Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

tulevien GC pelien 1

Kyllä se on se tales of symphonia.Sanotaan että se tulisi syksyllä eurooppaan mutta saa nähdä...
 
Ilman muuta MGS. Sitä olen odottanut niin pitkään, kuin olen tiennyt sen tulosta. Tykkään koko pelisarjasta niin paljon, että en malta odottaa, että saan tämän pelin käsiini.

Kyllä se Final Fantasykin olisi kiva, mutta mulla ei ole pelikaveria.
 
Joo, kyllä toi Mgs:Twin Snakes on niin hienon näköinen peli on, et kyllä sekin peli hyllyyn mullakin ilmestyy jossain vaiheessa. Kun tulis vielä Sons Of Libertykin, niin ois ihan kiva. Vaikka Ps2 on kummatkin Mgs:t pelattua, niin kyl mä silti haluan kokeilla tuota Gc:n versiotakin, on se sen verran hienomman näköinen ku Ps1:llä
 
Tuli nyt mieleen, että tätä topiccia voisi päivittää tai tehdä uuden "Tulevien pelien ykkönen" äänestyksen. Näistä peleistä nimittäin suurin osa on jo ilmestynyt ja muutenkin on niin paljon uusia pelejä joita moni jo odottaa. Äänestyslistaan olisi ehdolla sellaisia huippunimiä kuin The Legend of Zelda: The Seuraava, Metroid Prime 2:Echoes, Paper Mario 2, Resident Evil 4 ja monta muuta.
 
Samaa mieltä, mutta en välttämättä tulevaa Zeldaa laittaisi, kun siitä ei tietoa ole oikeen valunut julkisuuten ja sen julkaisukin on jossain kaukaisuudessa.
 
Vastaus: tulevien GC pelien 1

Pikmin 2,
Paper Mario 2
Metroid Pime 2... kakkosia odotellessa.
 
Vastaus: tulevien GC pelien 1

RE4 vaikuttaa kyllä traileriensa perusteella cuben hankinnan arvoiselta. Peli näyttää käsittämättömän hienolta :eek: ja on toivottavasti sisällöltäänkin ulkoista olemustaan vastaava.

Tule hyvä peli, älä tule huono peli..
 
Vastaus: tulevien GC pelien 1

Edelleen tuntuu odotuslistan kärjessä, tosin jo kiikkuen, olevan RE4. Lähellä odotetuimman julkaisun sijaa kärkkyvät Metroid Prime 2 ja Tales of Symhonia.

Eniten näistä kolmesta ehkä MP2, omien ennakko-odotusteni pohjalta ja puhuttaessa innovatiivisuudesta, menettää pisteitä odotetuimman pelin tittelistä. Ja ehkä siksi, että ykkösosa on yksi parhaita pelejä, mitä olen ikinä pelannut, tuntuu jatko-osa olevan suurinpiirtein täysin sitä samaa ja siksi ennakko-odotukset pelistä ovat jotensakin pessimistisyyteenpäin kallistuvat.
Tästä ei kuitenkaan ole sen suurempi valittaminen, koska vanha ja hyväksi havaittu Metroidkokemus maistuu itselleni enemmän kuin hyvin sen uusine ominaisuuksineen ja uuden tarinansa ansiosta.
Toivottavasti olen väärässä, mutta toisin ollen olen silti siunattu!

Myös ToS saa ennakko-odotukseni pysymään terveen skeptisesti varpaillaan, niinkuin MP2:den kohdallakin, koska kyseessä lienee myöskin jotain, joka on jo nähty ja koettu aiemminkin. Hyvä RPG saa kuitenkin aina uppoutumaan maailmaansa, henkilöhahmoihinsa ja itse tarinaan.
Toivottavasti (varotoimenpiteet; check) pieni sisäinen optimistini myös tämänkin tekeleen kanssa ei tule (ainakaan pahasti) pettymään ja voin tuntea vaihtoehtoisen olemassaolon ekstaasin pelien kera jälleen kerran kaiken arjen harmauden keskellä.
 
Vastaus: tulevien GC pelien 1

Jaha, listan päivittämisen aika. :)

Tulevat helmet ja pakko ostokset (tai ainakin lähes): Paper Mario 2, Tales of Symphonia, LotR: The Third Age, Ghost Recon 2, PoP: WW, Ressa 4, Zelda, Mario Tennis... jne.

Ja lompakko huutaa hoosiannaa.
 
Vastaus: tulevien GC pelien 1

Tällä hetkellä odotan kuumeisesti kolmea Cube-peliä, Metroid Prime 2, Viewtiful Joe 2 ja Resident Evil 4.
 
Ylös Bottom