Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevia RPG pelejä

X-Static

New Member
Kellään tiedossa jotain hyviä tulevia RPG pelejä?
Itselläni on tiedossa vain Metal Dungeon.. Katselin kyseistä peliä JAP versiona.. näytti todella mielenkiintoiselta.. odotelen Jenkki versiota.. ilmoittelen sit millainen on =)
 
Tiedossa on oman odotuslistan sijat 1 ja 2, eli Star Wars: Knights of the Old Republic ja Fable. Noilta molemmilta odotan aika paljon.
 
Tuleehan sitten joskus se Sudeki mitä se suomalainen esitteli jossain ohjelmassa. (oisko ollut Subido)
 
Yksi online RPG joka tulee olemaan varmaankin aika kingi, on TFLO eli True Fantasy Live Online. Googlatkaa tolla nimellä, niin ehkä löytyy jotain bonusinfoa. Graffat tässä pelissä ovat ainakin sellaista CelShadingia, ainakin mitä minä olen nähnyt/ladannut.
 
Minua ei kiinnosta näillä näkymin muut ropet kuin SW: Knights of old Republic ja Sudeki.
 
Mielenkiintoisimmat nimet lienevät SW: Knights..., Sudeki ja Fable. Erityisesti ensimmäiseltä odotan aika paljon. Fable puolestaan pelottaa. Siitä voisi teoriassa tulla jotain hienoa, mutta pelkään että se kompastuu omaan suuruudenhulluuteensa. Toivotaan kuitenkin parasta.
 
Itse odotan myös innolla noita edellä mainittuja Fablea ja Sudekia. Toivottavasti pelit ei floppaa ja ovat sitä mitä luvataankin, muutenkin kuin vain hienon näköisiä.

Yksi odottamisen arvoinen peli saattaisi olla myös Crimson Saga, vai oliko se sittenkin Crimson Sea. Katselin Peliplaneetasta kyseisen pelin trailerin, ja kieltämättä ihan lupaavalta näytti.


-Zangor
 
mitenkäs on...tiedättekös tuosta Star warsin KOTORista, tai pikemminkin sen tarinasta, että onko se vapaa kuin morrowind vai haarautuuko se vaiko onko yhtä suoraviivainen kuin FF:ät...? itse en oikein löytänyt mistään teksitä, joka olisi selittänyt tuon asian...entäpä te...? odotan tuolata peliltä todella paljon...
 
Jossain pelit-lehdessä oli juttua että KOTOR vaikuttais olevan enemmän tällänen toiminta/seikkailu kuin varsinainen rope. Tosin jos joku sanoo FF-pelejä ropeksi niin kai tuokin sitä on... Tosin pelitissäkin ne olivat vain ensivaikutelmia.
 
Baldur

Tuleehan boksille tammikuussa (kait) Baldur's Gate: Dark Alliance. Varmasti takuuhyvää rpg-mättöä.
 
Re: Baldur

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hauki
Tuleehan boksille tammikuussa (kait) Baldur's Gate: Dark Alliance. Varmasti takuuhyvää rpg-mättöä.

Joo joo. Siinä ei ole rpg:stä tietoakaan. Ainoastaan mättöä.
 
Crimson Sea, Fable, Sudeki. Noilla luulisi pärjäävän vähän aikaa, kunhan ne nyt ilmestyvät.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
mitenkäs on...tiedättekös tuosta Star warsin KOTORista, tai pikemminkin sen tarinasta, että onko se vapaa kuin morrowind vai haarautuuko se vaiko onko yhtä suoraviivainen kuin FF:ät...?

Muistan lukeneeni pelin omilta sivuilta, että se on jonkinlainen välimallin tapaus. Pelissä on selkeä juoni, mutta se miten pelaaja toimii ja mitä valintoja tekee vaikuttaa sihen miten peli päättyy. Toisin sanoen pelin päättyessä voi olla joko kirkasotsainen jedi tai sitten hmm.. vähemmän kirkasotsainen sith.
 
1. Sudeki (kuvat on saanut mut vakuuttuneeksi)
2. KOTOR (kuvat vakuuttanut, Sudeki kuitenkin ykkönen)
3. Fable (jos pelistä tulee mitä on lupailtu kuuluu se varmasti ykköspallille)

Kaikki noista kuuluu kuitenkin mun odotettuimpien pelien listalle.
Hyvältä siis näyttää sillä suunnalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan X-Static
Kellään tiedossa jotain hyviä tulevia RPG pelejä?
Itselläni on tiedossa vain Metal Dungeon.. Katselin kyseistä peliä JAP versiona.. näytti todella mielenkiintoiselta.. odotelen Jenkki versiota.. ilmoittelen sit millainen on =)

metal dungeonia ainakaan en voi suositella, se on tehty niin persiilleen kun vain pystyy ;)

tuosta arvosteluunkin linkki: ign review

ja ei crimson sea kyllä mikään rpg ole, mutta ihan hauskaa viihdettä silti. lähinnä tulee mieleen pso yksinpelinä ja vähän enemmän actionia
 
Sudeki vaikuttaa (ainakin graafisesti) täysin persoonattomalta hutulta - mikä siinä on että länsimaalaiset peli-designerit ovat täysin kykenemättömiä luomaan mielenkiintoisia hahmoja ???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Versio
Sudeki vaikuttaa (ainakin graafisesti) täysin persoonattomalta hutulta - mikä siinä on että länsimaalaiset peli-designerit ovat täysin kykenemättömiä luomaan mielenkiintoisia hahmoja ???
No mua taas ei kiinnosta FF hahmot yhtään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Versio
Sudeki vaikuttaa (ainakin graafisesti) täysin persoonattomalta hutulta - mikä siinä on että länsimaalaiset peli-designerit ovat täysin kykenemättömiä luomaan mielenkiintoisia hahmoja ???

Sudekissahan on muistaakseni suomalainen pääsuunnittelija. Nimeä en muista.
 
Ylös Bottom