaan



edit tuossa on muuten gameplaytä, Very long game devaajien puolelta mainittu, sanoivat tuossa myöskin että peli on kestoltaan 80-100 tuntia jos tekee kaiken pelissä. joten veikkaisin että main quest on tasoa 30-40 tuntia, eli kestoltaan samaa tasoa kun Xcom 2, antoivat myös review medioille 3 viikkoa aikaa, koska tiesivät että peli on pitkä, näin Xcom fanille johon itse lukeudun peli vaikuttaa erittäin hyvältä, ja molemmat on tosiaan Firaxis gamesin tekemät joten luottoa löytyy. huomenna saadaan rewikat 16.00 aikaan. jos peliä tullaan vertaamaan arvosteluissakin xcom 2:n ja jos peli saa +80 pintaan arvosanat niin kyllä tämä itselle aika varma day one ostos tulee olemaan, varsinkin kun nyt tietää et pelissä tulee olemaan kestoa.



Huhu! Pontentiaali on kyllä valtava tässä pelissä. Luotto on kyllä kova että ovat Xcomin kokemuksella osanneet tehdä kovan paketin. Marvel universumi on myös hyvä veto.
 

hyvältä näyttää toistaiseksi :) näköjään vähä score tasoittunut. pakko hankintahan tämä on.

edit

Korjattu omaa innostustani.
 
Viimeksi muokattu:

hyvältä näyttää toistaiseksi :) näköjään vähä score tasoittunut. pakko hankintahan tämä on.

edit

Korjattu omaa innostustani.

Pitänee vähän katsella videoita ja lueskella, että mitä hahmoja tuossa ylipäätään on. Xcom toimii kyllä kuin häkä, joten kovin pahasti tämä ei kai voi pieleen mennä.
 
tämäkin peli julkaistiin tänään japanissa, jopa enkku subeilla EU ja jenkki versiot tulee sitten 8 päivä joulukuuta, täytyy sanoa että itse ehkä jopa vähä odotan peliä, vaikka peli onkin vahvasti ecchi ,niin silti siinä on ilmeisesti aika tarkkaan feudaalisen ja sengoku ajan japanin sotahistoriaa, mutta sen sijaan nuo sotalordit on tyttöjä tässä, pois lukien Oda Nobunaga. japanissa ainakin tämä peli tulee olemaan isohitti. Soundtrack on myös omaan mieleen erittäin paljon. Demoa ois kyllä erittäin mukava päästä testaamaan kun tuo taistelusysteemi vaikuttaa erittäin hyvältä.





Tässä on se japanin sotahistoriaa käsittelevä traileri jossa opetaan sitä aika hyvin, monet onkin kommenteissa kehuneet traileria, että ei ihan se kaikkein perinteisin traileri.

 
Viimeksi muokattu:
tämäkin peli julkaistiin tänään japanissa, jopa enkku subeilla EU ja jenkki versiot tulee sitten 8 päivä joulukuuta, täytyy sanoa että itse ehkä jopa vähä odotan peliä, vaikka peli onkin vahvasti ecchi ,niin silti siinä on ilmeisesti aika tarkkaan feudaalisen ja sengoku ajan japanin sotahistoriaa, mutta sen sijaan nuo sotalordit on tyttöjä tässä, pois lukien Oda Nobunaga. japanissa ainakin tämä peli tulee olemaan isohitti. Soundtrack on myös omaan mieleen erittäin paljon. Demoa ois kyllä erittäin mukava päästä testaamaan.





Tässä on se japanin sotahistoriaa käsittelevä traileri jossa opetaan sitä aika hyvin, monet onkin kommenteissa kehuneet traileria.



Tätä vähän katsellut mutta täytyy varmaan jostain alesta ostaa jos jollain tasolla edes hyvä.
 
Ylös Bottom