Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää on jännä. Traileri alkaa farmipelinä, mutta sitten tunnelma muuttuu täysin. En ehkä itse tule pelailemaan, mutta näyttää mielenkiinnokkaalta. Saapuu ensi vuonna tämä Grave Seasons.

Tää on jännä. Traileri alkaa farmipelinä, mutta sitten tunnelma muuttuu täysin. En ehkä itse tule pelailemaan, mutta näyttää mielenkiinnokkaalta. Saapuu ensi vuonna tämä Grave Seasons.

Helvetin siisti logo/otsikkoteksti tuolla pelillä ainakin on!

grave-seasons-titled-hero-art-1920x1080.png

Uusi autopeli kiinnostaa aina ja nyt on Project Motor Racing saanut julkaisupäivän; 25. marraskuuta.

Persona 5: Phantom X saatavilla huomenna Mobiililaitteille ja PC:lle. Ilmaisena pelinä tietenkin lähdettävä testaamaan vaikka en pidä siitä että ei ole kuin Japanin kieli valittavissa, enkku dubbi on itselle aika välttämätön nykypäivänä.

Ihan tälleen hieman sivusta kyselen miks pelijulkasut on spoileria? Eikö joku halua tietää mikä peli millonki ilmestyy kaupan hyllylle? :D Ei siinä tuo on ihan simppeli nappi painaa pois vai onko se siks ettei heti täytä koko sivua? Hyvä kun viitsit kuitenkin laittaa näitä!

Ihan tälleen hieman sivusta kyselen miks pelijulkasut on spoileria? Eikö joku halua tietää mikä peli millonki ilmestyy kaupan hyllylle? :D Ei siinä tuo on ihan simppeli nappi painaa pois vai onko se siks ettei heti täytä koko sivua? Hyvä kun viitsit kuitenkin laittaa näitä!

Ihan sen takia juuri pyysin kun ne täyttää sivua aikalailla jos ne vaan pistää tähän ilman spoilereita.

Ready or Not konsoliversiot tulee 15.7 ja hintaa 50€

Tekisikö joku tästä ketjun :D

Mut tulipas itse ostettua tuo Xboxille. Tätä on odotettu pitkään. Jos haluaa peliseuraa, niin olen saatavilla aina silloin tällöin :D

Tekisikö joku tästä ketjun :D

Mut tulipas itse ostettua tuo Xboxille. Tätä on odotettu pitkään. Jos haluaa peliseuraa, niin olen saatavilla aina silloin tällöin :D
Onkos tää nyt ihan puhdas moninpeli, vai mikä? Onko tässä jonkinlaista kunnollista kampanjaa? Jos onkin co-op-pelimuoto ja kunnollinen kampanja, niin sitten alkoi kiinnostamaan. Muutoin ei.

Onkos tää nyt ihan puhdas moninpeli, vai mikä? Onko tässä jonkinlaista kunnollista kampanjaa? Jos onkin co-op-pelimuoto ja kunnollinen kampanja, niin sitten alkoi kiinnostamaan. Muutoin ei.
En ole vielä ehtinyt pelaamaan, mutta on tässä yksinpeli myös. Mutta ei vissiin mitään erityistä tarinaa, vaan eri skenaarioita eri paikoissa. Ilmeisesti yksin jos menee, niin saa Rainbown Six Vegas tyyliin tekoälyn käskyttäväksi?

Pitääpi testata kunhan tässä ehtii.

Edit:
Nyt on testattu vähän. Tutoriaali pelattu ja eka tehtävä menty yksinpelissä. Elikkä joo, on tässä yksinpeli ja on kyllä armotonta menoa. Tavallaan sulla on oma tiimi, mitä käskyttää ja mitä voi muokata. Eli heidän armorit yms ovat muokattavissa. Ja jos joku heistä kuolee, niin sitten kuolee pysyvästi. Vähän kuin se Darkest Dungeon menoa vai mikä olikaan :D

Vaikuttaa pirun hyvältä myös näin yksin. Vaikka joo, ei ole mitään tarinaa mutta ei sitä tässä kaipaa.

Viimeksi muokattu:
Iteki pari tehtävää soolona vedin ensihöyryissä. Oikein hyvin mielestäni toteutettu peli ja hyvinkin realismi edellä. Noi AI ukot tuntuu tosi hyvin toimivan ja hoitavan annetut tehtävät, iso plussa kyl niistä. Hyvin positiivinen olo jäi.

Ja joo, omia tiimiläisiä voi Darkest Dungeon -tyyliin lähettää borde... terapiaan hakemaan uutta vauhtia uralle.

Kertokaa ihmeessä yksinpelistä kokemuksia kun itsellä tuo on ostoslistalla fyysisenä ps5 8.8 kun julkaisu

Ylös Bottom