Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wuchang playstation suorituskyky taulukko.

Näytä liitetiedosto 19486
Kuulostaa hyvälle ja peli sinänsä kiinnostais mut jos tää on taas tällänen liian nopee temponen pelkältä sähellykseltä näyttävä tapa taistella niin hyllylle jää, Rise of ronin kiinnosti myös, mut taistelu ei, haluun tietyn realismin ja hitaamman taistelun. Mitä noihin fps lukemiin tulee ni esim cyperpunk prolla tuntuu ihan ku ulkomaailmassa ois 60fps ja sisätiloissa joku 80, en viittiny lukea etukäteen onko näin.

Wuchang Fallen Feathers on tosiaan ottanut vahvasti vaikutteita taistelusysteeminsä suhteen Wo-long Fallen Dynastystä ja sen on tekijätkin mainineet että jos pitää Wo-longista ja nion tyylisestä fast phased combatista niin todennäköisesti tykkää tästäkin, ainakin itselleni previewin perusteella pelistä tulee huomattavasti enemmän tosiaan mieleen kumminkin Wu-long. pelissä ei myöskään ole vaikeusasteita, ja jossain previeweissä oli jopa kuvailtu peliä Uber vaikeaksi, pelissä ei myöskään ole cooppia, joten sitä kauttakaan ei ole helpotuksia tulossa. joten todennäköisesti peli tulee olemaan äärimmäisen vaikea. innolla kyllä odotan peliä koska itse pidin Wo-longista valtavasti, mutta tottakai odotan vielä enemmän sitä Nioh 3:sta, mut itselle on myös Wo-long 2:lla ollut tilausta joten todennäköisesti tämä täyttää ne saappaat.

tää viesti on suoraan devaajilta

Wuchang Fallen Feathers is to create a fast-paced, challenging experience that fans of games like Nioh and Wolong will enjoy. Thanks for being part of the community!

Viimeksi muokattu:
Tämä tosiaan julkaistaan ensi viikolla torstaina 24.7.

Digitaalisena vain 50€. Fyysisenä sitäkin vähemmän.

Ite kyllä katon arvostelut ekana vaikka soulslikejä pelaankin.
Sama, en ole edes kuullut tästä ennen kuin nyt vasta. Kahtellaa arvostelut ensin. En oikeestaan tykkää jos pelin devaaja mainitsee mainospuheessa muiden studioiden pelejä. Jotenkin vähä punainen lippu, itelle ainaki.

Jep, pienet epäilykset myös täälläkin. Muutenkin tälläiset ei Fromin tekemät Soulsliket ole oikein minua onnistuneet vakuuttamaan. Mutta toivotaan tietenkin, että tuosta olisi hyvä.

Sama, en ole edes kuullut tästä ennen kuin nyt vasta. Kahtellaa arvostelut ensin. En oikeestaan tykkää jos pelin devaaja mainitsee mainospuheessa muiden studioiden pelejä. Jotenkin vähä punainen lippu, itelle ainaki.

eikun tuo oli mun lainaaman pätkä on steamin foorumeilta, kun joku kysyi että mihin tätä peliä voisi verrata niin devaajat itse vastasivat että Nioh:n ja Wulongiin, eli mainos tarkoituksessa he eivät ole sitä käyttäneet. vaan tosiaan vastauksena jonkun pelaajan kysymykseen. tosiaan aika usein nuo devaajat kommunikoivat pelaajien kanssa tuolla steamin foorumeilla ja discordissa, ellei kyseessä ole joku jätti AAA studio, kuten vaikka Square enix, tai ubisoft yms ja se on tosiaan erittäin hyvä juttu, että kommunikoivat

Uuden MMORPG Soulframen alpha tosiaan launchasi tuossa, viikonlopun aikana ja viikonlopun aikana sai tosiaan accessin siihen suoraan joka kertää julkaisu päivään asti, ilmeisesti tuo insta access tosin kesti vain viikonlopun, nyt ilmeisesti joutuu venailemaan sitä keytä, että lähettävät tietyn määrän key:tä per viikko. tosiaan eilen tuli pelailtua ja ihan hyvältä tuo vaikutti. peli on tosiaan ottanut vahvasti vaikutteita souls peleistä. tänään voisi pelailla vähä lisää

niin se insta access loppui tänään ilmeisesti 7.00 aikaan eli alle tunti sitten niin kannattaa kokeilla ja rekisteröityä että antavatko vielä suoraan accessin. muutenkin todennäköisesti suurinosa joita peli kiinnostaa, hommas accessin jo viikonlopun aikana niin uskon että hyvä change päästä sisään ihan noiden wavejen kautta.

Viimeksi muokattu:
Tuleva peli -juttua tähän väliin. Suht pian julkaistaan uusi Hercule Poirot -peli, jossa Agatha Chriestien Kuolema Niilillä on siirretty 70-luvulle ja tuotu mukaan toinen päähahmo. Traileri alla. Lieköhän mukana yhtä paljon kuohujuomaa, että sillä voisi täyttää koko Niilin.

Jos on yhtään samanmoinen kuin edeltäjänsä, jonka arvio alla, niin ihan passeli -tason seikkailua luvassa.

On tuo em. peli silti parempi kuin vähän ennen tuota julkaistu London Cases, joka ei vakuuttanut..

Viimeksi muokattu:
Tulossa Hellraiser peli ja näyttää kyllä todella hyvältä

No nyt näytti HELVETIN hyvältä! Huh huh! Ja onko Doug Bradley vetämässä Pinheadin äänen? Siltä ainakin kuulostaa. Mutta voi luoja, tuli pari tippaa lirautettua housuun. Miten näyttääkään noin mahtavalta!

Edit. Ja kyllä, Doug Bradley itse Pinhead. Ja Clive Barker ollut mukana asiantuntijana. Nyt on aivan uskomaton peli tulossa itselleni.

No nyt näytti HELVETIN hyvältä! Huh huh! Ja onko Doug Bradley vetämässä Pinheadin äänen? Siltä ainakin kuulostaa. Mutta voi luoja, tuli pari tippaa lirautettua housuun. Miten näyttääkään noin mahtavalta!

Edit. Ja kyllä, Doug Bradley itse Pinhead. Ja Clive Barker ollut mukana asiantuntijana. Nyt on aivan uskomaton peli tulossa itselleni.
Ohoh, tuo näytti kyllä aika villiltä :D Pelataankohan tuossa tuolla itse pääjehulla vai jollain ihmisellä? Jännä nähdä.

Tajusin myös etten ole elokuviakaan ikinä katsonut, vaikka ovat olleet katselulistalla ties kuinka kauan.

Ohoh, tuo näytti kyllä aika villiltä :D Pelataankohan tuossa tuolla itse pääjehulla vai jollain ihmisellä? Jännä nähdä.

Tajusin myös etten ole elokuviakaan ikinä katsonut, vaikka ovat olleet katselulistalla ties kuinka kauan.
Pelissä pelataan ihmisellä, Aidanilla, joka yrittää pelastaa tyttöystävänsä kenobiiteiltä. Ja jos leffat katsomatta (onnekas, pääset kokemaan jotain ainutlaatuista ensimmäisen kerran), niin katso Hellraiser I-IV sekä Hellraiser (2022) ainakin.

Pakko sanoa että näytti niin mahtavalta nähdä kaikki leffoista tutut kenobiitit tuossa. Olo on kuin pikkupojalla jouluna.

Hellclock eli Exile like meets Hades on nyt ulkona, ostin pelin tosiaan instana, koska demoa pelaillut aika paljon, ja rewikat näyttää todella hyvältä, tää on tosiaan on loot arpg (Poet, diablot, grim dawnit yms mix rogue like, omasta mielestäni tämä genren paras sitten Hadesin.

edit

demo näköjään poistunu

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom