Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja säästetyillä tupakkirahoilla ostin xboxin
Mä en ymmärrä henkilökohtasesti tupakanpolttajia ja voin sanoa hyvällä omalla tunnolla, että tupakointiin ei varmasti kukaan löydä yhtään järkevää syytä. Puhuit tosta, että yläaste ei puuttunu röökaamiseen. Noh sama juttu täällä, mutta itse asiassa muo ei kiinosta, että ei pahemmin puutu. Khyllä nyt saatana yläaste ikäsen 7-9 luokkalaisen pitää tajuta se, että ei siitä polttamisesta varmaan mitään hyvää seuraa. Jotenkin vaan saan tyydytystä siitä, että aamusin kävelen kouluun ja nään, kun porukat kykkii jossain metsän/kopin takana polttamassa -18 asteen pakkasella, kun itse kävelen suoraan sisälle. Siinähän pilaatte terveytenne, hedelmällisyytenne ja tuhlaatte rahanne. Ei *****, tossa ei vaan ole mitään järkeä. Vaikka ihmiset vituttais kuinka paljon ja elämä potkis päähän, niin en polttamista aloittais. Purkakaa vaikka se agressio juoksulenkillä...lisää terveyttä ja tulee muutenkin hyvä fiilis. Sitte nää jutut, että "polttaminen on sosiaalista toimintaa ja tupakkapaikalla on parhaat jutut". Oi helvetti miks sitä pitää polttaa, että pääsee "ympyröihin"? Päättäkää ja juokaa sitten vaikka pullovettä yhdessä, niin kuulette ne samat stoorit ja terveyski säilyy. Välillä pistää ajattelemaan, että kuinka saatanan tyhmiä me ihmiset ollaan, kun keksitään esim. juuri tupakka, josta ei perjaatteessa ole mitään helvetin hyötyä paitsi nyt sen valmistajalle, joka käärii rahaa teidän polttajien kustannuksella. Tuo polttaminen on oikeasti melkein sama asia, kun menisitte joka kerta, kun olette menossa ostamaan tupakkaa, niin antaisitte rahanne suoraan jollekkin tyypille, vaikka ette saa tyypiltä mitään vastineeksi. Tupakka toimii samalla tavalla; Se ottaa, mutta ei anna yhtään mitään!!
Polttanu ny ~6v, tarkotus ois tosin jouluaattona lopettaa.En polta, kokeillut olen ei ollut minun juttu, kun taas sikari maistuu ihan hyvälle . Tulee juotua, mutta ei mitään liian suuria määriä, ettei tarvi katua seuraavana aamuna.
Ei täälä kannata alkaa arvostelemaan tupakoijia, koska tuskin se vaikuttaa heidän päätöksiinsä liittyen tupakan polttoon. Itselleni on aivan sama jos kaverit polttavat, ei se niin pahalle enään haise, kaikkeen tottuu. (01.03.2004 12:54)