Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevia RPG pelejä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja X-Static
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saisikohan tänne värkättyä jonkinlaisen listan Xboxin tulevista rpg peleistä? Kun se pelityyppi taitaa minua eniten kiinnostaa... :)
Itselläni on tällä hetkellä xboxin rpg:stä seuraavat:

Morrowind, KotoR, Arx Fatalis ja Fable löytyvät itseltäni.

Bard's Talea, Jade Empireä ja KotoR 2:sta odotellaan kiinnostuneina.

Jos jollakulla tulee mieleen xboxille rpg:tä, joita ei ole tässä mainittu, niin kertokaa ihmeessä. Ei väliä, onko julkaistu joskus aiemmin vai onko tulossa joskus tulevaisuudessa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joutessani haeskelin näitä pelejä netistä ja löytyihän sieltä vielä sellainenkin peli kuin Bard's Tale.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hugin
Joutessani haeskelin näitä pelejä netistä ja löytyihän sieltä vielä sellainenkin peli kuin Bard's Tale.

Haku toiminnolla pitäisi löytää minun tekemä threadi pelistä (Haku ei siis toimi nytten). Bard's Talesta juttua uusimmassa Pelit-lehdessä, E3-speciaalin alaisuudessa. Tämähän on uusi peli, ei siis sama joka on julkaistu vuosia sitten. Tässä vielä se threadi jos kiinnostaa vielä enemmän.

Tästä sisään ->
 
Vastaus: Tulevia RPG pelejä

The Elder Scrolls 4: Oblivion on seuraava suurien odotuksien kohde, ainakin
minulla.
 
Vastaus: Tulevia RPG pelejä

Azathoth sanoi:
The Elder Scrolls 4: Oblivion on seuraava suurien odotuksien kohde, ainakin
minulla.
Tätä saamme vielä jonkin aikaa odotella...mutta on se kyllä sen arvoinenkin.
 
Vastaus: Tulevia RPG pelejä

Niinpä, hyvä jos se saadaan ulos vielä tällä vuosikymmenellä...
Aineksia on varmaankin seuraavan konsolisukupolven hypetetyimmäksi
(rpg)peliksi, uskomme ja toivomme ettei sille käy kuten Fablelle.
 
Vastaus: Tulevia RPG pelejä

Azathoth sanoi:
Niinpä, hyvä jos se saadaan ulos vielä tällä vuosikymmenellä...
Aineksia on varmaankin seuraavan konsolisukupolven hypetetyimmäksi
(rpg)peliksi, uskomme ja toivomme ettei sille käy kuten Fablelle.
Jos se on puoliksikaan sitä mitä Morrowind niin se on aivan varmasti parhaimpia ropeja koskaan.
 
Newsflash:

Bethesda on julkaissut uusia kuvia The Elder Scrolls IV: Oblivion -roolipelistään. Xboxillakin julkaistun sarjan kolmannen osan, Morrowindin, sijaan peli sijoittuu Cyrodiilin maakuntaan ja ei jatka tarinaa siitä mihin Morrowind jäi. Peli ilmestyy "sitten joskus" PC:lle ja vielä nimeämättömille seuraavan sukupolven konsoleille. Kuvat ovat pelin PC-versiosta.

Kuvia: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Lähde: Bethesda Softworks
On ne vaan pirun hienon näköisiä... :)
 
Vastaus: Tulevia RPG pelejä

Joo, hyvältä näyttää toi Oblivion. Toivottavasti taistelusysteemiä on paranneltu.
 
Vastaus: Tulevia RPG pelejä

Juuri sitä ovat tehneet, eli parantaneet taistelua kuulemani mukaan. Eli tässä vain lueskelin, joulukuun Pelittissä oli lyhyt uutisartikkeli, ja pirullisen mahtavalta näytti. Hrrrr...
 
Ylös Bottom