Vastaus: [Hype] Tulevia XO-julkaisuja
Eli sama suomeksi: joutaako XO:ni myyntiin, kunhan Mass Effect, Bioshock (aivan helvetin friikki demo, loistokamaa) ja PGR4 on kaluttu?
Niin no, mikäs siinä jos siltä tuntuu. Itse en ole Haloa edes pelannut, ykköstä vähänaikaa enkä päässyt vielä makuun ollenkaan. Eniten ovat kolahtaneet Condemned, R6 Vegas, Forza 2, Mass Effect, Bioshock, Saints Row, PGR:t, muutama arcade-peli ja yleensäkin live, sekä se että yleensä on peliseuraa servuilta löytynyt mistä vaan sitä olenkaan hakenut.
Alan Wakea täälläkin odotellaan naama irveessä, Saints Row kakkosta, Mass Effectin seuraavaa osaa (ensimmäinen taitaa mennä parhaan XO-kokemuksieni ykköseksi), GTA nelosta, R6Vegas kakkosta, Condemned kakkosta, plus sitten mitä sattuukaan tulemaan, onhan noita.
Mutta jos ei nappaa niin ei nappaa, jotkut on pleikkamiehiä ja jotkut boksimiehiä, jotkut sekä että. Pleikalla ei taida olla yhtäkään yksinoikeuspeliä mikä meikäläistä kiinnostaisi, XO:lla taas muutama mitkä suurestikin kiinnostaa. Ja tietenkin tuo padi sopii käteeni paremmin kuin...öh, niin.
Itse en tuossa tilanteessa vielä vaihtaisi, ellei tietyt "vain ps3:lle" pelit houkuta niinkuin pikkulasta joulu. Mutta jos on rahamiehiä ja blu-raystakin diggailee, niin siitä vaan. Jos olisin varakas, niin saattaisin kuvitella pleikan ostoa joskus, mutta vasta sitten kun sille tulee tavaraa joka itseäni kiinnostaa kovaa ja jota ei XO:lle tule.
Mökäähän tuo saatana pitää, se on taivahan tosi se. Nykyään runnonkin lähinnä kuulokkeilla pimeän luonnonvalon tunkiessa ikkunasta sisään keskellä yötä, kun olen mörkö, että ei pääse mölinät haittaamaan. Eikä ne haittaa silloinkaan, jos päivällä vetää kunnon surroundilla. Falcon tämä ei ole, joten odottelen kosahtamista tässä hissukseen. Sitten kun/jos lakoaa, niin saampahan ymmärtääkseni sen vähemmän kosahtelevan konsolin. Tai sitten en, mutta se siitä.