Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Parashan se on jos tulisi molempia ja molemmat olisi hyviä niinku juuri Marion kanssa on käynyt.

Mitä tulee noihin epäonnistuneisiin Megaman kokeiluihin niin sehän on taas toinen asia jos sitä 3D peliä ei esim osata tehdä oikein. Olisi se siitä huolimatta hienoa nähdä todella hyvä 3D Megamankin joskus. :)
 
Parashan se on jos tulisi molempia ja molemmat olisi hyviä niinku juuri Marion kanssa on käynyt.

Mitä tulee noihin epäonnistuneisiin Megaman kokeiluihin niin sehän on taas toinen asia jos sitä 3D peliä ei esim osata tehdä oikein. Olisi se siitä huolimatta hienoa nähdä todella hyvä 3D Megamankin joskus. :)
Juu, en itsekään toki vastusta sitä, että tehtäisiin molemman kaltaisia. Ja täysin samaa mieltä myös siitä, että ei tuossa muuta tarvita kuin oikein tehty 3D Mega Man-peli, niin aivan varmaan olisi suosittu ja moni voisi pitää enemmänkin kuin 2D-versioista. Uskoisin itsekin molemmille löytyvän mukavasti kysyntää.
 
Tulevista hero shootereista Marvel Rivals beta houkutteli 22 kertaisen määrän pelaajia yhtäaikaisesti linjoille stiimissä verrattuna Concordiin. Tosin se ei ole iso saavutus koska Concord beta oli täysi floppi saavuttaen vain 2.3K pelaajaa parhaimmillaan.

 
Hell Yea! ens kuussa mennään ja isosti, tähän tulee upotettua lukematon määrä tunteja. vaikuttaa kyllä aivan törkeän kovalta, niinku jo aiemmat trailerit ositti, ensin poe ja sitten tämän kimppuun, open beta ilmeisesti alkaa 2 päivä elokuuta (melkeinpä toivon ite että alkaisi sillon 9-10 päivä mielummin). kyseessä tosiaan steamin beta. saa nähdä millon konsoli beta julkistus sitten tulee, aion kyllä laittaa molempiin requestin.



muutamaan kertaan joutu korjaamaan tuon päivämäärän mutta twiitti sanoo et alkaa tosiaan 2 päivä elokuuta.

 
Viimeksi muokattu:
bafkreieeafdwc7jn3vel3cifohgja44gnjoqthh4njq3jaeyclzjbo5u3a@jpeg

Viikolla 30 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky
 
Star Wars Outlwas ennakot tulleet.








Pelattavuus ei vaikuta kovin kummoiselta. Tuosta Skill Upin videosta esimerkiksi se, että keskellä urbaania vihollisleiriä on yhtäkkiä Assassins Creedeistä tuttua pitkää kasvillisuutta, jossa hiivitään.. Muutenkin meno vaikutti jotenkin todella geneeriseltä. En nähnyt oikein mitään sellaista omaperäistä tai mielenkiintoista sillä saralla.

Visuaalisesti peli on kuitenkin todella näyttävä ja Skill Up nostikin esiin immersion, jonka peli saa luotua. Jos peli saa aikaan sellaisen fiiliksen, että olet todella sisällä Star Warsin maailmassa, niin se on kyllä iso plussa. Tämän lisäksi jos vielä pelin tarina ja hahmot ovat onnistuneita, niin kyllä tässä varmasti oikein hyvä peli on käsillä.

Vielä en kuitenkaan ole aivan vakuuttunut siitä onko tämä pakkohankinta heti julkaisussa, vai jääkö odottelemaan alennuksia.
 
Pelattavuus ei vaikuta kovin kummoiselta. Tuosta Skill Upin videosta esimerkiksi se, että keskellä urbaania vihollisleiriä on yhtäkkiä Assassins Creedeistä tuttua pitkää kasvillisuutta, jossa hiivitään.. Muutenkin meno vaikutti jotenkin todella geneeriseltä. En nähnyt oikein mitään sellaista omaperäistä tai mielenkiintoista sillä saralla.

Visuaalisesti peli on kuitenkin todella näyttävä ja Skill Up nostikin esiin immersion, jonka peli saa luotua. Jos peli saa aikaan sellaisen fiiliksen, että olet todella sisällä Star Warsin maailmassa, niin se on kyllä iso plussa. Tämän lisäksi jos vielä pelin tarina ja hahmot ovat onnistuneita, niin kyllä tässä varmasti oikein hyvä peli on käsillä.

Vielä en kuitenkaan ole aivan vakuuttunut siitä onko tämä pakkohankinta heti julkaisussa, vai jääkö odottelemaan alennuksia.
Ei sen kai kenellekkään pitäis yllätyksenä tulla et Ubisoftin pelit on pelattavuudeltaan hyvin lähellä toisiaan. Jos oot jotain Assassin's Creediä, Far Cryta tai Watch Dogsia pelannut, niin tää aivan varmasti yhdistelee asioita vähän kaikista ja lopputuloksena on peli jonka pelattavuus on tosi tuttua ja nähdyn oloista. Joitakin häiritsee, joitain ei.

Ei nää ikinä mitään maatamullistavia tekeleitä oo, perinteisiä open world-pelejä joissa kartta ammuttu täyteen turhaa paskaa ja menee parhaiten sellasena väliaikaviihteenä kun ei parempaakaan tekemistä ole. Ongelmana vaan se et harvemmin on tilannetta et ei oo yksinkertasesti muuta pelattavaa kun Ubisoftin jo miljoona kertaa nähdyt setit. Ei sitä samaa ateriaa jaksa miljoonaa kertaa, etenkin kun sitä ruvettiin jo ensimmäisiä kertoja tarjoilemaan jossain 2009-2012 akselilla kun AC2 ja FC3 julkaistiin ja jatko-osat niille ei varsinaisesti mitään uutta tarjonneet.
 
Elokuussa ilmestyviä pelejä:
bafkreidbjd3bgnjdnw7drq4hsabg5lfxiphcnej5ixslblorg2xntaigqy@jpeg

bafkreihlmympxt6hviodxrsayw75ydahtr4qept6kchivnieixolijlbsq@jpeg

bafkreigbcmo3glwunem2c7ygxktrc4eouqlo6choz3y3ry7j7muibtqxua@jpeg

Knoebel Bluesky

Dustborn ilmestyy. Siitä tuli joskus traileri ulos State of Playssä ja näytti kiinnostavalta. En tiedä miten sen prioirisoisi näitten pelien keskellä.
 
Pelattavuus ei vaikuta kovin kummoiselta. Tuosta Skill Upin videosta esimerkiksi se, että keskellä urbaania vihollisleiriä on yhtäkkiä Assassins Creedeistä tuttua pitkää kasvillisuutta, jossa hiivitään.. Muutenkin meno vaikutti jotenkin todella geneeriseltä. En nähnyt oikein mitään sellaista omaperäistä tai mielenkiintoista sillä saralla.
Mutta mistä Assassin's Creedistä tuttua? Muistan aina kun kolmosessa(?) oli ne "puskajonot", jotka oli käytännössä putkia kohteen luo. Se se oli typerää pelisuunnittelua.

Sitten on uudemmat AC-pelit, joissa on sellaista uutta ja hienoa teknologiaa kuin "useita eri pusikoita eri paikoissa". Ei nekään mitään suunnittelun huipennusta ole mutta voi nuokin pusikot ja muut piilot tehdä monella tapaa.

Pusikoiden kaverihan on "vyötärön korkuiset laatikot ja muut esteet", joiden kanssa voi myös pelisuunnittelija toimia hyvin tai huonosti. Ikävän usein näkee nykyäänkin sitä että pelissä tulee isompia alueita täynnä vyötärönkorkuisia esteitä, jolloin varmaan jokainen pelaaja miettii että onkohan edessä kenties rauhallinen tutkimishetki ilman jälkeäkään vihollisista.

Palatakseni tuohon Star Wars -peliin: ympäristöön epäsopivat elementit on kieltämättä juuri sitä huonoa ja/tai laiskaa suunnittelua. Laittaisivat sitten edes jotain sopivampaa kuosia sille "pusikolle" jos sitä on pakko pelissä olla.

Itse toki pidän tuosta pelielementistä, kunhan se ei ole jokin yksi pusikkojono tai muuta laiskaa.
 
Tänään ilmestynyt Bounty Hunter remaster on onneksi hyvä remaster PC:llä. Tukee ultrawide näyttöjä, 120 fps, parannellut kontrollit, cutscenet on remasteroitu. En tiedä pelistä sanoa kun vasta ekan kentän pelannut mutta jos PC versio on hyvä niin uskon että myös konsoli versio on hyvä. Eli ei ole Battlefront remasterin tasoinen rimanalitus. Koskaan tätä pelannut joten nyt on aika korjata se aukko sivistyksessä.
 
Ylös Bottom