Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tää on jännä. Traileri alkaa farmipelinä, mutta sitten tunnelma muuttuu täysin. En ehkä itse tule pelailemaan, mutta näyttää mielenkiinnokkaalta. Saapuu ensi vuonna tämä Grave Seasons.
Ihan tälleen hieman sivusta kyselen miks pelijulkasut on spoileria? Eikö joku halua tietää mikä peli millonki ilmestyy kaupan hyllylle?Ei siinä tuo on ihan simppeli nappi painaa pois vai onko se siks ettei heti täytä koko sivua? Hyvä kun viitsit kuitenkin laittaa näitä!
Okei, ihan hyvä idea! Olin miltei oikeilla jäljillä.Ihan sen takia juuri pyysin kun ne täyttää sivua aikalailla jos ne vaan pistää tähän ilman spoilereita.
Ready or Not konsoliversiot tulee 15.7 ja hintaa 50€
Ready or Not
Ryhdy SWAT-komentajaksi ja palauta järjestys kaaoksesta kärsivään kaupunkiinstore.playstation.com
Osta Ready or Not: Pre-Order Bundle | Xbox
LSPD reports a massive upsurge in violent crime across the greater Los Sueños area. SWAT teams have been dispatched to defuse various high-risk scenarios including hostage situations, active bomb threats, barricaded suspects, and more. Citizens advised to stay home.www.xbox.com
Onkos tää nyt ihan puhdas moninpeli, vai mikä? Onko tässä jonkinlaista kunnollista kampanjaa? Jos onkin co-op-pelimuoto ja kunnollinen kampanja, niin sitten alkoi kiinnostamaan. Muutoin ei.Tekisikö joku tästä ketjun
Mut tulipas itse ostettua tuo Xboxille. Tätä on odotettu pitkään. Jos haluaa peliseuraa, niin olen saatavilla aina silloin tällöin![]()
En ole vielä ehtinyt pelaamaan, mutta on tässä yksinpeli myös. Mutta ei vissiin mitään erityistä tarinaa, vaan eri skenaarioita eri paikoissa. Ilmeisesti yksin jos menee, niin saa Rainbown Six Vegas tyyliin tekoälyn käskyttäväksi?Onkos tää nyt ihan puhdas moninpeli, vai mikä? Onko tässä jonkinlaista kunnollista kampanjaa? Jos onkin co-op-pelimuoto ja kunnollinen kampanja, niin sitten alkoi kiinnostamaan. Muutoin ei.
Voin tehdä ketjun kohtaTekisikö joku tästä ketjun
Mut tulipas itse ostettua tuo Xboxille. Tätä on odotettu pitkään. Jos haluaa peliseuraa, niin olen saatavilla aina silloin tällöin![]()