Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tupakoitko?

Vaikka molemmat vanhemmat ja melkein kaikki kaverini polttavat, en itse ole tupakkaan koskenutkaan. Ei ole edes kiusausta tullut koskaan.

Alkoholia tulee yleensä nautiskeltua uudenvuoden tienoilla tai nyttemmin kaikissa koulujen tapahtumissa (esim. vanhojentanssien jatkoilla ja kohta kakkosristeily ym. kyllä tuolle juomiselle aina jokin veruke keksitään), mutta silloinkin kohtuuden rajoissa.
 
No jos jollaki olis samanlainen menneisyys ku mulla, niin sekään ei varmasti koskis päihteisiin. (kun näkee mitä siitä voi pahimmillaan seurata, ei tuu edes ajatelleeksi sen alottamista.)




päivän sana: KOHTUUS KAIKESSA, paitsi pelaamisessa.
 
Enpä liiemmin polttele, juotuakin tulee suhteellisen harvoin. Humalatilassa tulee yleensä tupruteltua sikari tai pari.

- Esa
 
Syöpäkääryleitä en imeskele ja alkoholia nautin kohtuullisesti. Korkeintaan niin paljon että aamulla tietää kallistaneensa kuppia, mutta ei kuitenkaan kadu sitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker


Olen epileptikko ja puoliksi sokea ja näiden asioiden takia suhtaudun (fyysisesti) ympärilläni oleviin ihmisiin hyvin syrjivästi tai siis en yleensä hyväksy seurakseni ns. "normaaleja" ihmisiä. Tästä syystä olen kaveripiirini on HYVIN suppea ja olen koneilla (PC, GC, PS2) melkein 24/7 tai niin paljon kun vaan vapaa-aikaa on ja jaksan. Tähän liittyy myös se, että suljen pois alkoholia tai tupakkaa seurassani käyttävät ihmiset. En vain tosiaan ole koskaan tajunnut mitä ideaa niissä on.

Tuota, anteeksi nyt puuttumiseni ja toivon todella ettei tämä ole herkkä aihe sinulle, mutta mikäli sikäli olen oikein käsittänyt, pelaaminen on epileptikolle vaarallisempaa kuin juominen.
 
Voisin tuohon aiempaan terveystietokommenttiin lisätä vielä opettajan kommentin: "Kohtuukäytössä musta kaikki on jees."

Kuin tehty abi-rekkaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Lähinnä kiitokseni ulottuvat siihen kun pelasimme DDA mutta kuitenkin. Nimiä ei mieleeni tässä tule juuri kuin XShava, Pako, UsT ja krekko. Kiitokset seurasta myös niille jotka muistavat nettipeleistä nimen Znake. Toivottavasti jatkossakin tulee pelejä, joita on seurassanne mukava pelata. :)

Eipä kestä ja ilman muuta jatkossakin törmäillään ja pelaillaan. Mukavaa on ollut ja toivotaan että näin jatkuukin ;)

Tähän asti kaikkien suomalaisten kanssa on ollut kiva pelailla, jos nyt ei niitä Socom ykkösen pelaajia oteta huomioon. Sinne kun on mahtunut ihme örisijöitä. Mutta onneksi nyt kakkosessa ne heti tunnistaa nimeltä kun aukaisevat sanaisen arkkunsa.

Ja varsinkin hienoa on se, ettei tämä yhteisö katso ikää, vaan niin nuoret ja vähän vanhemmat sopivat hyvin samoihin peleihin. Vaikka yleensä olenkin siellä häntäpäässä kuten DDA:ssa, mutta päasia että on hauskaa ikään katsomatta :)

Vähän meni ohi aiheen...
 
En tupakoi enkä vedä umpikännejä. Juotua tulee kunnolla aika harvoin. "Puolikännit" ehkä merkkipäivinä.
 
Vituttaa täällä armeijassa ku tupakoida saa melkein missä huvittaa. Saisivat narkkarit välillä ajatella muitakin ihmisiä ja mennä suosiolla kauemmaksi tupruttelemaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Tuota, anteeksi nyt puuttumiseni ja toivon todella ettei tämä ole herkkä aihe sinulle, mutta mikäli sikäli olen oikein käsittänyt, pelaaminen on epileptikolle vaarallisempaa kuin juominen.

Voihan tuo ollakin mutta eipä ole tullut mitään vaarallista vielä vastaan ja kun on nuo kohtausten aiheuttajatkin sairaalassa testattu niin tiedän varoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Vaikka yleensä olenkin siellä häntäpäässä kuten DDA:ssa, mutta päasia että on hauskaa ikään katsomatta :)

Vähän meni ohi aiheen...

Samoin, perässä tullaan aina mutta hauskanpito peleissä on tärkeintä. Ja asian puolelle vetääkseni keskustelua sanon loppuun, että hauskaa voi pitää myös ilman kaikenlaisia myrkkyjä.
 
En polta, enkä juo, mutta sanon tämän asian tupakoitsioille:
Jos aloittaa ei pysty lopettamaan, joten älä edes aloita jos tupakoit olet tyhmä. Elä terveellinen elämä sillä sinulla vain yksi elämä elä se terveellisesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Finukko
En polta, enkä juo, mutta sanon tämän asian tupakoitsioille:
Jos aloittaa ei pysty lopettamaan, joten älä edes aloita jos tupakoit olet tyhmä. Elä terveellinen elämä sillä sinulla vain yksi elämä elä se terveellisesti.

Mitä sitä turhaan miettimään tollaisia? Voi sen yhden elämän juhliakin! :cool:
 
En polta, kokeillut olen ei ollut minun juttu, kun taas sikari maistuu ihan hyvälle :). Tulee juotua, mutta ei mitään liian suuria määriä, ettei tarvi katua seuraavana aamuna.

Ei täälä kannata alkaa arvostelemaan tupakoijia, koska tuskin se vaikuttaa heidän päätöksiinsä liittyen tupakan polttoon. Itselleni on aivan sama jos kaverit polttavat, ei se niin pahalle enään haise, kaikkeen tottuu.
 
Olen polttanut n.25 vuotta,eli aika kauan.Siitähän se alkaa kun nurkan takana vetää nassikkana ensimmäiset sauhut,silloin kun itse aloitin,ei ollut tupakoinnissa ikärajoja niin kuin nykyään joten sitä oli myös helpompi ostaa nykymeininkiin verrattuna.Lopettamista olen kokeillut tosi monta kertaa,mutta viimeksikin kävi niin,että kun olin pari päivää pomppinut seinille töissä, niin työkaverit suositteli lakon lopettamista. :D
Jos ette polta ,niin älkää myöskään aloittako.nimimerkki kokemusta omaava. ;)
Finukolle sanoisin semmoisia terveisiä,että se terveellinen elämä
on välillä aika tylsää eikä estä sitä tosiasiaa,että maan alle tässä kaikki joudutaan jossain vaiheessa elämää. :rolleyes:
 
En polta, paitsi joskus kaljan kanssa jos kaverit tarjoaa. Juon kohtuullisesti muutaman kerran kuukaudessa, lähinnä baareissa tai klubeilla. Minusta on turha moralisoida sitä jos joku polttaa tai juo.
 
Ylös Bottom