Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Näin ne suunnitelmat paisuu. Aikaisemmin tämän vuoden COD kulki nimellä MW 2 premium DLC, nyt näyttää siltä että sieltä on tulossa Modern Warfare 3.


No kierrätetää nyt samalla sit kaikki aikasemmat codit vaa uusiks "remaster/remakettuna". Turhaa sitä nyt mitään uutta keksimään. :rolleyes: :p
 
Huhuja. GTA 6 varten on palkattu 20 henkilöä työstämään vain vesi fysiikoita joillaisia ei ole ennen nähty. Surfausta mahdollisesti luvassa.

 


No nyt! Loistavalle LOTRO:lle olen jo pitkään odottanut kruununperijää MMORPG-rintamalla. Tietenkin projekti voi lopulta osoittautua täysin tuhnuksi, mutta annetaan nyt mahdollisuus. Tuskin tämä rahoituksesta ainakaan jää kiinni kun Amazon tukee.
 


No nyt! Loistavalle LOTRO:lle olen jo pitkään odottanut kruununperijää MMORPG-rintamalla. Tietenkin projekti voi lopulta osoittautua täysin tuhnuksi, mutta annetaan nyt mahdollisuus. Tuskin tämä rahoituksesta ainakaan jää kiinni kun Amazon tukee.

Eikö Amazon ollu tekemässä sitä uskomattoman paskaa LOTR-sarjaa, joka teurasti ja raiskas lähdemateriaalin ihan täysin? Jos Amazon on tossa mukana sanomassa mitä pitää olla niin eiköhä sieltä aika märkä tuhnu ole tulossa.
 
Eikö Amazon ollu tekemässä sitä uskomattoman paskaa LOTR-sarjaa, joka teurasti ja raiskas lähdemateriaalin ihan täysin?
Juu, ensimmäinen tuotantokausi tuli viime syksynä ja sarjan hintalappuun nähden oli vain täysi mysteeri mihin rahat katosivat. Sarja oli aivan kaamean geneerinen, se eteni liian hitaasti, kunnes tajusin ettei siinä edes edetty. Sarjan päätösjaksoon yritettiin saada kunnon juonikäänne, mutta sitä ei oltu alustettu mitenkään, joten se tuntui vain väkinäiseltä käänteeltä.

Tuntuu, kuin jakso jaksolta olisi luotu vain jollain juonigeneraattorilla, josta tosin jakson alussa aina tiesi mitä jaksossa tulee käymään.
 
Eikö Amazon ollu tekemässä sitä uskomattoman paskaa LOTR-sarjaa, joka teurasti ja raiskas lähdemateriaalin ihan täysin? Jos Amazon on tossa mukana sanomassa mitä pitää olla niin eiköhä sieltä aika märkä tuhnu ole tulossa.
Eihän Amazonilla mikään hirveän hyvä track record ole pelirintamalla, mutta ei tuo studion viimeisin tekele, New World, ollut mikään kaikista surkein tuotos. Selvästi Amazonin paras peli tähän asti ja siellä oli jopa hyviä ominaisuuksia pelissä kuten vaikkapa sound design, action combat ja tuo crafting-systeemi. Jos Amazon pystyy parantamaan end gamen ja tarinan suhteen tässä uudessa pelissään, niin sanoisin, että tällä pelillä on isosti potentiaalia.

Tietenkin voi olla, että suhtaudun tähän turhankin optimistisesti, koska olen jo pitkään kaivannut massiivista Keski-Maahan sijoittuvaa peliä joka olisi hengellinen kruununperijä aikanaan loistavalle The Lords of the Rings Onlinelle.

Toivotaan parasta. Kyllä videopelimaailma tarvitsee enemmän Keski-Maahan sijoittuvia pelejä. Nimenomaan hyviä sellaisia.
 
Eihän Amazonilla mikään hirveän hyvä track record ole pelirintamalla, mutta ei tuo studion viimeisin tekele, New World, ollut mikään kaikista surkein tuotos. Selvästi Amazonin paras peli tähän asti ja siellä oli jopa hyviä ominaisuuksia pelissä kuten vaikkapa sound design, action combat ja tuo crafting-systeemi. Jos Amazon pystyy parantamaan end gamen ja tarinan suhteen tässä uudessa pelissään, niin sanoisin, että tällä pelillä on isosti potentiaalia.

Tietenkin voi olla, että suhtaudun tähän turhankin optimistisesti, koska olen jo pitkään kaivannut massiivista Keski-Maahan sijoittuvaa peliä joka olisi hengellinen kruununperijä aikanaan loistavalle The Lords of the Rings Onlinelle.

Toivotaan parasta. Kyllä videopelimaailma tarvitsee enemmän Keski-Maahan sijoittuvia pelejä. Nimenomaan hyviä sellaisia.
Itse olivat sanoneetkin tämän uuden LOTR-pelin yhteydessä että ovat ottaneet opiksi New Worldista, mikä itsestäni ainakin kuulostaa hyvältä.
 
Eihän Amazonilla mikään hirveän hyvä track record ole pelirintamalla, mutta ei tuo studion viimeisin tekele, New World, ollut mikään kaikista surkein tuotos. Selvästi Amazonin paras peli tähän asti ja siellä oli jopa hyviä ominaisuuksia pelissä kuten vaikkapa sound design, action combat ja tuo crafting-systeemi. Jos Amazon pystyy parantamaan end gamen ja tarinan suhteen tässä uudessa pelissään, niin sanoisin, että tällä pelillä on isosti potentiaalia.

Tietenkin voi olla, että suhtaudun tähän turhankin optimistisesti, koska olen jo pitkään kaivannut massiivista Keski-Maahan sijoittuvaa peliä joka olisi hengellinen kruununperijä aikanaan loistavalle The Lords of the Rings Onlinelle.

Toivotaan parasta. Kyllä videopelimaailma tarvitsee enemmän Keski-Maahan sijoittuvia pelejä. Nimenomaan hyviä sellaisia.
Kyllähän tämä toki kiinnostaisi paljonkin. Edellyttäen, että julkaistaan konsoleillekin. Jos on pelkkä PC-julkaisu, kuten tuo Amazonin aikaisempi MMORPG, niin sitten jää toki itselläni väliin.
 
Mitäs tästä sanotte. GTA 6 olisi niin massiivinen että pelin koko on 750 gigaa. Kuulostaa aika hulluluta, mutta onhan Rockstarilla rahaa millä mällätä.

 
Huhhuh kyllä GTA 6 on tulossa sen luokan eeppinen teos ettei ole toista nähty. Toivottavasti tulee 2024. Peli lyö kaikki myyntiennätykset, sanokaa mun sanoneen. Se on varma kun tauti.
 
Ylös Bottom