Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tupakoitko?

Vastaus: Tupakoitko?

Juuri eilen aloitin lopettamisen yrittämisen (kuulostaapa tyhmältä) tai kyllä minä aamusella otin yhen kessun ja illalla löyty vielä katkennut tupakka jossa oli 1/4 tupakkaa jäljellä :D Rupeaa jo vierotusoireita näin aamusta tulla kun ei ole saanut aamukessua. Pitäisi vissiin apteekissa käydä purkkaa ostamassa, sekin vain niin pirun kallista (4mg purkka taisi olla 30e/30kpl pkt)
 
Vastaus: Tupakoitko?

Taas on vaihteeksi nikotiinipurkkakuuri päällä. Aina tulee välillä sorruttua, mutta onneksi tämä tuprutteluun kyllästyminen ja lopettaminenkin toistuu näemmä kerta toisensa jälkeen. Jos sitä joskus malttaisi tyystin päästää irti sauhuttelusta.. :eek:
 
Vastaus: Tupakoitko?

Juuri eilen aloitin lopettamisen yrittämisen (kuulostaapa tyhmältä) tai kyllä minä aamusella otin yhen kessun ja illalla löyty vielä katkennut tupakka jossa oli 1/4 tupakkaa jäljellä :D Rupeaa jo vierotusoireita näin aamusta tulla kun ei ole saanut aamukessua. Pitäisi vissiin apteekissa käydä purkkaa ostamassa, sekin vain niin pirun kallista (4mg purkka taisi olla 30e/30kpl pkt)

Miksi ostaa apteekista, saahan tuota normi marketeistakin. Eikä todellakaan ole noin kallista kuin sanoit, 4 mg 24 kpl n. 7,5 euroa muistaakseni (nicotinell). Itse olen ollut reilu 2 kk polttamatta, n. 13 vuotta tuli polteltua. Viikon ajan söin purkkaa, sitten jätin senkin.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Joo no nytten kun jälkeenpäin ajattelin niin ei se niin kallista voi olla. Katoin vissiin väärin, sekotin jonkun superjumbo pakkauksen kanssa.
 
Vastaus: Tupakoitko?

En polta mitään,enkä juo,enkä käytä päihteitä.Puhdas kuin pulmunen,tai jotain sinne päin...:D
 
Vastaus: Tupakoitko?

vieroituslääke resepti on jo. Aloitan kuurin maaliskuussa kun on talviloma. Lääke aiheuttaa mm. väsymystä, jota löytyy muutenkin.. Lykkyä mulle!! :)
Itse kokeilin viime vuonna tota 150e resepti lääkettä. Viikon olin polttamatta ja jäi lääkkeen ottaminen huonolle tolalle ja rupesin uudestaan polttamaan...

Ei mulla ainakaan tullut lääkkeestä kouristuksia yms. lukemattomia mahdollisia haittavaikutuksia..
 
Vastaus: Tupakoitko?

En ole ostanut kuin kerran yhden askin, mutta kyllä ilmaiseksi olen saanut muutaman.

En siis polta vakituisesti, joskus harvoin otan muutaman.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Kyllähän sitä röökiä tulee poltettua... Oon yrittäny polttaa nytte viime viikkojen aikana about 2h välein että sais pikkusen ees vähennettyä tähän asti oon ihan kohtuullisesti pitäny sen. Ölliä ku rupee juomaan ni sitte tulee aika helvetisti polteltua...
 
Vastaus: Tupakoitko?

Vielä poltan reilustikkin, mutta vieroituslääke resepti on jo. Aloitan kuurin maaliskuussa kun on talviloma. Lääke aiheuttaa mm. väsymystä, jota löytyy muutenkin.. Lykkyä mulle!! :)

Lykkyä ja menestystä! Nään sun jo kirjottavan tänne, kuinka sä oot päässy siitä eroon. Ja sit vastaan, että "Tiesin, että onnistut" ;)
 
Vastaus: Tupakoitko?

34v tullu tupruteltua kerran olin polttamatta 1,5v todennäköisesti poltan jatkossakin,niille jotka funtsii aloittamista tai on tuprutellu vain vähän aikaa. Lopettakaa moinen pankaa rahanne vaikka peleihin.:rolleyes:
 
Vastaus: Tupakoitko?

Itse poltin kanssa tupakkia noin 10 vuotta, kunnes tuossa pari vuotta sitten aloin poltella erästä luonnon omaa yrttiä joka taitaa olla suomessa laitonta :D. Siinä sitten samalla aina kun teki mieli tupakkaa ottikin "savut" nikotiinin sijasta ja alkoi pikku hiljaa huomaamaan että tupakkia ei tehnytkään enää mieli koska siitä ei saanut enää mitään irti. Nykyään polttelen tupakkia ainoastaan viihteellä ja hyvässä seurassa mutta riippuvuutta minulle se ei enää aiheuta. En kuitenkaan kehoita ketään lopettamaan tupakointiaan tuolla minun tavallani ja siirtymään mietoihin "huumausaineisiin";)
 
Vastaus: Tupakoitko?

14 vuotta polttanu säännöllisesti. Nyt oon 3 viikkoo ollu ilman savuja. Ei ole helppoa lopettaminen. Välil tekee vieläkin niin helvetisti mieli et koko ajan yhtä henkien taistoa. Kai se tästä helpottaa. Onneks vaimo lopetti yht aikaa ni kärvistellään molemmat sitte.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Intin jälkeen loppui tupakanpoltto. SItten alkoi nuuskankäyttö ja sitä on melkein kymmenisen vuotta tullut käytettyä. Melkein purkki menee päivässä, mutta ah on se niin gomiaa. Lopettaa kyllä pitäis. :cool:
 
Vastaus: Tupakoitko?

Itse poltin kanssa tupakkia noin 10 vuotta, kunnes tuossa pari vuotta sitten aloin poltella erästä luonnon omaa yrttiä joka taitaa olla suomessa laitonta :D. Siinä sitten samalla aina kun teki mieli tupakkaa ottikin "savut" nikotiinin sijasta ja alkoi pikku hiljaa huomaamaan että tupakkia ei tehnytkään enää mieli koska siitä ei saanut enää mitään irti. Nykyään polttelen tupakkia ainoastaan viihteellä ja hyvässä seurassa mutta riippuvuutta minulle se ei enää aiheuta. En kuitenkaan kehoita ketään lopettamaan tupakointiaan tuolla minun tavallani ja siirtymään mietoihin "huumausaineisiin";)

Eli olisko se sit niin, että kun aamulla olet töihin menossa ja rupeaa aamun ensimmäistä henkosta mieli. Kaivat taskusta ganjatuubin ja imaiset sen nikotiinin korvaajana. Voi olla että duunissa rupeais porukka vähän ihmettelemään kun kaveri on niiiin positiivinen, ettei naurulta saa taukoa.
Nyt on 16 vuotta poltettu enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Väitän että lopettamista ei ole jos jättää tämän "vain kännissä" -tekosyyn. Jos kerran lopettaa niin se on sitten siinä.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Nyt oon ollu pari päivää oksennus taudissa ja aina kun koitti käydä tupakalla niin oksennus alko nousta kurkkuun:rolleyes:

Koitetaas nyt sit olla ilman.Teinkin taktiikan jossa laitan kerran kahteen viikkoon(tiliväli) sen summan toiselle tilille jemmaan,jonka käyttäisin tässä ajassa tupakkaan.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Nyt oon ollu pari päivää oksennus taudissa ja aina kun koitti käydä tupakalla niin oksennus alko nousta kurkkuun:rolleyes:

Koitetaas nyt sit olla ilman.Teinkin taktiikan jossa laitan kerran kahteen viikkoon(tiliväli) sen summan toiselle tilille jemmaan,jonka käyttäisin tässä ajassa tupakkaan.

VERY wise. :)
 
Vastaus: Tupakoitko?

Tänään 16.3 2009 katkoin kaikki tupakkani ja heitin roskiin. Yritän siis lopettaa. Tähän mennessä ei niin hirveitä viekkareita. Tiedän että olen ollut polttamatta vasta vähän aikaa(eilisestä n. klo 22.00 asti), mutta en ole 23 vuoden aikana ollut päivääkään polttamatta, joten kai tämäkin jo jotain on. Ja olen tosissani kun yritän lopettaa!! :)
 
Ylös Bottom